Miss Marple Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Jeg hadde tenkt å bestille MDs Facial Lotion der, og lurte på hvor mye det koster med toll o.l.? OG hvilket land skal jeg velge på listen, kunne ikke finne Norway?
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Norway finner du ganske høyt oppe på lista, de har et pussig system som ikke er alfabetisk. EDS skriver ned verdien, og de tar en porto på 15CAD (ca 75kr).
Gjest Daniella_ Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 skriver EDS ned verdien? jeg ba de skrive ned en lavere verdi...og det gjorde de :-? Mente du lavere verdi lillith?
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Skrive ned=nedskrive, det mente jeg. Lilith EDS
Scheherazade Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk min etterlengtede EDP-pakke i går! Bestilte for cirka 700 kroner, men utenpå pakken stod det 20 kanadiske dollar, så den skled rett gjennom tollen. Og så hadde de ekstratilbud på Dermalogica, fikk med en liten eske med tre 7-ml prøver på serum, blant annet Hydrating Serum. Og fikk vel seks andre småposer med prøver også!
Gjest manic Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 Essentialdayspa-pakker er lykke det! :
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #8 Skrevet 20. januar 2005 Essentialdayspa-pakker er lykke det! : Hvis man ikke, som jeg gjorde sist, klarer å bestille feil produkt i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå