Gå til innhold

Ting jeg bare MÅ se i København?

Sarabi

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise til København til helgen, og lurer på om det er noen som vil anbefale meg å se noe spesielt?

Noe jeg virkelig ikke må gå glipp av?

Jeg lurer også på om det finnes noen hobbybutikker som selger masse scrapbooking ting?

Håper noen kan svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du må ikke gå glipp av handlegata Strøget!

Og heller ikke en tur innom tivoli.

Ellers er det mye annet å gjøre, men ikke så mange must see.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tivoli, Strøget, planatariet (hvis det er det det heter... ) mener jeg er et must..

Ang. hobbybutikk må du innom Anna og Clara (mener at den ligger i handlegaten Strøget), der har de alt mulig og det er kjempebillig.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hobbybutikk må du innom Anna og Clara (mener at den ligger i handlegaten Strøget), der har de alt mulig og det er kjempebillig.... :)

Tror denne butikken heter Søstrene Grene... Ligger midt i strøget like ved den kirken som er inngjerdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Søstrene Grene. Billigere butikk har jeg aldri vært innom. Kjøpte masse, og det kom bare på 100 dk.

Var også på et kjøpesenter som heter City2, og der fant jeg Panduro hobbybutikk som også var billig ;)

København er en hærlig by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tips av en kollega om en restaurant i nærheten av Tivoli med unge, entusiastiske kokker med gourmet-ambisjoner, men snille priser. Det heter Tyven, kokken, hans kone og hendes elsker. Skal visst være umulig å finne om du ikke vet hvor den er (nede i kjelleren under en lavblokk med boliger) og man burde bestille bord, da det kun få bord der. Adresse er Magstræde 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gå en tur rundt Søerne rett utforbi sentrum, sett deg på en benk med kaffien. Planetariet ligg i enden for den av Søerne som ligg mot Gammel Kongevej.

Restauranten Riz Raz er billig og bra, ligg i parallellgate til Strøget. Tvilar på at Tivoli åpnar før i april/mai..

Hvis du likar blues og livemusikk må du ta en tur på Mojo. Liten tur opp i Rundetårn for å få litt utsikt.

København er en deilig by, kos deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tror denne butikken heter Søstrene Grene... Ligger midt i strøget like ved den kirken som er inngjerdet...

Det er den jeg mente ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...