Gå til innhold

Vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi er en frilufts familie som alltid er ute uansett vær. Lurer litt på om noen kan anbefale en god vinterdress til 3 åringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Didriksson. Eneste vi har vært fornøyd med år etter år.

Anonymkode: 68b2e...c6c

Skrevet

Vi er mest fornøyd med Reflex og Didriksson.

Skrevet

Reima, enkel og grei å få den av å på og holder godt.

Skrevet
22 minutter siden, Rihannon skrev:

Isbjørn of Sweden

Har vurdert den. Er den verdt prisen og kan den med tiden gå i arv ?

Skrevet

Skogstad og reimatec. Har hatt både dress og todelt til min treåring, vært veldig fornøyd med kvaliteten.

Skrevet
38 minutter siden, hobbykokken skrev:

Synes den er vert prisen, kjøpt den flere sesonger. Ser like fin ut etter bruk så har gått i arv til søsken her. I motsetning til mange andre klær som har vert helt utslitte. Dressen fra i fjord, ser helt ny ut etter en vask.

Anonymkode: 84ce4...a57

Skrevet

Molo og Didriksson har vi vært mest fornøyd med. Også Isbjørn of Sweden, men de første to har vært minst like gode (og holdbare) til en helt annen pris. 

Anonymkode: 15db8...ba3

Skrevet
12 timer siden, hobbykokken skrev:

Jeg synes det! Er en annen enn AB du siterte over. Men vi har bare Isbjörn.. kjøper på salg da

Anonymkode: 11d3f...c39

Skrevet
På 25.9.2017 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det! Er en annen enn AB du siterte over. Men vi har bare Isbjörn.. kjøper på salg da

Anonymkode: 11d3f...c39

Vet du ca når det bruker å være salg på de? Vi er avhengig av en dress som tåler tøff bruk og er varm og lett å bevege seg i og som ikke blir våt..

• Liker 1
Skrevet

Didrikson-vinterdresser koster gjerne 1.200,- og man behøver gjerne to, en å bytte med.

Anonymkode: 4f103...9d5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Didrikson-vinterdresser koster gjerne 1.200,- og man behøver gjerne to, en å bytte med.

Har dårlig erfaring med de....

Skrevet
11 timer siden, hobbykokken skrev:

Har dårlig erfaring med de....

Hva slags dårlige?

Har kun gode erfaringer med Didrikson:)

Skrevet

Dytt

Anonymkode: 11288...533

Skrevet
På 24.9.2017 den 18.58, hobbykokken skrev:

Hei.

Vi er en frilufts familie som alltid er ute uansett vær. Lurer litt på om noen kan anbefale en god vinterdress til 3 åringen?

Didriksson er den beste vinterdressen for mitt barn. Nå er hun snart 6 år, men bruker dette merket fremdeles. Selv da hun var 3 år. Jeg husker ikke om det er regulering av str på disse dressene i str 3 år, men de er geniale, og varer lenge. Kvaliteten er kjempegod osv..

Men jeg har en favoritt til! Den vinterdressen er fra europris faktisk! Den brukes hjemme, når hun bare er utenfor hjemmet her å leker/herjer i snøen. Men den er kjempegod! Aldri blitt våt, god kvalitet osv.

Didriksson bruker hun når vi skal på idrettarrangement, for eksempel skøyter, ski osv.., barnehage, men nå er hun jo ferdig i barnehagen, hun går i første klasse, så den blir brukt på skolen snart. 

Vil man kjøpe 2 vinterdresser, for å ha en til å bytte på, så betyr ikke det at man må kjøpe 2 av samme merke. Jeg kjøpte didriksson til hoveddress, og en billig fra europris til reserve, som ofte ble brukt hjemme. 

Men hva som passer ditt barn, det må jo du finne ut av. Vi er alle forskjellige. Det finnes forskjellige typer dresser fra didriksson, der noen er testet og fått dårlig terningkast, og en annen dress fra samme merke, men ulik type, har fått sekser i terning. 

Skrevet

Isbjørn of Sweeden. Om den er verdt prisen? Usikker, men svært god dress.

Europris-dressen. Absolutt verd prisen.

Reima og Ticket to heaven kjøpt på tilbud. Verdt prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...