AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Jeg er helt ny på singelmarkedet... Var på en date i går, og en i dag...begge var utrolig hyggelige...og begge har sagt de vil møte meg igjen. Har og et par andre som spør om å møtes. Men hvor lenge kan man date mer enn en??? (Jeg har ikke vært intime med noen, og er i slutten av 30-årene) Anonymkode: d86f4...315
Forundret.. Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Date i vei så lenge dere ikke er intime.. eller? 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Vil si frem til tredje date. Er det noen du vil date lenger enn det så kutter du ut de andre. Anonymkode: 25731...232 2
Runnershigh Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Jeg har ingen fasit, men ville selv ikke gått på annengangsdate med flere personer samtidig. Hadde holdt meg til en av gangen, uavhengig om det ikke hadde oppstått noe intimt eller romantisk. Tenk så pinlig om jeg på date med en fyr hadde truffet på en av de personene jeg hadde avtalt ny date med senere. Men mulig du opplever det annerledes? 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Date så mange du vil og være intim med de du føler det stemmer å være det med. Finner du den ene så det blir litt mer seriøst så vil du også miste lysten på å date andre. Finner du ikke den ene så er det bare til å date videre. Gjør det som føles riktig, ikke gjør det andre mener du skal gjøre. Anonymkode: 5b050...cbb 4
Gjest Sonic Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Jeg dater 2 og klarer ikke velge kun en
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt ny på singelmarkedet... Var på en date i går, og en i dag...begge var utrolig hyggelige...og begge har sagt de vil møte meg igjen. Har og et par andre som spør om å møtes. Men hvor lenge kan man date mer enn en??? (Jeg har ikke vært intime med noen, og er i slutten av 30-årene) Anonymkode: d86f4...315 Er vel strengt tatt ikke et tak eller grenser 👍🏻🙂 Anonymkode: a6117...843 3
Gjest puttee Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 Så lenge du klarer å holde styr på dem - hvem som har fortalt hva og liknende så du slipper potensielle flauser :D Men du merker jo fort om du liker én bedre enn de andre, og da vil de andre skli bort naturlig
FluffyJuggernaut Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 Så lenge man er ærlig mot de man dater, så kan man date så mange man vil. Men jeg syns ikke noe om at man dater mange uten å informere om det. Jeg hadde iallefall blitt litt irritert om jeg hadde investert masse tid i ett menneske, mens han hadde hatt flere han sjonglerer i tillegg. Om man vet at den andre holder mulighetene åpen, så er det lettere å finne ut hvor mye tid og energi man ønsker å investere.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Kun en om gangen. Jeg er ikke en vare som er på tilbud og forventer det samme av den jeg møter. Anonymkode: aa996...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #12 Skrevet 25. september 2017 Jeg personlig ville ikke klart å møte mer enn en om gangen etter første eller andre date. Skal det kunne bli noe må man faktisk gå inn for det helhjertet, og om man ikke klarer å velge så er jeg mer der at da er ingen av dem rett for deg. Jeg har vært i situasjonen flere ganger der jeg har avvist noen som absolutt kunne vært en potensiell partner fordi jeg allerede datet noen. Og ja, selv om det er stor sjanse for at man finner ut at han første ikke er drømmeprinsen så er det for meg helt feil å date for å sjekke om det er noen bedre. Det er dette som er årsaken til at folk sliter med å finne en partner, fordi det hele tiden "kan finnes en bedre der ute". Men med den holdningen så vil man aldri finne noen som er bra nok. Så her er det en om gangen. Har jeg angret noen gang på valg jeg har tatt? Jada. Men det betyr ikke at valget var feil likevel. Det kan jo være greit å tenke på om man hadde syntes at det er greit at noen man er litt interessert i selv dater flere for å "finne ut hvem som er best". Syns man det er helt greit, å bare være en i rekken? Jeg hadde i allefall trukket meg fort da. For det vitner jo ikke om noen særlig interesse i deg som person. Anonymkode: fa6be...f94 1
-Balder- Skrevet 25. september 2017 #13 Skrevet 25. september 2017 Kun en om gangen,og finn ut om han er noe for deg.Er han det ikke,gå videre og date neste.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #14 Skrevet 28. september 2017 På 24.9.2017 den 22.55, Sonic skrev: Jeg dater 2 og klarer ikke velge kun en På 25.9.2017 den 12.50, -Balder- skrev: Kun en om gangen,og finn ut om han er noe for deg.Er han det ikke,gå videre og date neste. Anonymkode: 13576...91d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #15 Skrevet 28. september 2017 Er du ute etter forhold er det 1 av gangen. Ikke ute etter forhold, så er det flere. Hadde følt meg rimelig ræva menneske hadde jeg datet flere samtidig med en jeg endte opp i forhold med. Anonymkode: 39c78...353
Gjest Sonic Skrevet 28. september 2017 #16 Skrevet 28. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 13576...91d Har en fin ordning, ellers takk AB
Sykkelkopp Skrevet 28. september 2017 #17 Skrevet 28. september 2017 Rundt 3-4 om gangen går gjerne grensen på. Hvis du dater flere begynner du å blande hvem som er hvem og hvem som sa hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå