AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Har to gode venner. Kaller de Anne og Berit. Har kjent de siden vi var barn. Ofte prøver vi finne på ting sammen, andre ganger går det ikke. Jeg kan såklart ikke fly ut på fest når jeg vil siden jeg har barn og de ikke. Uansett. Berit har en del venner, mange hun kan være med. Anne har og flere, men ikke så sinnsykt mange akkurat hvor vi bor, hennes bor litt spredt. Meg og Berit er singel, Anne ikke. I helgen ble jeg invitert med på fest fredag og lørdag forskjellige plasser, fredag av Anne. Hadde barn, så kunne ikke. Berit skulle ut lørdagskveld vet jeg. Spurte Berit om hun ville finne på noe på lørdag (arrangement med mine barn) og unnlot spørre Anne siden hun skulle ut fredags natta og arrangementet var kl 10-11 på formiddagen. Sendte en snap rundt og når Anne fant ut at vi var sammen uten at hun ble invitert ble hun skikkelig muggen. Svarer ikke på meldinger jeg har sendt henne. De to finner støtt og stadig på ting uten meg uten at jeg blir sint av den grunn. Berit er vel heller ikke så furten, men hun er en sånn som konstant har planer. Så til spørsmålet: Som voksen, MÅ man da spørre begge to hver gang og inkludere de begge når de ikke gjør det samme? Kan man ikke finne på ting separat? Fint å være sammen alle 3, men føler meg nesten utelatt om vi alle møtes, da de alltid har så mye å prate om og nesten glemmer meg. Separat går det fint. Utrolig kjedelig når det blir dårlig stemning.. Anonymkode: 012f2...dfa
ForestRun Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Nei det går vel bra. Kanskje det var sårt fordi Anne hadde invitert deg ut fredag, og følte seg utelatt på lørdag. Kanskje hun hadde lyst til å dra på det arrangementet også. Kanskje hun følte seg fæl fordi hun ikke ble prioritert, men Berit ble. Eneste det er greit å passe på, er at du ikke inviterer den ene mer enn den andre. At det er ca likt, og også passer på hvilke arrangement/gjøremål det er snakk om også. Kan jo skje at du inviterer Berit på en ting, og så er den tingen noe Anne har lyst til å dra på(men har ingen å dra med) , da blir det jo ekstra sårt hvis Anne finner ut at Berit og du var på det uten å spørre henne. Så ha oversikt over hvilke interesser de har, og er det nor begge liker så inviter begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå