AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Del Skrevet 24. september 2017 Er det mulig å lage noe a la den typen kaffe man får kjøpt på kafe, osv? Feks mocca, white mocca, osv? Ikke nødvendigvis akkurat slik, men "piffe opp" den vanlig kaffen litt? Jeg er ikke så veldig glad i bare svart kaffe, men er veldig glad i sånn annen type "kaffe", men har for øyeblikket ikke råd til sånn kapselmaskin eller lignende. Anonymkode: f49ea...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Del Skrevet 24. september 2017 Tilsett kaffefløte. Anonymkode: 9ce5c...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2017 #3 Del Skrevet 24. september 2017 Selvsagt, prøv deg frem. Kjøp god kaffe, for innom kaffebtenberiet å få nykverna kaffe. Eksprimenter med oppvarmet melk, mørk sjokolade i biter- sirup- toropose kakao. Brunt sukker, sirup med smak osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Del Skrevet 24. september 2017 23 minutter siden, Forundret.. skrev: Selvsagt, prøv deg frem. Kjøp god kaffe, for innom kaffebtenberiet å få nykverna kaffe. Eksprimenter med oppvarmet melk, mørk sjokolade i biter- sirup- toropose kakao. Brunt sukker, sirup med smak osv osv. Takk for tips! Skal prøve ut noen av de der Andre tips? Anonymkode: f49ea...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2017 #5 Del Skrevet 24. september 2017 Bare hyggelig. Kanel- vanilje- kakao dryss er også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Del Skrevet 24. september 2017 45 minutter siden, Forundret.. skrev: Bare hyggelig. Kanel- vanilje- kakao dryss er også godt. åhh, vanilje og kanel høres godt ut, men hva slags type vanilje da? Vaniljestang eller finnes det i en annen pulverform? Anonymkode: f49ea...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Del Skrevet 24. september 2017 Ser ikke poenget med å drikke kaffe om du må blande den ut med melk, karamell, sjokolade eller tonnevis av sukker. Da kan du likegodt drikke brus, saft eller juice. Anonymkode: 94bb2...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 24. september 2017 #8 Del Skrevet 24. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke poenget med å drikke kaffe om du må blande den ut med melk, karamell, sjokolade eller tonnevis av sukker. Da kan du likegodt drikke brus, saft eller juice. Anonymkode: 94bb2...1b1 Smaken? Ikke alle er på slankekur, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2017 #9 Del Skrevet 24. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke poenget med å drikke kaffe om du må blande den ut med melk, karamell, sjokolade eller tonnevis av sukker. Da kan du likegodt drikke brus, saft eller juice. Anonymkode: 94bb2...1b1 Jeg drikker vanlig kaffe hver dag men koser meg i iblandt med snopekaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. september 2017 #10 Del Skrevet 24. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: åhh, vanilje og kanel høres godt ut, men hva slags type vanilje da? Vaniljestang eller finnes det i en annen pulverform? Anonymkode: f49ea...e1d Har bare brukt litt vaniljesukker, kanel og kakao jeg som jeg har blanda sammen i en sånn ristegreier/saltbøsse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Del Skrevet 24. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke poenget med å drikke kaffe om du må blande den ut med melk, karamell, sjokolade eller tonnevis av sukker. Da kan du likegodt drikke brus, saft eller juice. Anonymkode: 94bb2...1b1 Du mener altså at den typen kaffe smaker det samme som brus ol? Da anbefaler jeg deg å smake det igjen. For det må være noe fundamentalt galt med den kaffen du har smakt.. 11 minutter siden, Forundret.. skrev: Har bare brukt litt vaniljesukker, kanel og kakao jeg som jeg har blanda sammen i en sånn ristegreier/saltbøsse. Ahh, vaniljesukker ja, tenkte ikke på det hehe. Tenker at kaffe, litt melk/fløte og den blandingen der, ev med litt krem på toppen må være en super høstdrikk. Gjerne med litt chilli i også! Anonymkode: f49ea...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå