AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Jeg har endelig klart å starte livet jeg vil ha. Jeg reiser mye og jeg jobber mot et mål. Men jeg er den eneste i slekta. Resten bor i nærheten av sin oppvekstplass, gjerne i gang med familie og. Ikke noe galt med det. Når jeg er på besøk hvor jeg vokste opp, lengter jeg bort igjen med en gang. Jeg føler ingen tilhørighet med familien lenger, nesten :/ det er en veldig øde plass, og jeg synes mamma er veldig kjedelig som valgte dette som etableringssted. Jeg mener, en virkelig øde plass! Jeg ble litt mobbet på skolen her. Kanskje litt derfor. Men jeg kan bare ikke tro at av alle steder! Er dette stedet jeg vokste opp :// Anonymkode: 3497b...fb7
ForestRun Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 (endret) Litt nysgjerrig på hvor det er jeg liten bygd som i under 6000 innbyggere og bare dagligvarebutikk? Du har nok dårlige assiasjoner med stedet. Bra at du har det fint ellers i hverdagen. Jeg er fra ett sted med 9000 innbyggere, passe stor by med kjøpesenter og mange skoler osv.. og i dag som voksen bor jeg i ei bygd lengre sør/øst med underkant av 2000 innbyggere. Ett sted som bare har ett par matbutikker og en bensinstasjon. Jeg har dårlige assosiasjoner(mobbing, vanskelig oppvekst, ikke bra stefedre osv..) fra hjemstedet mitt, Og ønsker ikke flytte tilbake dit. Men trives utrolig god det jeg bor i dag, og satser på å kjøpe hus i dette området. Er ferdig utdannet og har fast jobb, og kjenner noen folk i området. Gode assosiasjoner fra den plassen jeg bor nå Det har nok noe med oppvekst å gjøre, og hvordan man har hatt det på skole, og institusjoner. Relasjoner, følelser, sosial mye som spiller inn, men jeg tror ikke det spiller noen rolle om det er ett lite sted eller en stor by. Man kan også ha det dårlig i en stor by også, det forekommer mobbing og omsorgssvikt der også Endret 24. september 2017 av ForestRun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå