Xiomy Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Jeg lurer på om folket forventer en melding i retur når de legger inn innlegg i andres gjestebøker ? Er det normal folkeskikk å gi den du fikk en hilsen av en hilsen tilbake i dennes gjestebok, registrerer man slike hilsener men dropper å kommentere eller kommenterer man kun andres innlegg i egen gjestebok ? Hva syns du ? Jeg har sett at praksisen er litt forskjellig, derfor er jeg litt nysgjerrig på andres meninger rundt dette.
Arkana Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Mener du dagbøkene her på KG eller gjestebøker som folk gjerne har på private hjemmesider? Når det gjelder dagbøkene her skriver jeg alltid en liten hilsen når folk har skrevet i dagboken min, det gjør jeg i min egen dagbok, går ikke i deres dagbok og sier takk for hilsen der.
Stekepanne Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Jeg synes det er helteit med innlegg som kun sier: "Takk for hilsen i dagboka / gjesteboka mi"
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes det er helteit med innlegg som kun sier: "Takk for hilsen i dagboka / gjesteboka mi" Hva er det som er så helteit med det da?
Xiomy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2005 Mener du dagbøkene her på KG eller gjestebøker som folk gjerne har på private hjemmesider? Når det gjelder dagbøkene her skriver jeg alltid en liten hilsen når folk har skrevet i dagboken min' date= det gjør jeg i min egen dagbok, går ikke i deres dagbok og sier takk for hilsen der. Jeg mener dagbøkene her på KG :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå