An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 (endret) Hei Kan en av dere poste Hoppetaujentas høstsmiley som er ei jente som leker med løvet? Nå er den funnet i rett str, takket være Xanthine og Blair Waldorf Jenta ser slik ut på håret Post gjerne også andre smileys med samme jente, om dere har og andre fine smileys hvis dere har lyst til å dele Tusen takk Endret 24. september 2017 av An0nymBruker 1
Gjest Winza Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Det er ikke en slik smiley på kg, sjekket listen nå
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Det er ikke en slik smiley på kg, sjekket listen nå Tusen takk for at du sjekket Den finnes forhåpentligvis et annet sted. Hoppetaujenta hadde tidligere så mange slike fine smilyes i signaturfeltet sitt, som hun skiftet etter årstidene.
Gjest Winza Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 De har fjernet et par med årene /: Hvor lenge har du vært på kg?
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2017 (endret) 7 minutter siden, Winza skrev: De har fjernet et par med årene /: Hvor lenge har du vært på kg? Den smilyen som jeg tenker på, har jeg aldri sett på listen over KG sine smilefjes. Jeg har vært her i noen få år Endret 24. september 2017 av An0nymBruker
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Xanthine skrev: smiley_autumn.gif-c200 Tusen takk Xanthine Men jeg får ikke til å åpne den. Har du anledning til å poste smilyen i tråden?
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Tusen takk Vet du om den fremdeles finnes i mindre utgave også?
Gjest Xanthine Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Xanthine Men jeg får ikke til å åpne den. Har du anledning til å poste smilyen i tråden? Ny tlf her, finner ikke ut av det ennå, men Blair postet den.
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Vet du om den fremdeles finnes i mindre utgave også? Bare hyggelig Nei dessverre, var bare den jeg fant når jeg googlet.
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2017 (endret) Tusen takk @Xanthine og @Blair Waldorf Kanskje vi kan samle flere fine smilyer her som noen kan få bruk for? Denne under her var fin, og passer kanskje i et signaturfelt Denne str passer kanskje bedre til signaturfelt? Og denne til vinteren Endret 24. september 2017 av An0nymBruker
AnonymSjiraff Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Er en del høsttemaer om man bruker smilefjesene på mobilen. Det tipset jeg fikk da jeg etterlyste påskesmilefjes. 1
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 24. september 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Tusen takk for fin smily 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Er en del høsttemaer om man bruker smilefjesene på mobilen. Det tipset jeg fikk da jeg etterlyste påskesmilefjes. Tusen takk for fint tips
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2017 (endret) Hei @Xanthine og @Blair Waldorf Tusen takk for hjelpen Jeg søkte på google med omvendt bildesøk, og la inn bildeadressen til det bildet som dere fant, og da fant jeg dette i mindre str som er det bildet som Hoppetaujenta ønsket seg Endret 24. september 2017 av An0nymBruker
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. september 2017 #18 Skrevet 24. september 2017 10 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hei @Xanthine og @Blair Waldorf Tusen takk for hjelpen Jeg søkte på google med omvendt bildesøk, og la inn bildeadressen til det bildet som dere fant, og da fant jeg dette i mindre str som er det bildet som Hoppetaujenta ønsket seg Bare hyggelig
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 Forfatter #19 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Hei Tusen takk for de fine høstsmilyene du deler med oss 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå