AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Her skulle barnet leveres kl 11. Men barnefaren hentet barnet nå nettopp. Har mye som må gjøres, blant annet trengte jeg litt ekstra tid å lese pga eksamen i morgen (noe han VET om). Fikk beskjed om at jeg da bare kunne levere ungen til bestemoren tidligere (hans mor) om det var så farlig. Han har ligget hele dagen fyllesyk i foreldrene sin leilighet. Helsike så provosert jeg blir. Burde aldri stole på han mer. Anonymkode: 5b75c...758
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her skulle barnet leveres kl 11. Men barnefaren hentet barnet nå nettopp. Har mye som må gjøres, blant annet trengte jeg litt ekstra tid å lese pga eksamen i morgen (noe han VET om). Fikk beskjed om at jeg da bare kunne levere ungen til bestemoren tidligere (hans mor) om det var så farlig. Han har ligget hele dagen fyllesyk i foreldrene sin leilighet. Helsike så provosert jeg blir. Burde aldri stole på han mer. Anonymkode: 5b75c...758 Tilleggsopplysninger: - Han gjorde det slutt, så fatter ikke hvordan han ble til en sånn kynisk drittsekk. - vi nærmer oss 30 - Han festet mye før han traff meg, ingenting mens vi var sammen og begynte etter det ble slutt. - Jeg gikk fra bilen før jeg konfronterte han med om han ærlig og oppriktig mener det er moren sitt ansvar å passe hans barn fordi han var fyllesyk og ikke stilte opp etter avtale. Barnet leveres vanligvis mandager etter ordinær avtale, men dette var utenom det vanlige pga eksamen og skole. Anonymkode: 5b75c...758
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Du har fått barn med et barn. Det er bare å innse. Du er den samme som har lagt inn innlegg på Singelliv og Dating, regner jeg med. Anonymkode: f436a...c8f 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har fått barn med et barn. Det er bare å innse. Du er den samme som har lagt inn innlegg på Singelliv og Dating, regner jeg med. Anonymkode: f436a...c8f Det er meg ja. Og ja, du har nok rett. Anonymkode: 5b75c...758
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Du skriver jo at dette faktisk ikke var hans "tid". Om han da hadde planer og foreldre passet kid'en noen timer fordi han var fyllesjuk så må det være greit. Her er det jo han som gjør noe ekstra, da synes ikke jeg at du skal henge deg opp i om det er han eller bestemor som tar seg av den lille. Anonymkode: ca388...29d 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Hvis du har eksamen i morgen burde du heller lese til den i stedet for å være på kg😊 Lykke til i morgen 😃 Anonymkode: f4caa...215 5
Gjest Coolaid Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her skulle barnet leveres kl 11. Men barnefaren hentet barnet nå nettopp. Har mye som må gjøres, blant annet trengte jeg litt ekstra tid å lese pga eksamen i morgen (noe han VET om). Fikk beskjed om at jeg da bare kunne levere ungen til bestemoren tidligere (hans mor) om det var så farlig. Han har ligget hele dagen fyllesyk i foreldrene sin leilighet. Helsike så provosert jeg blir. Burde aldri stole på han mer. Anonymkode: 5b75c...758 Jeg syns det er trist for barnet å bli tilsidesatt fordi alkohol er viktigere for pappa. Det har ingenting med hvor mye du har å gjøre. Hold heller barnet hjemme om det er så lite viktig for far.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 Synes ikke dette var en big deal om det ikke skjer stadig vekk. Anonymkode: bace9...2e4 1
SesameStreet Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 Er dette noe som skjer stadig siden det plager deg?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 Er det ikke bare fint at han kom mye senere da, siden du har så mye å gjøre? Håper du brukte tiden fornuftig Anonymkode: ea9c8...092 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Hadde samme story med barnefar. Gadd ikke lage noe ståhei av det da det hadde blitt full krig. Så lenge ungen har det greit hos farmor da. Tåpelig av bf men sånn er det når en får barn med ett barn. . Anonymkode: e5ad1...db5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 Du har vel ikke noe med om barna er med besteforeldre fordi far pusser opp huset, er fyllesyk eller må jobbe. Hvis det er sånn han ikke kan hente til rett tid, og dette går utover deg. Eller at han ikke tar vare på barna når han skal ha de får du snakke med han. Si du bryr deg ikke hva han gjør på sin fritid, men når det handler om barna, og berører deg må han skjerpe seg. Han får reise på ferie, drikke og andre voksen ting når han ikke har barna. Og han må ta henting, og levering seriøst siden dette er viktig, og gode rutiner for barna, og skaper mindre betente situasjoner mellom dere. Skjedde dette en gang så er det vel ikke krise. Skjer det flere ganger må du gjøre noe. Anonymkode: 18643...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 Altså.. helt ærlig så driter jeg i om barnet er hos sin far eller besteforeldre fordi at det skjer at ting treffer på begges helger som gjør at vi trenger og ønsker barnepass. Jeg synes nesten barnet vårt ser besteforeldrene for lite på hans side så om han prioriterer feil enkelte ganger så øker det i hvert fall familiekontakten. Anonymkode: e0ca3...09d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Jeg er litt usikker på om det egentlig er det du spør om, men jeg hadde i alle fall fått det glatte lag av moren min hvis hun ble utkommandert til barnepass fordi jeg var fyllesjuk (hun elsker å passe barn og er ikke avholds, bare så det er sagt). Da hadde jeg virkelig fått høre det, særlig om jeg ikke hadde barnet fast og kunne gått ut de andre helgene. Familier har vel forskjellig oppfatning av hva som er greit. Anonymkode: f8ba9...0d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 Herregud, hva er problemet? Så lenge du får levert fra deg ungen som avtalt så betyr det vel ingenting om besteforeldrene passer han for far vel🙄 Anonymkode: 27646...63e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #16 Skrevet 25. september 2017 Ikke rart det blir krig i verden Anonymkode: 82090...7a0
charactouy Skrevet 25. september 2017 #17 Skrevet 25. september 2017 Altså, hvis han er forhindret fra å ha barnet som planlagt, uansett grunn, så er det da han som må spørre sine foreldre om å passe? Evt melde fra sånn at du kan finne annen barnevakt? Akkurat det kan du ta opp med ham, at han må melde fra når han vet han blir forhindret, ellers så vet du jo ikke at han ikke dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå