AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Hva gleder du deg til? 🎄🥂🎅🏻 Jeg gleder meg til: - Bli ferdig med eksamener - Se på serier - Drikke god vin - Bake - Høre på jule-musikk - Gå lange turer på Bogstadveien og i parken - Pynte opp huset med jule-stasj - Julemiddager Anonymkode: bc643...fbe 1
Pupperulla Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Synge på sykehjemmet bake med barna nissemarsj se jul i svingen Juleverksted med barn og deres venner grøtfest juleavslutning julegavehandel minicruise til København med mann og barn pynte huset julefilm på kino og en teaterforestilling og sikkert mer, desember er en fin ,men hektisk mnd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Reise til familen Skikkelig avslapning "hjemme" Julemarked - vet ikke hvor foreløpig Bake julekaker med samboer Anonymkode: 84c0f...170
emilie123 Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Jeg pleier å glede meg til desember er over. Har så mange dårlige minner, men i år skal jeg prøve å gjøre desember til en fin og koselig måned. Vet ikke helt hvordan ennå da. Må skaffe meg nye og gode minner.
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Ingen planer enda, vi er kun i september.
Spiteful Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Gleder meg bare til å bli ferdig med eksamener. Forhåpentligvis består jeg også
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 Om jeg fritt kunne velge : bestilt to uker i syden (jul og nytt år), reist fra alt mas og kav, og bare kost meg i varmen. Foreløpig er ikke det et alternativ, for jeg har en eldre far å ta hensyn til. Men en gang i fremtiden, så er det planen. Syns julen bærer preg av for mye "forventnings-faktor". Anonymkode: 70d54...6f1
Siggen Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 Gleder meg til jul, men har ikke lagt noen planer ennå
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 ALT! Skulle gjerne hatt jul hele vinteren. :D Anonymkode: fd82a...c37
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Gleder meg til jula er over jeg. Har brutt kontakten med moren min og faren min har funnet seg en bitch som jeg hater. Så det blir meg og katten på julaften liksom, skikkelig stusselig. Heldigvis har jeg flere gode venner og regner med å bli invitert på besøk i romjula. Har også en del sovepiller så jeg kan ta noen av de om det blir for kjedelig i julen (mener ikke å ta de på en skadelig måte, bare å ta noen så jeg kan sove).. Anonymkode: d8d94...b39 1
Librarian Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 -Ha to eksamener. -Jobbe i bokhandel, alltid veldig travelt. Men koselig, liker å pakke inn i julepapir og hjelpe folk med å velge gaver. Og selv om folk er stressa er de gjerne i godt humør. -Fra første desember av begynne å pynte med litt julepynt, spise mer julemat og snacks. -Være med familie, egen og samboers, fra lille julaften og litt ut i romjula. -Forhåpentligvis dra litt rundt på julemarked. Pleier ikke kjøpe mye der, men gjør det for stemninga - og kjøper alltid elgburger og kanskje noe annen god snacks -Ikke bestemt hva nyttårsplaner er ennå. Antagelig få til noe med venner. -Se Star Wars-premiere!!!!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 Være høygravid i ny leilighet. Et håp om å endelig kunne feire jul i mitt eget hjem og invitere min nærmeste familie. Romjulen går alltid til middager og frokoster hos alle i familien til samboer. Ellers blir det tv titting tenker jeg. Håper også på en rolig nyttårs feiring hjemme. Og lurer fælt på hvor stor jeg blir som høygravid 😅 Anonymkode: 4061e...189
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Jeg gleder meg masse til jul i år! I fjor var babyen min kun 2 mnd og det hele ble en unntakstilstand... I år er han jo eldre og jeg gleder meg til å pynte, bake, lage tradisjoner med barne mitt! Jeg gleder meg også til å kjøpe gaver! Jeg gleder meg til mat, julefrokost, middager, kaker og godteri! ELSKER JUL Anonymkode: 91db5...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 Jeg jobber i bokhandel og det er et mareritt å jobbe der i desember. Har null overskudd til noe som helst annet.. Gleder meg til å flata ut i sofaen i romjulen. Anonymkode: 510ac...832
Gjest Mass Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 Nå er det enda lyst og fint ute, men synes alltid det er så koselig med desember som lyser opp med julelys, ute som inne, i en ellers ganske mørk tid. Ellers er det den gode maten, hele stemningen og travelheten (jeg liker det, jeg - særlig siden det avsluttes med en del fri). Den søndagsåpne butikken! Veldig kjekt når det 'forbindes' med hele julen.
Måbarefåsiat... Skrevet 24. september 2017 #17 Skrevet 24. september 2017 Grøtfest for alle venner Julekonserter Adventskalender Julaften Julefrokost Nyttårsaften - en hel helg med venner. Julekort
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #18 Skrevet 24. september 2017 Blir vel å jobbe 12+ timers dager 7 dager i uken i år også, før jeg kollapser i sofaen på ille julaften og spiser julemiddag hos familie dagen etter. Fint liv får en si... Anonymkode: e2134...6cb
Djungelvrål Skrevet 24. september 2017 #19 Skrevet 24. september 2017 Det er heldigvis lenge til. Uansett må jeg jobbe og får aldri fri i romjula slik andre mange andre får.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #20 Skrevet 24. september 2017 Jeg regner med at det blir en del jobbing, men sjefen er veldig på det at vi ikke skal overarbeide oss, så blir noen "pause-dager" til å pusle med andre ting - Bake cookies og pepperkaker - Grøt hos Mamma og Bonuspappa lille julaften - Julaften - "Juletur" til Oslo og Sverige - Nyttårsaften - Pakke inn julegaver - Pynte huset - Se på julefilmer, bestilt "Snøfall" så skal nok se den igjen i år og - Star Wars!!! - Tur til London nå i oktober, handle julgaver og masse julestæsj der! - Være sammen med samboeren, venner, familie og kollegaer, ha fine og gode dager Anonymkode: 8796f...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå