AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Norske kvinner som forelsker i muslimske menn blir jo møtt med negativitet. De har et så grusomt kvinnesyn, at hun gjerne må bli sammen med han om hun vil få ødelagt livet sitt. Men... Blir menn fra muslimske land advart mot norske /vestlige kvinner? Pga våres grusomme "mannssyn"? Vi er jo så slemme mot mennene her i vesten.. Anonymkode: af1d2...be9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner som forelsker i muslimske menn blir jo møtt med negativitet. De har et så grusomt kvinnesyn, at hun gjerne må bli sammen med han om hun vil få ødelagt livet sitt. Men... Blir menn fra muslimske land advart mot norske /vestlige kvinner? Pga våres grusomme "mannssyn"? Vi er jo så slemme mot mennene her i vesten.. Anonymkode: af1d2...be9 Det kommer nok litt an på. Men det er selvfølgelig liker krevende andre veien, og særlig om man må flytte til et annet land, lære et nytt språk, ha en ny omgangstone etc. Svigermor er ikke BARE happy for at gutten hennes har funnet seg ei utenlandsk, fremmedkulturelle dame. Det er liksom ille nok at han jobber et sted langt unna, for helst vil hun nok at alle barna skal bo der som storfamilie etter at de gifter seg. Men det vil hverken han eller jeg, selv om jeg liker å være på besøk, vil jeg ikke i hverdagen dele kjøkken med svigermor Så vi kommer til å gjøre det sånn at jeg enten flytter til ham i den større byen han bor i, eller han flytter hit (mest sannsynlig det siste). Og så kan vi heller ta opp lån til å kjøpe et feriehus de kan dra til, sånn at de "godtar" at vi ikke flytter sammen med dem. Jeg har ikke enda snakket mye med svigers om religion, de tilhører nok en smalere gren av islam og er uansett ikke sånn som flagger religion veldig mye. Selv om det var sånn at jeg har spist noe mat som har litt religiøs betydning (fasting ved å spise rimelig mat). Men dette er jo noe som blir viktig framover, uansett. Skal vi besøke flere religiøse hus? Skal barna våre bli omskåret? Hvor og hvordan skal de oppdras? Det er mange ting, og jeg har nok ikke full oversikt over det enda. Men at det tenker på kultur og sånt, absolutt. De klager over ting med utseendet mitt - men jeg tolker det som at de egentlig er nervøse for kulturforskjellene. Vi bør nok bli bedre kjent før vi gifter oss - de blir kanskje mer vennlig stemt når vi er offisielt forlovet. Anonymkode: f2776...c73
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Sitat Blir muslimske menn advart mot vestlige kvinner? Overhodet ikke. De blir oppmuntret av familien til å skaffe seg ei som kan hjelpe dem med å lære språket og med jobb og husvære. De ser seg ut ei eldre ei, helst med eiga hus og de setter sjarmen på for fult. Beklageligvis så er det kvinner som går på det her.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 I et forhold eier mannen kvinnen. Derfor har ikke muslimske menn noen regler for hvem de kan være sammen med. Tvert i mot blir de oppfordret til å finne seg en vestlig kvinne. Det er uansett ikke til hinder for at han også tar seg en muslimsk kone. En muslimsk mann som kaprer en vestlig kvinne viser at han har klart å erobre og dominere fienden. Det er bare å ta en titt på facebook-sidene til muslimske menn som har klart å få seg en vestlig kvinne. Det legges ut skrytebilder beregnet på kamerater og miljøet i hjemlandet som viser at han har erobret fienden og kan gjøre som han vil med krigsbyttet. Anonymkode: 8bfd3...183 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Den interessante sammenligningen er heller om muslimske kvinner blir advart mot vestlige menn. Det er neppe behov for noe advarsler, for kvinnene er uansett så hardt kontrollert at dette ikke dukker opp som noen problemstilling. Anonymkode: 8bfd3...183 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 I noen konservative miljøer er hvit kvinne = prostituert. Vestlige kvinner blir sett på som sexgale, umoralske, bryr seg ikke om barna sine, kan ikke å lage mat osv. Anonymkode: 3624b...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 37 minutter siden, O.G. skrev: Overhodet ikke. De blir oppmuntret av familien til å skaffe seg ei som kan hjelpe dem med å lære språket og med jobb og husvære. De ser seg ut ei eldre ei, helst med eiga hus og de setter sjarmen på for fult. Beklageligvis så er det kvinner som går på det her. Vel, yngre damer uten utdanning og med dårlig økonomi får jo ikke lov av den norske staten å importere kjæresten sin, så det ville vært et dårlig valg dersom en ønsker familie og framtid sammen. Det er en del av en sorten også, men de må velge EØS-løsninga for å kunne bo sammen i Norge på sikt. Det finnes kjærlighet mellom land. En del bosetter seg også i hans land. Anonymkode: f2776...c73
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: I et forhold eier mannen kvinnen. Derfor har ikke muslimske menn noen regler for hvem de kan være sammen med. Tvert i mot blir de oppfordret til å finne seg en vestlig kvinne. Det er uansett ikke til hinder for at han også tar seg en muslimsk kone. En muslimsk mann som kaprer en vestlig kvinne viser at han har klart å erobre og dominere fienden. Det er bare å ta en titt på facebook-sidene til muslimske menn som har klart å få seg en vestlig kvinne. Det legges ut skrytebilder beregnet på kamerater og miljøet i hjemlandet som viser at han har erobret fienden og kan gjøre som han vil med krigsbyttet. Anonymkode: 8bfd3...183 Ja, en får jo nesten håpe at fyren er stolt av dama si og vil vise henne fram til venner, og familie noe annet ville jo vært veldig rart. Anonymkode: f2776...c73
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, yngre damer uten utdanning og med dårlig økonomi får jo ikke lov av den norske staten å importere kjæresten sin, så det ville vært et dårlig valg dersom en ønsker familie og framtid sammen. Det er en del av en sorten også, men de må velge EØS-løsninga for å kunne bo sammen i Norge på sikt. Det finnes kjærlighet mellom land. En del bosetter seg også i hans land. Anonymkode: f2776...c73 Må man ha utdanning for å importere en kjæreste? Er det ikke nok med en jobb? Jeg kunne gjerne flyttet dit. Anonymkode: af1d2...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå