Malinado Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 (endret) Er det noen som har Stokke Scoot liggdel og sittedel som første/eneste vogn til den lille? Jeg får utrolig mange forskjellige tilbakemelding fra butikker. Noen mener den er super, andre mener den er for liten/lite kompakt og kun burde brukes som reisevogn. Liggedelen er ganske lik på str. som de fleste andre vogner. Hvordan er sittedelen med vognpose? Vokser barnet fort ut av sittedelen? Og hva med hjulene, er de greie på vinterstid? Vi bor midt i Oslo sentrum, så ønsker en vogn som er nett og ikke veldig kraftig. Lett å legge sammen og komfortabel til trilling på asfalt. Endret 24. september 2017 av Malinado
Minlillelykke Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Det eneste jeg tenker du vil savne er fortbrett og en skikkelig bag. Der finnes vel kun mykbag til scoot, disse vokser babyene fort ut av. Hva med trailz eller bugaboo? Særlig bugaboo egner seg godt i byen har jeg forstått
Malinado Skrevet 24. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2017 (endret) 59 minutes ago, Minlillelykke said: Det eneste jeg tenker du vil savne er fortbrett og en skikkelig bag. Der finnes vel kun mykbag til scoot, disse vokser babyene fort ut av. Hva med trailz eller bugaboo? Særlig bugaboo egner seg godt i byen har jeg forstått Takk for svar, det tar jeg med videre. Jeg må kunne ha en større vinterpose i sittedelen til vogna, så hvis det ikke er plass blir den nok for liten. Jeg har lite peiling på vogner, hva mener du med at den mangler fotbrett? At fotstøtten blir for langt ned og ikke kan justeres? Trailz synes jeg blir veldig stor og klumpete igjen. Har sett på bugaboo, og liker spesielt sittedelen godt på den. Bag-delen derimot syntes jeg blir veldig lav(?). Skal ikke være så lett dette! Endret 24. september 2017 av Malinado
Minlillelykke Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 11 timer siden, Malinado skrev: Takk for svar, det tar jeg med videre. Jeg må kunne ha en større vinterpose i sittedelen til vogna, så hvis det ikke er plass blir den nok for liten. Jeg har lite peiling på vogner, hva mener du med at den mangler fotbrett? At fotstøtten blir for langt ned og ikke kan justeres? Trailz synes jeg blir veldig stor og klumpete igjen. Har sett på bugaboo, og liker spesielt sittedelen godt på den. Bag-delen derimot syntes jeg blir veldig lav(?). Skal ikke være så lett dette! Det stemmer, fotstøtten på scoot kan ikke justeres. Ville nok valgt en med skikkelig bag og sportsdel til hverdagsbruk. Bugaboo buffalo er vel ikke så lav? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Jeg har trailz og elsker den! Første turene var den litt stor, men lærte oss raskt å håndtere den og nå kunne vi ikke levd uten så mye plass i understellet🙈 Den passer fint inn i de fleste butikker og barnet kommer høyt opp. Anonymkode: 8f5e8...b52 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Det kom i år vanlig hardbag til Stokke Scoot. Jeg har hatt denne vogna, samt Trailz fra Stokke og to fra baby jogger; city elite og Mini gt. Sistnevnte er den jeg endte opp med og er mest fornøyd med. Vi kjøpte til denne et tilpasset fotbrett. Men et av kriteriene mine var en forholdsvis liten vogn som kunne fungere som en hovedvogn. Noe som irriterte meg med scooten var at den virket litt kort så noen ganger litt vanskeligheter med å vippe opp på fortauskanter o.l. Vi fikk ikke plass til easygrow vinterpose heller. Forsøkte med easygrow universal fotbrett men var ikke helt fornøyd der heller. Anonymkode: 48c6b...18f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Jeg vurderte den som ekstravogn(uten bag). Men slo den fra meg da jeg ikke er så glad i ergonomiske sittedeler. Samt at sittedelen er liten og vognen generelt ikke er så god til vinterbruk(liten og lett, små hjul) Anonymkode: e7029...8a1 1
Malinado Skrevet 26. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2017 On 25.9.2017 at 9:20 AM, AnonymBruker said: Jeg har trailz og elsker den! Første turene var den litt stor, men lærte oss raskt å håndtere den og nå kunne vi ikke levd uten så mye plass i understellet🙈 Den passer fint inn i de fleste butikker og barnet kommer høyt opp. Anonymkode: 8f5e8...b52 Takk for info! Jeg skal se litt nærmere på trailz neste gang, jeg liker designet veldig godt på Scooten.
Malinado Skrevet 26. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2017 On 25.9.2017 at 10:43 AM, AnonymBruker said: Det kom i år vanlig hardbag til Stokke Scoot. Jeg har hatt denne vogna, samt Trailz fra Stokke og to fra baby jogger; city elite og Mini gt. Sistnevnte er den jeg endte opp med og er mest fornøyd med. Vi kjøpte til denne et tilpasset fotbrett. Men et av kriteriene mine var en forholdsvis liten vogn som kunne fungere som en hovedvogn. Noe som irriterte meg med scooten var at den virket litt kort så noen ganger litt vanskeligheter med å vippe opp på fortauskanter o.l. Vi fikk ikke plass til easygrow vinterpose heller. Forsøkte med easygrow universal fotbrett men var ikke helt fornøyd der heller. Anonymkode: 48c6b...18f Takk for gode tilbakemeldinger. Da legger jeg scooten på hylla.
Malinado Skrevet 26. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2017 On 25.9.2017 at 8:12 AM, Minlillelykke said: Det stemmer, fotstøtten på scoot kan ikke justeres. Ville nok valgt en med skikkelig bag og sportsdel til hverdagsbruk. Bugaboo buffalo er vel ikke så lav? Den er kanskje ikke det. Jeg får se nærmere på den neste gang. Det blir nok ikke scoot på oss! Man blir jo litt revet med, men er helt enig i at god sportsdel/sittedel til hverdagsbruk som har god plass til vinterbag er veldig viktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå