AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Jeg tok en test for snart to uker siden, følte at jeg kunne se to streker. Men orket ikke drive å tyde frem og tilbake, så jeg kjøpte en digital en. Der kom det opp at jeg ikke er gravid. Nå har det jo da gått 2 uker og jeg føler at jeg fortsatt har symptomer på graviditet, har bestilt graviditetstester som kanskje kommer i morgen. Noen som har gått flere uker før de fikk positiv test? Om jeg skulle være gravid er jeg kanskje 6 uker på vei, kan ha hatt sen eggløsning å.. Anonymkode: 0b25c...9ec
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Vet bare at digitale først slår ut på høyere HCG-nivå enn billigtestene. Så det kan hende den første testen fanget om HCG som den digitale ikke gjorde. Anonymkode: 4130f...cdd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet bare at digitale først slår ut på høyere HCG-nivå enn billigtestene. Så det kan hende den første testen fanget om HCG som den digitale ikke gjorde. Anonymkode: 4130f...cdd Det viste jeg ikke.. jeg trodde de digitale var like følsomme jeg. Da kan jo det hende.. Venter på 5 strimmel tester nå, håper de kommer i morgen. Jeg blir ganske overrasket hvis jeg er gravid, hadde ikke tenkt til å begynne å prøve før om 2 mnd. Hadde tenkt å ha 3 prevansjonsfrie mnd før vi begynte å prøve.. Anonymkode: 0b25c...9ec
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Fikk tatt testen i går, ikke gravid. Det var bra for min del, fordi jeg vil ikke starte med prøvingen før i desember. Jeg har sluttet på prevansjon, og ikke fått mensen etter at jeg sluttet. Skjønner ikke det Anonymkode: 0b25c...9ec
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk tatt testen i går, ikke gravid. Det var bra for min del, fordi jeg vil ikke starte med prøvingen før i desember. Jeg har sluttet på prevansjon, og ikke fått mensen etter at jeg sluttet. Skjønner ikke det Anonymkode: 0b25c...9ec Hva slags forskjell gjør nå og desember egentlig?? Det vil mest sannsynlig ta mer enn et forsøk også. Jeg begynte i august, vært gjennom to PP allerede, og jeg ser dette kan ta eeeevig lang tid. Se i IKM-trådene her. Det er flere som har holdt på i over et år uten hell. Anonymkode: e426f...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags forskjell gjør nå og desember egentlig?? Det vil mest sannsynlig ta mer enn et forsøk også. Jeg begynte i august, vært gjennom to PP allerede, og jeg ser dette kan ta eeeevig lang tid. Se i IKM-trådene her. Det er flere som har holdt på i over et år uten hell. Anonymkode: e426f...ecc Pga skole Det vet jeg, er derfor jeg slutter på prevansjon nå så jeg kan gå noen mnd uten før vi begynner. Sist gang ble jeg gravid på første forsøk. Var hos gyn i sommer som fortalte meg at jeg har masse fine egg. Så nå er det bare å se om eggløsningen kommer i gang. Anonymkode: 0b25c...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk tatt testen i går, ikke gravid. Det var bra for min del, fordi jeg vil ikke starte med prøvingen før i desember. Jeg har sluttet på prevansjon, og ikke fått mensen etter at jeg sluttet. Skjønner ikke det Anonymkode: 0b25c...9ec Det er helt dønn normalt at det kan ta mange uker før mensen starter opp igjen. Og det kan ta enda lenger tid før den blir regelmessig. Mange er heldige og går rett tilbake til normalen igjen, mens andre går mange måneder før syklusen er blitt stabil og normal. Så det er lurt å slutte på prevensjon i god tid om dere har tenkt å prøve. Anonymkode: 3833c...927
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Mensen kom i natt, endelig!! Så nå er jeg spent på hvordan kroppen stabeliserer seg. Håper alt går som planlagt Anonymkode: 0b25c...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå