lady90 Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Etter sommeren gikk jeg opp 4 kilo på få uker. Var litt sløv på trening og kosthold i sommer så tok meg selv i nakken igjen i starten av august. Begynte å logge alle kalorier og har trent 4 ganger i uka siden. Kaloriinntaket mitt har vært veldig lavt, såpass lavt at jeg burde ha gått ned noen kilo til nå. Hadde samme runden som dette for noen år siden og klarte fint å gå ned i vekt da. Men nå er det bom stopp. Vekta rikker seg ikke. Har tatt mål av midje, hofter etc og jeg ser en fremgang der, men altså ikke på vekta. Jeg henger meg ikke opp i vekta forsåvidt, det viktigste er at jeg blir smalere, men synes likevel det er rart. Det er ikke muskler iallefall, i alle årene jeg har trent så vet jeg hvor vanskelig det er å gå opp i muskelmasse, så det et helt urealistisk. Hva er det som kan gjøre at vekta står i ro? Blir litt demotiverende når jeg legger ned så mye i det. Kan nevne at jeg har lavt stoffskifte, men verdiene er innenfor normalområdet. Dog har jeg økt dosen litt pga lav forbrenning. Men det burde ikke ha så mye å si likevel, det har hele tiden vært innenfor normalen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Går det ann å få no medisiner slik at en lettere går ned i vekt når man har lavt stoffskifte? Anonymkode: 976ae...e20
lady90 Skrevet 24. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går det ann å få no medisiner slik at en lettere går ned i vekt når man har lavt stoffskifte? Anonymkode: 976ae...e20 Det har jeg aldri hørt om
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går det ann å få no medisiner slik at en lettere går ned i vekt når man har lavt stoffskifte? Anonymkode: 976ae...e20 19 minutter siden, lady90 skrev: Det har jeg aldri hørt om Har man fått påvist lavt stoffskifte så vil man få medisiner for å regulere stoffskifte. Uregulert lavt stoffskifte kan føre til litt vektoppgang, men med en gang man blir regulert med medisiner så har man de samme forutsetningene for å gå ned i vekt som alle andre. Hvor lenge har du holdt på, ts? Du må gi det mer til enn bare noen uker. Anonymkode: df31d...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå