Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye koster klipp og striping av hår på Nikita frisører? Er de flinke der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

du må nok regne med til og fra 1000kr..

De er som regel flinke, så lenge du gir en klar beskjed om hvordan du vil ha det.

lykke til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

neeei de er IKKE flinke.

alle som jeg kjenner som har vært innom kommer alltid ut og er misfornøyde, jeg også!

Møkkasted sier jeg bare. Skulle ikke vært lov!

Skrevet

Et pluss med Nikita er at siden de er en stor kjede som tjener bra har de også råd til å sende sine ansatte på kurs. Det er greit med oppdaterte frisører.

Om man er fornøyd med en frisør er jo veldig individuelt.

Jeg har vært passe skuffa noen ganger, men har funnet ut at jeg må bli flinkere til å forklare NØYE hva jeg vil ha...de er ikke synske heller :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært flere ganger hos lærling på Nikita og vært kjempe fornøyd. Lærlingene til Nikita er flinke og de får hjelp fra de mer erfarne hele tiden. Billigere er det også.

Jeg har vært på den i nærheten av Egertorget i Oslo.

Skrevet

Har vært der bare en gang, og jeg kommer nok ikke til å gå der igjen.

Klippen ble bra, men fargen helt horribel! Fargen skulle ifølge frisøren vare ca 20 vask, men nå 7 mnd senere sitter den fremdeles i store deler av håret :evil:

Har lyst til å få min naturlige hårfarge tilbake og heller ta noen striper, men denne fargen går jo søren meg ALDRI ut. Grr

Men, skal ikke si at Nikita nødvendigvis er dårlig av den grunn. Likte ikke hun damen som klippet meg, men godt mulig at de andre er flinke

Skrevet

Gå og klag? Jeh har klgd hos frisør (når fargen har gått ut), og de er alltid villig til å rette opp når du er misfornøyd. Prøv! :)

Skrevet

Problemet mitt er jo ikke at fargen har gått ut for tidlig - men at den ikke går ut i det hele tatt...

Har vært inne å snakket med hun som klippet meg, og hun hadde ingen god forklaring på hva som kan ha skjedd og at det heller ikke var stort å gjøre med det annet enn å vente tolmodig eller farge det på nytt.

Jeg har en følelse av at hun har brukt feil farge - permanent farge i stedenfor minicolor slik som hun skulle.

Skrevet

I hår som ikke er helt sunt (slitt av ulike årsaker, kanskje er det langt, du bruker føner/rettetang, farget tidligere....) vil minicolor sitte like lenge som farge, fordi håret er porøst og trekker fargen mer til seg enn et helt sunt hår gjør.

Men det burde frisøren kunne vurdere :roll:

Skrevet

Jeg går fast hos Nikita, og har ikke noe å klage på. Aldri vært misfornøyd, og jeg er OFTE hos frisøren. Klipp og farge hver måned, og de kommer med kjempegode tips om stell og styling.

Gjest Bringebær
Skrevet

Kjæresten min klippet seg en gang på Nikita, og da han kom hjem til sin forrige kjærest blei hun stor i øynene. Han hadde nemlig et enormt hakk i bakhodet som frisøren hadde unnlatt å si noe om. Han har ikke til dags dato satt sine ben der igjen...

Gjest Daniella_
Skrevet
Kjæresten min klippet seg en gang på Nikita' date=' og da han kom hjem til sin forrige kjærest blei hun stor i øynene. Han hadde nemlig et enormt hakk i bakhodet som frisøren hadde unnlatt å si noe om. Han har ikke til dags dato satt sine ben der igjen...[/quote']

Tviler ikke. Jeg vet om mange som har kommet misfornøyd fra Nikita. Inkludert meg selv...

Skrevet

Har vært fornøyd med nikita i drammen og i oslo, men i bodø :evil: :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...