AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende? Pro Fotballspiller ? Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører Pro Tennisspiller ? Langrennsløper ? Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende. Anonymkode: 04ca3...00c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Synes ikke en idrettsgren gjør han mer eller mindre sexy, hvorfor tror du Det? Anonymkode: 87e7d...dd9 5
jabx Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Det er jo bare doping og juks i all idrett (i det minste profesjonell), men for all del, mange kvinner liker kanskje neddopede juksemakere.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Æsj til all organisert idrett. Anonymkode: 4b205...ad9
FluffyJuggernaut Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Det har jeg aldri tenkt spesielt over. Alle menn som driver aktivt med sport kommer til å ha en veltrent fysikk. Men det skal mer en bare kroppen for å beskrive en mann som sexy. Han må ha en spesiell utstråling også.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Ingen av de. Bryr meg ikke om idrett. Anonymkode: 170c5...4ce
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Fotball, mmmmmhhhh....!!!! Anonymkode: 79c58...68c
Hulderen Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende? Pro Fotballspiller ? Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører Pro Tennisspiller ? Langrennsløper ? Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende. Anonymkode: 04ca3...00c Fotballspiller og motorsportsutøver ville fått meg til å løpe en annen vei. De andre du nevner føler jeg hverken for eller mot. Den idrettsgrenen jeg ville foretrukket er nok svømmer. 1
Gjest Coolaid Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende? Pro Fotballspiller ? Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører Pro Tennisspiller ? Langrennsløper ? Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende. Anonymkode: 04ca3...00c Kvinner vil ikke ha en proff idrettsutøver som ikke har tid til dem. De vil vel egentlig ha en hyggelig fyr som tar sånn litt vare på seg selv, på en eller annen måte, som har tid til å være kjæreste - fordi han liker det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 Tennisspillere. Evt. langrenn. Fotball er lavstatussport, og det reflekteres i hva slags menn de er og hva slags damer de velger seg. Anonymkode: 17a2d...9b5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Du sa idrett for menn, så da er det ikke håp uansett. Anonymkode: 5eb64...84e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 Jeg tenker vel egentlig ikke på noen idrett som "tiltrekkende" enn noen annen. Jeg synes det er attraktivt med menn som brenner for noe og har interesser og engasjement - nesten uansett hva det er, sport inkludert. Men sport er ikke bedre enn noen annen hobby, slik jeg ser det. Anonymkode: c20cb...fd0
Tibbie Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på. Kampsport synes jeg er veldig usexy, i hvert fall. Skatere og surfere er vel litt kjekke (før man blir 40, aldri etter) Og Magnus Carlsen er jo en superkjekkas. Jeg ser ikke så mye på sjakk, men tipper at han ikke representerer helheten? Tennisspillere er vel også innafor.
Sykkelkopp Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Ts, så du skal velge idrett basert på hva jenter finner mest attraktivt? Det er det minst attraktive av alt. En jente som hater ballett vil finne en Mann som elsker ballett og er god i det mer attraktivt enn en mann som valgte idrett for å bli likt 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 7 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ts, så du skal velge idrett basert på hva jenter finner mest attraktivt? Det er det minst attraktive av alt. En jente som hater ballett vil finne en Mann som elsker ballett og er god i det mer attraktivt enn en mann som valgte idrett for å bli likt Veldog godt svar! Det mest sexy er menn som kjører sitt eget løp og gjør hva de selv ønsker, uavhengig av om jenter synes det er sexy eller ikke. Da blir du hvert fall respektert av meg, og respekt er sexy Anonymkode: 2cfff...29c
Virrevirrevapp Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende? Pro Fotballspiller ? Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører Pro Tennisspiller ? Langrennsløper ? Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende. Anonymkode: 04ca3...00c Svømmere, turnere og dansere, kanskje. Folk som er trent, men har fleksible muskler.
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2017 #17 Skrevet 24. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende? Pro Fotballspiller ? Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører Pro Tennisspiller ? Langrennsløper ? Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende. Anonymkode: 04ca3...00c Gir blanke i utøvere av sport. Aner knapt hvem noen av dem er.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #18 Skrevet 24. september 2017 6 hours ago, Tibbie said: Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på. Kampsport synes jeg er veldig usexy, i hvert fall. Skatere og surfere er vel litt kjekke (før man blir 40, aldri etter) Og Magnus Carlsen er jo en superkjekkas. Jeg ser ikke så mye på sjakk, men tipper at han ikke representerer helheten? Tennisspillere er vel også innafor. Anonymkode: 89f11...edc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #19 Skrevet 24. september 2017 En turner ville imponert meg mest. De er sterke, smidige, har atletisk kroppsbygning og kan gjøre imponerende akrobatikk. En stuper ville også imponert, av samme årsaker. Anonymkode: a269e...30d 1
Frøkenkantarell Skrevet 24. september 2017 #20 Skrevet 24. september 2017 Det kunne jeg virkelig ikke brydd meg om. Jeg seksualiserer ikke idrett (slik menn har en tendens til å gjøre for kvinnesport) og finner ikke en idrettsutøver mer tiltrekkende for den sporten han driver med. Det er tiltrekkende at noen er lidenskapelige og brenner for noe, en hvilken som helst sport, eller samme hva det er, så lenge det er noe han elsker å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå