Gå til innhold

Spørsmål for Jenter / Kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende?

Pro Fotballspiller ?

Kampsportutøver ? eks. Tungvektsbokser eller MMA Fighter

Motorsportutøver ? eks. Formel 1 eller Motogp Fører

Pro Tennisspiller ?

Langrennsløper ?

Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende.

Anonymkode: 04ca3...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke en idrettsgren gjør han mer eller mindre sexy, hvorfor tror du Det?

Anonymkode: 87e7d...dd9

• Liker 5
Skrevet

Det er jo bare doping og juks i all idrett (i det minste profesjonell), men for all del, mange kvinner liker kanskje neddopede juksemakere.

Skrevet

Æsj til all organisert idrett.

Anonymkode: 4b205...ad9

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt spesielt over. Alle menn som driver aktivt med sport kommer til å ha en veltrent fysikk. Men det skal mer en bare kroppen for å beskrive en mann som sexy. Han må ha en spesiell utstråling også.

Skrevet

Ingen av de. 

Bryr meg ikke om idrett. 

Anonymkode: 170c5...4ce

Skrevet

Fotball, mmmmmhhhh....!!!!  :wow:

david-beckham-435-180.jpg

Anonymkode: 79c58...68c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Dette er kanskje et tåpelig spørsmål. Men hvilken idrettsgren for Menn synes dere damer er mest tiltrekkende?

Pro Fotballspiller ?

Pro Tennisspiller ?

Langrennsløper ?

Med dette spørsmålet så mener jeg ikke en enkelt utøver fra en idrett, Men hvilken idrett for Menn som helhet er mest tiltrekkende.

Fotballspiller og motorsportsutøver ville fått meg til å løpe en annen vei. De andre du nevner føler jeg hverken for eller mot. Den idrettsgrenen jeg ville foretrukket er nok svømmer.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pro Fotballspiller ?

Pro Tennisspiller ?

Langrennsløper ?

Kvinner vil ikke ha en proff idrettsutøver som ikke har tid til dem. De vil vel egentlig ha en hyggelig fyr som tar sånn litt vare på seg selv, på en eller annen måte, som har tid til å være kjæreste - fordi han liker det. :)

Skrevet

Tennisspillere. Evt. langrenn.

Fotball er lavstatussport, og det reflekteres i hva slags menn de er og hva slags damer de velger seg.

Anonymkode: 17a2d...9b5

Skrevet

Du sa idrett for menn, så da er det ikke håp uansett.

Anonymkode: 5eb64...84e

Skrevet

Jeg tenker vel egentlig ikke på noen idrett som "tiltrekkende" enn noen annen. Jeg synes det er attraktivt med menn som brenner for noe og har interesser og engasjement - nesten uansett hva det er, sport inkludert. Men sport er ikke bedre enn noen annen hobby, slik jeg ser det.

Anonymkode: c20cb...fd0

Skrevet

Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på. Kampsport synes jeg er veldig usexy, i hvert fall. Skatere og surfere er vel litt kjekke (før man blir 40, aldri etter) :)

Og Magnus Carlsen er jo en superkjekkas. Jeg ser ikke så mye på sjakk, men tipper at han ikke representerer helheten? :fnise:

Tennisspillere er vel også innafor.

Skrevet

Ts, så du skal velge idrett basert på hva jenter finner mest attraktivt? Det er det minst attraktive av alt. En jente som hater ballett vil finne en Mann som elsker ballett og er god i det mer attraktivt enn en mann som valgte idrett for å bli likt

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ts, så du skal velge idrett basert på hva jenter finner mest attraktivt? Det er det minst attraktive av alt. En jente som hater ballett vil finne en Mann som elsker ballett og er god i det mer attraktivt enn en mann som valgte idrett for å bli likt

Veldog godt svar! Det mest sexy er menn som kjører sitt eget løp og gjør hva de selv ønsker, uavhengig av om jenter synes det er sexy eller ikke. Da blir du hvert fall respektert av meg, og respekt er sexy ;) 

Anonymkode: 2cfff...29c

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pro Fotballspiller ?

Pro Tennisspiller ?

Langrennsløper ?

Svømmere, turnere og dansere, kanskje. Folk som er trent, men har fleksible muskler. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pro Fotballspiller ?

Pro Tennisspiller ?

Langrennsløper ?

Gir blanke i utøvere av sport. Aner knapt hvem noen av dem er.

Skrevet
6 hours ago, Tibbie said:

Hmmm... Det har jeg aldri tenkt på. Kampsport synes jeg er veldig usexy, i hvert fall. Skatere og surfere er vel litt kjekke (før man blir 40, aldri etter) :)

Og Magnus Carlsen er jo en superkjekkas. Jeg ser ikke så mye på sjakk, men tipper at han ikke representerer helheten? :fnise:

Tennisspillere er vel også innafor.

:fnise:

Anonymkode: 89f11...edc

Skrevet

En turner ville imponert meg mest. De er sterke, smidige, har atletisk kroppsbygning og kan gjøre imponerende akrobatikk.

En stuper ville også imponert, av samme årsaker.

Anonymkode: a269e...30d

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jeg virkelig ikke brydd meg om. Jeg seksualiserer ikke idrett (slik menn har en tendens til å gjøre for kvinnesport) og finner ikke en idrettsutøver mer tiltrekkende for den sporten han driver med. Det er tiltrekkende at noen er lidenskapelige og brenner for noe, en hvilken som helst sport, eller samme hva det er, så lenge det er noe han elsker å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...