Gå til innhold

Angrer på så mye jeg ikke har gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hun forsiktige, både på barneskolen og ut ungdomsskolen. På vgs var ting heller ikke så kult, ble mobba av de andre jentene. 

Uansett. Jeg er i midten av 20 årene. Livet gikk fort. Og jeg angrer faktisk på at jeg ikke tok flere sjanser. Jeg mener ikke at man skal utagere og sette andres liv i fare. Eller bli kriminell. Det er ikke slike ting jeg mener. Men at jeg var så forbanna skeptisk til folk!  mine andre bekjente, kunne snakke med folk de traff som om de var bekjente. Gjøre avtaler ditt og datt. 

Jeg måtte alltid ha med en godt bekjent om jeg skulle tørre. 

En gang ble jeg betatt, veldig betatt av en som ville bli kjent. Han bodde langt unna, men så fint det hadde vært å besøkt han fordi han var kjæresten. Jeg turte rett og slett ikke. De andre hadde lett blitt kjent med han. 

Det er fordi mamma alltid var så forbanna redd for meg!! :( jeg skjønner ikke hvorfor jeg hørte så mye på henne! Jeg aner jo ikke hva jeg gikk glipp av. Jeg tenker nesten litt på den mannen enda. Men der er den jævla personligheten min igjen. Jeg er mest sannsynlig den siste til å forlate mors rede. Men jeg er så mye sur og bitter for tiden. Føler alle tog har gått :/ 

Anonymkode: c0087...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hun forsiktige, både på barneskolen og ut ungdomsskolen. På vgs var ting heller ikke så kult, ble mobba av de andre jentene. 

Uansett. Jeg er i midten av 20 årene. Livet gikk fort. Og jeg angrer faktisk på at jeg ikke tok flere sjanser. Jeg mener ikke at man skal utagere og sette andres liv i fare. Eller bli kriminell. Det er ikke slike ting jeg mener. Men at jeg var så forbanna skeptisk til folk!  mine andre bekjente, kunne snakke med folk de traff som om de var bekjente. Gjøre avtaler ditt og datt. 

Jeg måtte alltid ha med en godt bekjent om jeg skulle tørre. 

En gang ble jeg betatt, veldig betatt av en som ville bli kjent. Han bodde langt unna, men så fint det hadde vært å besøkt han fordi han var kjæresten. Jeg turte rett og slett ikke. De andre hadde lett blitt kjent med han. 

Det er fordi mamma alltid var så forbanna redd for meg!! :( jeg skjønner ikke hvorfor jeg hørte så mye på henne! Jeg aner jo ikke hva jeg gikk glipp av. Jeg tenker nesten litt på den mannen enda. Men der er den jævla personligheten min igjen. Jeg er mest sannsynlig den siste til å forlate mors rede. Men jeg er så mye sur og bitter for tiden. Føler alle tog har gått :/ 

Anonymkode: 77424...0d4

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Du er da fortsatt utrolig ung! Istedenfor å angre på hva du ikke har gjort burde du vel heller planlegge hva du har lyst til å gjøre :) 

Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du er da fortsatt utrolig ung! Istedenfor å angre på hva du ikke har gjort burde du vel heller planlegge hva du har lyst til å gjøre :) 

Ehe, takk. Jeg gjør det jeg har lyst. Men må leve enda mer. Men jeg har "lært"  at å gjøre det man vil  er feil og ufornuftig. At man vil få et dårlig liv av å tro at livet vil gi noe positivt. Men å sette seg ned å være negativ høres for kjedelig ut det og.. :(

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehe, takk. Jeg gjør det jeg har lyst. Men må leve enda mer. Men jeg har "lært"  at å gjøre det man vil  er feil og ufornuftig. At man vil få et dårlig liv av å tro at livet vil gi noe positivt. Men å sette seg ned å være negativ høres for kjedelig ut det og.. :(

Det er fordi du har blitt lært feil. Av sannsynligvis deprimerte mennesker som ikke forstår konsekvensene av å vet sånnmot andre. Dette er noe du må avlære deg fordi det er ikke en sannhet å leve etter. Det nytter å gjøre noe i livet, å hjelpe andre, å gi et smil og kjenne gleden av å motta. Alle er ikke drittsekker eller egoister. De fleste mennesker er greie og gode og ønsker vennskap og samhold med andre. De ønsker å være venn eller kjæreste med deg, du må begynne å tro på det. Jeg har vært der du er nå og det kan være vanskelig. Men du må søke hjelp ellers kommer du deg ikke ut av den tankegangen du har fordi det er så automatisk og inngrodd. 

Anonymkode: f5d11...0a1

Skrevet

Hvorfor kan du ikke prøve å ta litt flere sjanser nå? 

Anonymkode: 7c8b5...6e9

• Liker 1
Skrevet

Du er jo ennå veldig ung. Du har jo masse år igjen å gjøre det på! Det er flott å innse det nå, det er det ikke alle som gjør - nå er det bare å kjøre på! :D

Anonymkode: 466b2...a0d

Skrevet

Du har en sjangse til å jobbe med det. Noen er mer utadvendte enn andre, gjerne 😎. Men det er sikkert mulig å jobbe med det. Egentlig ikke noe å angre på. Forsøk å se fremover. Og angst går også ann å ta tak i, for mange av de som har det. Prøv Angstringen.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...