Gå til innhold

Rootcamp m/ overnatting med sjefen. Erfaringer? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som assisterende Sjef skal på rootcamp i utlandet for 2 dager sammen med sjefen. Det blir noe mingling samt kurs for å lære mer om salgsprosesser o.l. Nå er det sånn at jeg er i riktig alder for denne bransjen, 25 år og hun er 40 år... når det gjelder nettverksbygging i løpet av de to dagene kan jeg tenke meg at det blir en fin blanding.

Og da er det store spørsmålet; 

Hvordan kan jeg ha en vellykket Rootcamp? Må jeg følge etter henne hvor enn hun går og snakker med folk? Og at jeg skal bidra til at hun "ser bra ut"? Eller er meningen at vi skal gå "hver våre veier" og bli kjent med ulike mennesker, hver for oss? (Hvis vi får muligheten til det da). 

Hva er deres beste tips når det gjelder rootcamp? Training foregår i 7 timer per dag, og man slutter kl 18:00.

Hva kan man finne på fra kl 18:00 når man er i utlandet sammen med sjefen?! 

Har aldri vært på noe sånt før, men gleder meg litt, så jeg tar i mot alle tips med stor takk!  

Anonymkode: a05d7...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

andre innspill?

Skrevet
7 timer siden, Glitnir skrev:

Hva er en rootcamp?

Jeg vet .... merkelig ord.. finner ingen treff på nett liksom 😂 Svensk? Men du skjønner greia. Kurs i utlandet a to dager i jobbsammenheng. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet .... merkelig ord.. finner ingen treff på nett liksom 😂 Svensk? Men du skjønner greia. Kurs i utlandet a to dager i jobbsammenheng. 

Er det et "morsomt" ordspill på bransjen deres og boot camp, kanskje? Eller rett og slett noen som har misforstått helt? :fnise:

Anonymkode: 728e5...3f9

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et "morsomt" ordspill på bransjen deres og boot camp, kanskje? Eller rett og slett noen som har misforstått helt? :fnise:

Anonymkode: 728e5...3f9

Spør dem selv. Svenskene har skapt det. Dumme som de er😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...