AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Det er andre gangen dette skjer med denne personen. Vi har en avtale som ble laget dagen før. Så spør jeg, sender mld på messenger om h'n er klar snart. Ingen svar, meldingen blir ikke sett. Ser at vedkommende er aktiv. Så sender jeg en melding til, spør om det har blitt andre planer på vedkommende. Men personen står som aktiv, åpner bare ikke meldingen! Greit at h'n ikke vil finne på noe likevel, eller har blitt kontaktet av noen han er intressert i, men hcorfor ikke si ifra?? Anonymkode: a2757...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Dropp mennesket. Man blir bare såra og får drøssevis av dager helt ødelagt av å velge å forholde seg til upålitelige folk. Det fins pålitelige folk som man kan bruke tiden på å faktisk oppleve noe med i stedet. Anonymkode: 35b7f...180 10
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Sikker på at personen er på Facebook selv om det står aktiv? Anonymkode: 10eba...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at personen er på Facebook selv om det står aktiv? Anonymkode: 10eba...5fa Bår han er aktiv så er han vel på chat? Så ja? Hvordan kan det ellers stå aktiv? Han pleier jo å svare. Og han er ikke en sånn typisk person/player/manipulator heller, så noe er galt. Han kan ha dratt på fest og er på fylla, men jeg skjønner ikke greia med å bare si "jeg fikk andre planer", eller noe sånt. Anonymkode: a2757...4c3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bår han er aktiv så er han vel på chat? Så ja? Hvordan kan det ellers stå aktiv? Han pleier jo å svare. Og han er ikke en sånn typisk person/player/manipulator heller, så noe er galt. Han kan ha dratt på fest og er på fylla, men jeg skjønner ikke greia med å bare si "jeg fikk andre planer", eller noe sånt. Anonymkode: a2757...4c3 Er du veldig unnvikende som person? Anonymkode: 10eba...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du veldig unnvikende som person? Anonymkode: 10eba...5fa Hva har det med saken å gjøre? At han skal lage avtale med meg, for så å bare ikke gi en lyd? Som hevn for noe? Han har ingenting å hevne seg for. Vi har jo bare vært venner Anonymkode: a2757...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har det med saken å gjøre? At han skal lage avtale med meg, for så å bare ikke gi en lyd? Som hevn for noe? Han har ingenting å hevne seg for. Vi har jo bare vært venner Anonymkode: a2757...4c3 Hevn? Hvis invitasjonene bare går en vei så kanskje han venter på litt initiativ fra deg. Tenker jeg Anonymkode: 10eba...5fa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 Man kan stå som aktiv hvis Facebook er åpen på feks pc. Men fryktelig dårlig gjort å ikke si ifra Anonymkode: eec16...a33 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hevn? Hvis invitasjonene bare går en vei så kanskje han venter på litt initiativ fra deg. Tenker jeg Anonymkode: 10eba...5fa Det var jeg som tok initiativ. Det var jeg som spurte om han var klar snart. Null svar... Anonymkode: a2757...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var jeg som tok initiativ. Det var jeg som spurte om han var klar snart. Null svar... Anonymkode: a2757...4c3 Ok da så : ) Anonymkode: 10eba...5fa
Maleficenta Skrevet 23. september 2017 #11 Skrevet 23. september 2017 Drit i han. Kutt han ut av livet ditt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 Fy søren for en type :/ Håper du har høyrt noko no. Anonymkode: 11c81...216
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fy søren for en type :/ Håper du har høyrt noko no. Anonymkode: 11c81...216 Har ikke fått noen forklaring på hvorfor han ble fraværende. Men fikk snap i natt! Han tok bilde av et bilde av meg og skrev at jeg var pen. Og skrev at han ikke var våken, han må ha vært på fylla eller no Anonymkode: a2757...4c3
Maleficenta Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått noen forklaring på hvorfor han ble fraværende. Men fikk snap i natt! Han tok bilde av et bilde av meg og skrev at jeg var pen. Og skrev at han ikke var våken, han må ha vært på fylla eller no Anonymkode: a2757...4c3 Det skriver han bare for å gortsatt holde deg på kroken 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Det skriver han bare for å gortsatt holde deg på kroken Vi dater ikke. Det vet han godt. Så kritiske folk er her inne. Anonymkode: a2757...4c3
Maleficenta Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi dater ikke. Det vet han godt. Så kritiske folk er her inne. Anonymkode: a2757...4c3 Åja ok. Trodde dere holdt på eller noe
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #17 Skrevet 25. september 2017 Jeg har ei venninne som kan være sånn. Men jeg vet godt at hun kan ha veldig tunge dager. (Hatt en vanskelig fortid) Så når jeg avtaler noe med henne er det aldri 100% sikkert at hun kommer, eller svarer i det hele tatt når jeg minner henne på det. Men så kan det gå en stund, vi møtes, og alt er som før. Det som har funka for meg, og andre felles venner av oss som jeg har prata med, er bare å overse det. Ikke bli sur på henne. Vi vet ikke nøyaktig hvorfor hun er sånn, hva hun gjør i stedet for å møte oss. Men vi regner jo med at det er fordi hun bare ikke klarer å komme seg ut. At vi har vært tålmodige med henne sånn, har vært fint for henne. Hun har mistet nok av andre venner som ikke tåler at hun er sånn. Kan det være noe sånt med din venn og? Tror du at det kan ligge noe bak? På en måte tenker jeg at venninna mi bør skjerpe seg, men vi har kjent hverandre i ca 10 år, og det har alltid vært sånn. Hun er ikke slem, og hun er der for meg om det er virkelig krise. Men jeg har skjønt for lenge siden at hun må bare få ta ting i sitt eget tempo. Å kreve ting av henne vil bli en kamp jeg ikke orker å ta. Anonymkode: 47e26...942 4
Maleficenta Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei venninne som kan være sånn. Men jeg vet godt at hun kan ha veldig tunge dager. (Hatt en vanskelig fortid) Så når jeg avtaler noe med henne er det aldri 100% sikkert at hun kommer, eller svarer i det hele tatt når jeg minner henne på det. Men så kan det gå en stund, vi møtes, og alt er som før. Det som har funka for meg, og andre felles venner av oss som jeg har prata med, er bare å overse det. Ikke bli sur på henne. Vi vet ikke nøyaktig hvorfor hun er sånn, hva hun gjør i stedet for å møte oss. Men vi regner jo med at det er fordi hun bare ikke klarer å komme seg ut. At vi har vært tålmodige med henne sånn, har vært fint for henne. Hun har mistet nok av andre venner som ikke tåler at hun er sånn. Kan det være noe sånt med din venn og? Tror du at det kan ligge noe bak? På en måte tenker jeg at venninna mi bør skjerpe seg, men vi har kjent hverandre i ca 10 år, og det har alltid vært sånn. Hun er ikke slem, og hun er der for meg om det er virkelig krise. Men jeg har skjønt for lenge siden at hun må bare få ta ting i sitt eget tempo. Å kreve ting av henne vil bli en kamp jeg ikke orker å ta. Anonymkode: 47e26...942 En ting at hun ikke klarer å komme seg ut. Men at hun ikke klarer å sende mld å si fra at hun ikke makter å bli med likevel? Jeg personlig er lei av at det ikke er lov å stille krav til noen mennesker lengre. Sikker på at det kun er i Norge at man liksom skal akseptere at folk er unnvikende og bryter avtaler uten å si fra for alle har jo seriøst angst i dette landet. Greit å ha en diagnose å skylde på.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #19 Skrevet 27. september 2017 Det kan være angst, eller så kan personen ha så dårlig selvtillit at han rett og slett ikke tørr å møte deg, da kan det også være krevende for han å avlyse og komme med unnskyldninger Anonymkode: 164b1...3d2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #20 Skrevet 27. september 2017 På 26.9.2017 den 11.41, Maleficenta skrev: En ting at hun ikke klarer å komme seg ut. Men at hun ikke klarer å sende mld å si fra at hun ikke makter å bli med likevel? Jeg personlig er lei av at det ikke er lov å stille krav til noen mennesker lengre. Sikker på at det kun er i Norge at man liksom skal akseptere at folk er unnvikende og bryter avtaler uten å si fra for alle har jo seriøst angst i dette landet. Greit å ha en diagnose å skylde på.. Håper ikke du har planer om å jobbe med mennesker. Anonymkode: 44256...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå