Gjest Esperanza98 Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Jeg er svært interessert i psykologi, men pga en svært dårlig psyke så har jeg ikke sjanse til å bli psykolog. Jeg tenkte å kjøpe meg noen psykologibøker på Internett og lære meg psykologi på egenhånd. Noen som har gjort det samme?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Definerer "gøy". Jeg leser for å forstå hodet mitt. Anonymkode: 9de90...2d2 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Ja, men ikke for gøy. Er veldig interessert i temaet
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Har man et interessefelt så er det da helt, helt vanlig å fordype seg i dette ved å for eksempel utforske relevant litteratur. Uavhengig av om man satser på en karriere innenfor feltet eller ikke. En annen sak er at å lese ren faglitteratur ofte blir veldig dyrt om man finner flere bøker man fatter interesse for. Anonymkode: 2bda9...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Lest en god del psykologi ja uten å studert faget profesjonelt. Anonymkode: 9dce9...82e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 13 timer siden, Esperanza98 skrev: Jeg er svært interessert i psykologi, men pga en svært dårlig psyke så har jeg ikke sjanse til å bli psykolog. Jeg tenkte å kjøpe meg noen psykologibøker på Internett og lære meg psykologi på egenhånd. Noen som har gjort det samme? Ja tidligere leste jeg veldig mye faglitteratur. En god del psykiatri og en del anvendt psykologi. Anonymkode: d85f5...fc2
Supernova17 Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 De som studerer psykologi er over gjennomsnittet interessert i dette. Så det går fint an å lese psykologibøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå