Gå til innhold

Lilla i fjeset på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem... Føler meg så stygg og dum, men tingen er at jeg ALLTID blir helt lilla i fjeset på gruppetimer. Svetter som en gal og altså plommerød i fjeset etter bare 10 minutter..

Samme om jeg så trener i 15 minutter eller 2 timer. Lilla i fjeset til 1 time etter treninga. 

Syns det er kjempeflaut og vurderer å slutte. Jeg ser aldri noen andre som er slik. Alle andre bare tasser rundt med et svalt uttrykk, uten nesten å svette en gang.

Hva tenker du egentlig om om sånne som meg når du ser meg på senteret eller i garderoben?

:( :blush:

Anonymkode: a4507...88f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok trukket på smilebåndet :klem:

Anonymkode: d9eb7...d31

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et lite problem... Føler meg så stygg og dum, men tingen er at jeg ALLTID blir helt lilla i fjeset på gruppetimer. Svetter som en gal og altså plommerød i fjeset etter bare 10 minutter..

Samme om jeg så trener i 15 minutter eller 2 timer. Lilla i fjeset til 1 time etter treninga. 

Syns det er kjempeflaut og vurderer å slutte. Jeg ser aldri noen andre som er slik. Alle andre bare tasser rundt med et svalt uttrykk, uten nesten å svette en gang.

Hva tenker du egentlig om om sånne som meg når du ser meg på senteret eller i garderoben?

Tenker ingen ting. Jeg har det forresten slik selv også. Jeg tror det er grunnet at jeg har lite fett i ansiktet, og at det derfor vises svært godt at blodomløpet økes.

Anonymkode: 34cb2...5b1

• Liker 2
Skrevet

Tenker ingenting. Normalt med farge i fjeset etter ei god økt.  Jeg blir akkurat som deg, mørkerød i ansiktet og søkkvåt i håret. Blir slik spesielt etter spinning timer. Trener gjerne opptil to timer og da gir jeg jernet. Ikke bry deg om hva andre måtte tenke, og for all del ikke slutt. Kos deg videre med treningen.👍👏☺️

Anonymkode: 070c3...bd4

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nok trukket på smilebåndet :klem:

Anonymkode: d9eb7...d31

Sliter med det samme, og det selv om jeg er i god form. Hadde ikke smilt tilbake til deg.

Anonymkode: cedb1...3f4

• Liker 5
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Blir mørkerød/lilla i trynet, spesielt på kinnene. Når jeg var liten ble jeg faktisk ertet for det, noe som gjorde at jeg ble redd for å trene blant andre.

Hadde jeg sett deg med lilla ansikt etter/under trening, hadde jeg ikke tenkt så mye... Hvis det var noe jeg skulle ha tenkt, hadde jeg bare tenkt "takk og pris, noen som har det på samme måte som meg!" også hadde jeg blitt litt glad og lettet. Det er fint å se noen som ligner på en selv, sånn at en kan føle seg litt mer normal.

Fortsett å tren du! Du er helt fin sånn som du er. :) 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, PaperFlower skrev:

Jeg har det på samme måte. Blir mørkerød/lilla i trynet, spesielt på kinnene. Når jeg var liten ble jeg faktisk ertet for det, noe som gjorde at jeg ble redd for å trene blant andre.

Hadde jeg sett deg med lilla ansikt etter/under trening, hadde jeg ikke tenkt så mye... Hvis det var noe jeg skulle ha tenkt, hadde jeg bare tenkt "takk og pris, noen som har det på samme måte som meg!" også hadde jeg blitt litt glad og lettet. Det er fint å se noen som ligner på en selv, sånn at en kan føle seg litt mer normal.

Fortsett å tren du! Du er helt fin sånn som du er. :) 

Jeg ble også ertet for det og ble kalt "tomaten" på fotballaget. Det var så kjipt at jeg ville slutte å spille. I voksen alder var det en mann som kommenterte rødheten min og så nikket han mot stativet hvor stang og vekter stod klart - han lurte på om jeg ikke tok litt vel hardt i. Jeg svarte med å gå bort og ta fem reps på 120 kg. Han var typen som holdt seg til apparater og kabler, og utelukkende trente overkropp.

Tenker forøvrig lite på det i dag når jeg trener da jeg er mest opptatt med øvelsene mine. Dersom noen andre skulle være opptatt av det så tenker at de heller bør fokusere litt mer på seg selv og sin egen trening.

Anonymkode: cedb1...3f4

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir selv knallrød og svetten siler, blir fort gjennomvåt. 

Ikke bry deg om det, bare fortsett å tren og kos deg.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe du kan styre. Jeg blir også veldig rød. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir også helt latterlig rød. Jeg tenker at en i alle fall ser vi har gjort en super innsats :P 

Anonymkode: 13ec7...478

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke, jeg går også over i lilla rimelig fort pga. at jeg fra naturens side er veldig rødmusset i fjeset. Det eneste  jeg er litt bekymret for et at folk skal tro jeg holder på å dø av hjertefeil eller noe sånt :ler: , for anstrenger jeg meg mye så slår jeg nesten over i blånyanser. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir også rød om jeg trener hardt. Ser på det som et got tegn på at jeg har tatt i og hatt en skikkelig økt. Er ikke det ganske vanlig, da? Syns jeg ser det samme hos sikkert halvparten av de jeg trener med.

Anonymkode: b6637...ccf

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir rosalilla i hele ansiktet, utenom på overleppa. 

Og til du ab som sa du hadde trukket på smilebåndet, takk. Det som trengs er mennesker som ikke klarer å skjule latteren sin. Det var sikkert ikke slik du mente det, men slik det vil oppleves. 

Anonymkode: 01464...238

• Liker 3
Skrevet

Når jeg ser folk med røde ansikter så tenker jeg bare at de faktisk har trent skikkelig. Ikke bare pusla. Jeg blir også rødlilla. Bryr meg ikke om det. Tvert imot er jeg stolt av å vise at jeg faktisk har trent hardt. 

Ser heller rart på de med mye sminke som ser like freshe ut etter en time med trening. 

Anonymkode: 41c11...24f

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir også rød om jeg trener hardt. Ser på det som et got tegn på at jeg har tatt i og hatt en skikkelig økt. Er ikke det ganske vanlig, da? Syns jeg ser det samme hos sikkert halvparten av de jeg trener med.

Anonymkode: b6637...ccf

Å bli rød i ansiktet av trening/anstrengelser er vanlig, men det er nok ikke vanlig rødhet vi snakker om her. 

Jeg har samme problemet selv, blir noen ganger så mørkerød at jeg nesten er lilla, spesielt i kinnene, og med lekre, skarpe, ujevne kanter mot den litt mer "normalt røde" huden rundt. 

Anonymkode: eddac...57b

Skrevet

Haha husker jeg ble ertet på barneskolen fordi jeg var så lilla, hadde faktisk glemt det. Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. Når folk kommenterer det sier jeg bare ok. Hvis jeg løper i feks 30 min kan man SE det på ansiktet mitt, moren min er helt lik så har aldri syntes det var noe rart. Syntes bare det er morsomt at folk føler de må kommentere på det. Svett i håret blir jeg også. sexy sexy. Så lenge du går tilbake til normalt etter noen timer er det vell ikke noe problem! Team egg plant 4 lyfe.

Stå på! 

Anonymkode: 7a551...386

• Liker 1
Skrevet

Vanlig rød blir jo de fleste. Det er ikke det TS snakker om her.

Jeg blir også lilla som du, TS. Har også alltid vært ekstremt plaget med rødme. Og da snakker vi ikke litt rød i kinnene, men igjen lilla på det mest ekstreme! Var til lege pga et utslett jeg har fått i ansiktet. Han fortalte at jeg har blodårer som ligger veldig synlige i ansiktet, og derfor ses fargen bedre. Pga at blodårene blodårene ligger så langt ute i huden, var jeg også mer disponert for den type hudsykdom jeg har fått. Når jeg trener - spesielt i sol ute, eller hvis det er varmt  Blir ansiktet mitt så varmt, og ender med migrene....

Anonymkode: a69c6...bfa

Skrevet

Tenker du har hatt en bra økt og gitt alt :)

Jeg kan være ganske slapp på trening, noen dager stiller jeg bare på senteret for og få god samvittighet, men ender opp med å ikke faktisk trene ordentlig fordi jeg egentlig ikke er motivert. Synes det er flauere å komme inn i garderoben igjen med knapt en svetteperle. Har som mål å bli svett og rød før jeg drar hjem, da føler jeg at jeg faktisk har fått opp pulsen og presset meg litt. Et kokt ansikt er tommel opp i speilet for meg.

Skrevet
På 23.9.2017 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Hva jeg tenker? Jippi, flere som ser "normale" ut på trening. Jeg hadde ikke tenkt noe på det egentlig. Fortsett å tren og bare tenk på at du er en fargerik person, som skifter farger under trening :fnise: 

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe utover at det er bra det ikke bare er meg som er stygg på trening! 

Og hvis det får deg til å føle deg bedre - jeg har en ganske dårlig hudperiode nå med masse små kviser og merker, og når jeg trener, vel, da lyser de opp som et forbanna juletre :P Prøvde meg med litt foundation for å dekke over det verste men jævlene gløder gjennom uten problem, så nå er jeg bare skamløst støgg mens jeg trener :D 

Anonymkode: 59f49...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...