Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk arbeidskontrakt til ny jobb i posten. Sto at jeg enten kunne sende signert utg. på mail eller i posten innen 10 dager. Sendte alt på mail, men har ikke fått svar. Har gått 5 dager siden jeg sendte det. Bør jeg sende det i post også?

Anonymkode: ea5f0...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til, hvor du ber om bekreftelse på at de har mottatt mailen fra deg. Formuler deg høflig og klart, så går det fint :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk arbeidskontrakt til ny jobb i posten. Sto at jeg enten kunne sende signert utg. på mail eller i posten innen 10 dager. Sendte alt på mail, men har ikke fått svar. Har gått 5 dager siden jeg sendte det. Bør jeg sende det i post også?

Ta en rask telefon til mottager av mailen, og hør om vedkommende har fått den :)

Da kan du samtidig høre om de gjerne vil ha en utgave med originalsignatur i posten også (det varierer litt har jeg sett).

Anonymkode: 19f83...b72

Skrevet

Hvordan skal jeg formulere meg da?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg formulere meg da?

Tror jeg ville videresendt den opprinnelige mailen du sendte for 5 dager siden, og så skrive over

Hei/Kjære Navn

Jeg vil bare forsikre meg om at dere har mottatt mailen fra meg, hvor jeg har vedlagt signert arbeidskontrakt (se nedenfor). Ber dere derfor om å bekrefte at dere har mottatt denne. Hvis dere ønsker en signert kontrakt i "papirversjon" i tillegg, så sender jeg det gjerne.

Jeg gleder meg til å starte i jobben den --.--.

Med vennlig hilsen,

Navn Navnesen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...