AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Er det desperat å gå ut alene eller vil det øke sjansene mine for å få kontakt med menn? Ikke nattklubb eller noe men en rolig bar eller pub man kan snakke. Anonymkode: bbf4b...886
bruker54321 Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Ikke spesielt vanskelig å få kontakt med menn om du er dame og nei det er ingen som tenker at du er desperat. Men hvor lett det er å få kontakt kommer selvsagt an på deg og de du ønsker å ta kontakt med. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Det er sånn jeg har møtt en del menn. Virker som om de har lettere for å ta kontakt om det ikke er en hel gjeng der for å få det med seg om dama sier nei. Anonymkode: 3c002...b27
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 15 minutes ago, AnonymBruker said: Er det desperat å gå ut alene eller vil det øke sjansene mine for å få kontakt med menn? Ikke nattklubb eller noe men en rolig bar eller pub man kan snakke. Anonymkode: bbf4b...886 Ute etter en sugar daddy? HA, HA, HA. Anonymkode: e3990...72c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Selvfølgelig ikke noe rart eller galt i det. Man kan gå alene på byen og ha det gøy, og om man vil kan man få nye venner, eller komme i kontakt med nye flørter om det er det man har lyst til. Anonymkode: 20f52...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå