ssophie Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 NRK-serien Jævla homo har nesten kun fått ros og hyllest, men nå tar Morten Hegseth bladet fra munnen. http://www.vg.no/nyheter/meninger/nrk/jaevla-irriterende/a/24148176/ Hva synes dere? Har Hegseth et poeng?
Vinky Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Er så lei av alt homo fokuset. Hvorfor skal de ha så mye støtte og ros. Er ikke noe synd på dem. 1
Berentsens Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Hegseth har absolutt et poeng. Etter min mening var det en helt annen serie enn jeg hadde sett for meg. Noen få gode innslag var det, men også mye unødvendig pjatt. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Jeg syns serien tok opp mange gode poenger og fordommer, men de gikk ikke inn på dem. For eksempel syns jeg det var modig av programlederen å si at han selv har fordommer og egentlig ikke vil assosieres med de mest flashete og femi homofile, men han burde gått inn på hvorfor. Tror det er noe mange tenker men ikke tør å si høyt. Litt sånn som i skam. De burde fokusert mer på fordommene homofile har mot andre homofile Anonymkode: 5a969...209
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Ja, han har rett. Det blir for mye MAS. Anonymkode: b8d9c...795 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå