Gå til innhold

Britney spears gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

leste nettopp i vg at britney er ni uker på vei, og at hun røpet det til butikkbetjeningen når hun handlet babyklær... tror dere at dette er sant? jeg tror det er sant, hun forteller det sikkert fordi at hun vet at det vil komme ut, og sa jo heller ikke at ikke fortell det til noen... kanskje hun prøver å få sagt det til andre enn pressen? eller via pressen? slik at de skal føle seg snurt? jeg tror hun er gravid og ønsker henne lykke til! og jeg håper jeg ikke tar feil.....

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstera mi klemte ut en unge for et par uker siden.. Hvor er avisoverskriftene?! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

who cares? alle de som kjøper se og hør, her og nå...kanskje du er den ivrigste leseren av dem alle..... :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Søstera mi klemte ut en unge for et par uker siden.. Hvor er avisoverskriftene?! :ler:

Gratulerer Onkel Wodan!! :blomst_opp:

Skrevet

Gratulerer Onkel Wodan!! :blomst_opp:

:Hehe: Takk takk!

Gjest Anonymous
Skrevet
who cares? alle de som kjøper se og hør' date=' her og nå...kanskje du er den ivrigste leseren av dem alle..... :ler:[/quote']

HVA? Nå skjønte jeg IKKE logikken din.. :roll:

Skrevet

Denne tråden startet tross alt lovende da...

Skrevet

Synes eller den kvinnen som trykket ut en unge på 7,5 trenger litt mer oppmerksomhet enn en "pop stjerne" som har klart å bli gravid..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hadde vi byttet ut "britney" med "Mette Marit" i denne tråden, hadde den blitt slettet ganske fort tenker jeg.

Skrevet

Jeg har ryddet litt innlegg som var over kanten.

Druscilla - moderator

Skrevet

Hun har da gitt uttrykk for at hun ville ha barn.

Så kanskje det er sant.

Gratulerer til henne i såfall(Selvom hun ikke leser dette da :ler: )

Koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...