AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Lurer litt på hva folks erfaringer er med korrespondanse og dating osv. Gjerne ting dere har «lært» fra relasjoner som faktisk fungerer. Jeg har egentlig ikke noe problem når det gjelder å få oppmerksomhet fra hyggelige menn, og heller ikke med å få date nr to eller tre. Men jeg har en veldig negativ erfaring under beltet. Jeg ble plutselig dumpet av en mann jeg oppfattet som praktisk talt forelsket. Jeg er klar over at jeg ikke er så god til å kommunisere følelser, eller fremstå hengiven eller åpen, men syntes jeg var positiv hele veien. Det tar ofte litt tid før jeg kan utvikle følelser, og det virket ikke som han har mye tålmodighet (kanskje gjelder det en del menn?). Jeg har aldri opplevd at noen før har slått av alt så plutselig. Rent intellektuelt og mht. kjemi føltes det som en perfekt match, og han fremsto som om han syntes jeg var helt fantastisk. Han er ikke en player og dater heller ingen andre, hvilket ikke hjalp min forvirring. Har etter denne relasjonen stavret meg på beina igjen, og begynt å date en fyr som virker oppriktig interessert. Han fremstår litt nervøs når vi er sammen, men kun i den grad at det er sjarmerende. Han har tatt initiativ til alle dater, er hyggelig å chatte med, skriver lengre og entusiastisk og stiller spm. Slik sett er det grønne flagg hele veien. Nå var det jeg som skrev til ham sist for noen dager siden, så jeg har latt være de siste dagene. Jeg vet også at han er bortreist med jobben og antakeligvis har nok å henge fingrene i. I tillegg har vi allerede en date «i kalenderen» om en uke, så det er jo fastsatt. Så jeg tenker det ikke er naturlig å skrive til ham nå. Problemet - i siste datingrelasjon klappet alt sammen helt ut av det blå, og det ble nevnt at det var stille fra min kant. Også han tok initiativ til en date lenger frem i tid, for å "reservere" meg, som så ble avlyst da han dumpet meg. Jeg sitter på en måte og frykter den samme meldingen en gang til. Det føles jo nå som om en kontant avslutning fra en ellers interessert mann kan inntreffe når som helst, uten at engang noe konkret har skjedd eller det er andre kvinner i bildet. Jeg fomler fullstendig i mørke og det er som om ingen kan forsikre meg nok. (Sex ikke forekommet i noen av disse situasjonene, så ikke noen "pump and scenario"). Skal ting alltid «holdes varmt»? Hvor lenge går det uten kontakt før det er noe å reagere på? Føler dere noensinne noen trygghet? Anonymkode: c1af5...e27
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Du sendte sist. Han er på reise. Leave it at that. Ingenting som tilsier at avtalen ikke blir holdt. Du hadde uflaks sist. At det liksom ble stille fra din kant sist gang var kanskje bare en unnskyldning. Anonymkode: 82f3f...d4c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Tekster hver dag med daten jeg da, så svarer han når han kan, og omvendt. Vi liker å holde daglig kontakt, holde koken litt oppe når vi ikke ses. Anonymkode: 8e53f...29e
Perfectlyimperfekt Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Vi har datet i litt over 3 mnd og har daglig kontakt. Ikke gått en dag uten at han har ringt eller sendt en melding,men vi er alle forskjellig,så er vell ingen fasit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå