Gå til innhold

Dropper bursdag - Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg forberedt meg i hele dag på å dra i en bursdag til noen jeg egentlig ikke kjenner.. Jeg kjenner ei som skal dit, og tror jeg ble invitert fordi hun som har bursdag ikke kjenner så mange. Jeg har møtt hun som har bursdag et par ganger og har vært ute på byen sammen med andre en gang før. Jeg har kjøpt inn vin, og gave, men jeg merker nå at jeg gruer meg veldig. Det bare knyter seg skikkelig inni meg og jeg er småkvalm, og i det jeg tenkte at jeg må jo ikke dra, så følte jeg meg veldig letta.. 

Det er så flaut og jeg vil jo helst ut og være sosial i dag, men samtidig så gruer jeg meg noe voldsomt. Og jeg vet ikke engang hvorfor. Det er jo kjempeteit. Jeg må dra om 30 min hvis jeg skal rekke det og jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Jeg tror problemet er at jeg ikke kjenner de som er der og jeg er ikke så god på å bli kjent med nye folk.. 

Noen andre som har det slik i lignende situasjoner? 

Anonymkode: 2d2b1...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ofte sånn at jeg feiger ut i siste sekund. I det jeg er ferdig med å ordne meg og skal ta på meg skoene så vegrer jeg meg mentalt og fysisk og får vondt i magen..... Det er veldig synd for jeg husker meg selv før jeg fikk angst og hadde det jo alltid veldig hyggelig når jeg dro i bursdager og på sånne type ting. Prøv å press deg visst du greier! Det er som regel bare det å dra dit som er det værste, ikke å være der. 

Anonymkode: 9105f...908

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg forberedt meg i hele dag på å dra i en bursdag til noen jeg egentlig ikke kjenner.. Jeg kjenner ei som skal dit, og tror jeg ble invitert fordi hun som har bursdag ikke kjenner så mange. Jeg har møtt hun som har bursdag et par ganger og har vært ute på byen sammen med andre en gang før. Jeg har kjøpt inn vin, og gave, men jeg merker nå at jeg gruer meg veldig. Det bare knyter seg skikkelig inni meg og jeg er småkvalm, og i det jeg tenkte at jeg må jo ikke dra, så følte jeg meg veldig letta.. 

Det er så flaut og jeg vil jo helst ut og være sosial i dag, men samtidig så gruer jeg meg noe voldsomt. Og jeg vet ikke engang hvorfor. Det er jo kjempeteit. Jeg må dra om 30 min hvis jeg skal rekke det og jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Jeg tror problemet er at jeg ikke kjenner de som er der og jeg er ikke så god på å bli kjent med nye folk.. 

Noen andre som har det slik i lignende situasjoner? 

Anonymkode: 2d2b1...ec8

Drikk litt vin og kvinn deg opp! Dette går fint.. Jeg er ikke komfortabel rundt fremmede heller, men det pleier jo alltid gå bra! Fin anledning bli kjent med nye folk. 

Anonymkode: 1f14f...c7a

Skrevet

Dra! Du kan jo dra hjem igjen dersom du ønsker det. Det er bare å si at du må opp tidlig i morgen, at du er trøtt, at du passer naboens katt og må se til den, eller noe sånt. 

Anonymkode: a9939...638

Skrevet

Jeg var sånn.. <3 Jeg husket første festen med typen der jeg skulle møte hans venner. Endte opp med en breakdown en time før vi dro, og det gikk fint. Kjente ingen unntatt han og bestekompisen hans. Bare si til deg selv at det ikke blir så ille! Folk er veldig sosiale når de drikker og som regel blir man godt kjent med folk! <3 Håper du dro ts! <3

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Anonymkode: a9939...638

Skrevet

Ja, jeg hadde det ofte sånn før. Det var liksom så godt å droppe det, slippe å pushe seg selv. Men så sitter man jo igjen og wr litt skuffa over seg selv også. Min erfaring er at jeg aldri angret de gangene jeg dro likevel. Det blir jo alltid hyggelig. Og etterhvert så ble det bare bedre av seg selv, nesten. 

Anonymkode: b0532...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...