AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Hva mener du, er MSM partisk? http://arildronsen.blogg.no/1506163560_avisrunden_i_tv_2_nr_to_sosialister_diskuterer_nyhetsbildet.html#comment Avisrunden i TV 2 lørdag morgen - med Martine Aurdal og Kari Elisabeth Kaski som gjester. Er det rart Frp'erne mener de er oversett i mainstream-media? Jeg har tidligere kommentert det mange mener er mainstream-tyranniet. Det jeg forsøker å gjøre, er å sette meg i «den andre stolen». Hva tenker jeg da, når Avisrunden i TV 2 har invitert Dagbladets kommentator Martine Aurdal og SVs nyvalgte stortingsrepresentant Kari Elisabeth Kaski til en slags debatt eller meningsutveksling? Alle veit jo at Aurdal og Kaski mener nøyaktig det samme! Kaski og Aurdal er venstre-sosialister som mener det samme om absolutt alt - og det stikk motsatte av hva alle Frp'ere mener! Er det da rart Frp'erne oppfatter seg som «underrepresentert»? Nei. Men kunne man tenke seg Avisrunden med Christian Tybring-Gjedde og Hege Storhaug som gjester? Jeg tror ikke det. Et slikt forslag ville umiddelbart blitt slått ned som «upassende høyrevridning» i redaksjonen. Men det er akkurat sånn innvandringskritiske kretser ser på tvillingparet Kaski/Aurdal, som «upassende venstrevridning». Jeg tror mainstream-media gjør lurt i å tenke over dette. Anonymkode: 66685...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå