Gå til innhold

Nelly.com suger - erfaringer advarsel Nelly

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 24.9.2017 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Hmm det stod at varene var på lager når jeg bestilte (Står jo om de er tom på lager og at man kan få epostvarsling når de er inne på lager og klar til å bestilles igjen) og stod 4-5 dagers leveringstid. 

Ja, jeg syntes det er dyrt der, 700 kr for to plagg og et belte og solbriller. Samme type plagg hadde kostet meg max en hundrelapp på ebay og solbrillene kanskje 14 kroner, men nå bestilte jeg fra Nelly for å få det raskere i posten. Det skjedde jo desverre ikke.. 

Syntes også at 600 kr for 3 gensere kan være dyrt, det er 200 pr genser, helt standard pris, ikke spesielt billig, noe netthandel av ikke-merkeklær er og bør være. 

Jeg kommer til å returnere pakken ja, av tre årsaker: Har ikke bruk for det nå lenger, av prinsipp pga så lang leveringstid, og fordi den ene hvite toppen jeg kjøpte var regelrett gjennomsiktig noe det hverken står om eller som kom frem på bilde. 

Anonymkode: cfa6d...054

Syns du virkelig 600 kr for tre gensere er dyrt?

Anonymkode: 1c496...6c9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender de med Postnord? Da er det nok der problemet ligger. Bor du litt utenfor byer og større tettsteder tar det evigheter. Pakken min fra Strikkemekka brukte 16 dager (bor i en avkrok i indre Sogn). Nå boikotter jeg alle nettbutikker som sender med Postnord.

Anonymkode: bb80f...758

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart verdsetter hun kvantitet over kvalitet. 

Anonymkode: 6f7f1...ed3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart verdsetter hun kvantitet over kvalitet. 

Anonymkode: 6f7f1...ed3

Jo men læll.

Skjønner ikke at det er å foretrekke å kjøpe gensere til 100 kr på ebay, fordi man syns 200 kr er dyrt. Da ville jeg heller kjøpt halvparten så mange gensere og hatt mulighet for å returnere, reklamere ved feil osv.

• Liker 2
Skrevet

Du kan da vel dra til syden selvom en nettbutikk er treg med leveringen? Du er lite meg ikke hårshår. 😅

De fleste burde vel ha en plan B når de handler på nettet. Spesielt hvis noen, slik som du skal til syden i den perioden. Det er jo ikke nettbutikkene sine feil det. 

Er du misfornøyd med sydenturen eller med Nelly.com? For hvis det er nelly du er misfornøyd med så kan ikke det gå ut over sydenturen? 😑

Anonymkode: b1833...c75

• Liker 2
Skrevet
På 26.9.2017 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha. Nei. Syns han/hun det? HA HA! 😅

Anonymkode: b1833...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...