AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Del Skrevet 23. september 2017 Hei, Er i 1.trimester og er så plaget med leamus i det ene øyet. Andre som som har erfaringer med det samme under graviditet? Og finnes det noe man kan gjøre for å minske dette? Er ikke stresset i det hele tatt så kan ikke være det, ellers bruker nemlig stress å øke hyppigheten av leamus til meg. Har det i all våken tid og jeg irriterer meg grønn snart da det har pågått hver dag i halvannen uke :-p Anonymkode: 73255...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Del Skrevet 23. september 2017 Det var jeg veldig plaget av i svangerskapet også! Jeg kjøpte magnesium på apoteket, det hjalp. (Det kan for øvrig hjelpe mot tidlige kynnere og leggkramper seinere i svangerskapet også). Forhør deg på apoteket Anonymkode: 844e6...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Del Skrevet 23. september 2017 Begynn å ta magnesium ja. Jeg var også plaget med leamus i øynene i mitt siste svangerskap. Begynte med magnerium og det ga seg, jeg fikk heller ikke noe særlig med leggkramper. Noe jeg var nokså plaget med i de to andre svangerskapene mine. Anonymkode: 6db1c...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå