AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Hvor finner man det på polet? Har aldri sett et skilt hvor det står. Tørr ikke å spørre.. Anonymkode: 11305...bec
Hedy Lamarr Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Det har jeg aldri tenkt over. Vinmonopolet setter portvin i gruppen Sterkvin på nettsidene sine, så kanskje står det samme på pol-skiltet. Eventuelt kan du finne en du tror du liker på nettsidene, og spørre etter den, så ser du hvor de står. Det er ikke flaut, vel?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 1 time siden, Amawhatsnot skrev: Det har jeg aldri tenkt over. Vinmonopolet setter portvin i gruppen Sterkvin på nettsidene sine, så kanskje står det samme på pol-skiltet. Eventuelt kan du finne en du tror du liker på nettsidene, og spørre etter den, så ser du hvor de står. Det er ikke flaut, vel? Jo, det var et godt forslag! Jeg er bare 21 år, ser ut som om jeg er 16 og føler jeg egentlig ikke er helt i målgruppa og er redd for at det skal virke litt idiotisk.. Anonymkode: 11305...bec
Hedy Lamarr Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Før i tiden var det bare gamle damer som drakk portvin, sånn er det heldigvis ikke nå lengre. Men du kan jo alltids si det er en gave til bestemor!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 8 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Før i tiden var det bare gamle damer som drakk portvin, sånn er det heldigvis ikke nå lengre. Men du kan jo alltids si det er en gave til bestemor! Hehe ja, det var ikke så dumt! Men trorr jeg bare finner en som ser bra ut på nettet og spør etter den! Anonymkode: 11305...bec 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Den står nok der det står hetvin eller sterkvin Anonymkode: c2a03...0b8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Står ved sterkvin/dessertvin. Anbefaler en Smith & Woodhouse. LBV (Late Bottle Vintage) Anonymkode: c34f4...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå