Gå til innhold

damer på kg...og sitt utseende

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var ikke ditt nick , jeg henvise til, det var mer hun andre som synes at hun er så sexy :wink: .

Men selv om noen skulle la seg irritere over nicket ditt så vil de se av innleggene dine at du ikke rakker ned på andre, eller er overlegen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Gjest skrev:

Og er du ikke så smukk kan du sitte her til det gror mose på deg.. For da har du jo ikke annet å gjøre! :ler:

det var jo en formuleringsfeil.

men ja jeg er dritstygg men happy for det :ler:

Gjest tråd.s
Skrevet

Tror nok du har rett der ja. Kanskje ville jeg følt det likeens dersom det ikke var mitt nick. Forsøkte faktisk en gang å endre det (etter at jeg ble mer "seriøs" :wink: ), men det gikk vist ikke ann :roll:

jeg lar meg ikke provosere av deg.

men av noen andre her inne.

grunnen til at jeg ikke blir provosert av deg er fordi jeg klarer å se ironien/humoren i det.

kan godt hende du er kjempe slank, pen osv...men allikevel syns jeg ikke du er så ille nei.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Forsøkte faktisk en gang å endre det (etter at jeg ble mer "seriøs"  :wink: ), men det gikk vist ikke ann :roll:

Du kan forandre nick ved å sende pm til Hege.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hva er galt med å føle for å uttrykke sin skjønnhet? :roll:

Skrevet
Hva er galt med å føle for å uttrykke sin skjønnhet?  :roll:

Folk som skryter er vel skjeldent godt likt.. eller kanskje jeg tar feil..???

Gjest Seleena
Skrevet
hvorfor går ikke disse pene og vakre damene litt mer ut i stedet for å sitte på KG hele dagen?  :o  

Fordi eg kan sjå mitt eige speilbilete i skjermen :hoho:

Frå spøk til revolvar;

Eg har ikkje merka nokon har diskutert sitt utsjånad openlyst på dette forumet, då må du helst komme med eit eksempel først. Tvert i mot syntes eg det er for mange som klagar over hengepupper, stygg hud og hår og andre sånne ting. Det er sjeldan eg ser innlegg som det står. "Eg er fornøyd med meg sjølv og korleis eg ser ut!".

Gjest Ninakanin
Skrevet
Hva er galt med å føle for å uttrykke sin skjønnhet?  :roll:

En ting er å uttrykke det. Noe annet er å mase det opp i trynet på folk hele tiden! :tunge1:

Sånn som meg. JEG plager da ikke alle med hvordan jeg ser ut, eller hva? :sjarmor:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

En ting er å uttrykke det. Noe annet er å mase det opp i trynet på folk hele tiden! :tunge1:

Sånn som meg. JEG plager da ikke alle med hvordan jeg ser ut, eller hva? :sjarmor:

Du bekreftet nå i din ironi at du er pen. Så du forteller jo sånt selv ;)

Personlig tror jeg at folk her som virkelig ikke tåler å høre at andre er fornøyde med seg selv er misunnelige og kanskje har et dårlig selvbilde når det kommer til utseendet.

Dessuten så maser da ikke jeg det opp i trynet på folk heller. Jeg bare føler for å uttrykke at jeg er fornøyd med meg selv en gang i blandt. :sminkedokke:

Skrevet
Du bekreftet nå i din ironi at du er pen. Så du forteller jo sånt selv ;)

Personlig tror jeg at folk her som virkelig ikke tåler å høre at andre er fornøyde med seg selv er misunnelige og kanskje har et dårlig selvbilde når det kommer til utseendet.

Dessuten så maser da ikke jeg det opp i trynet på folk heller. Jeg bare føler for å uttrykke at jeg er fornøyd med meg selv en gang i blandt.   :sminkedokke:

Saken er, det er forskjell på å 'uttrykke at du er fornøyd' og å skryte seg selv opp i skyene/bare være opptatt av utseende.

Og i tillegg rakke ned på alt og alle.

Skrevet

Tror jeg foretrekker selvskryt i steden for kompliment-fisking...

A: Jeg er så stygg

B: Nei, det er du ikke

A: Oh..så flaut

C: Nei, du er ikke stygg!

D: Du er kjempepen, mens jeg derimot..

A: Du er jo søt

osv..

Skrevet

osv..

:ler: Akkurat det er irriterende, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

osv..

ja da er det bare å sjekke ut tråden her på snikksnakk, den som handler om hvem man vil se bilde av på KG.

1 jeg er en stygg gammel kjærring med vorter

2 neeeei greeny du er nydelig jo

3 pøh jeg har vorter

4 enig greeny er verdens nydeligste

:hoho:

snakk om å falle tilbake til 14 års stadie.

Gjest TomKrus
Skrevet

snakk om å falle tilbake til 14 års stadie.

Og meningen med dette innlegget var...? Å informere? Debattere? Engasjere? Derivere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...