Gjest gjestej*velen Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Er det ikke litt merkelig at det er en 4-5 stykker her inne som veldig ofte føler for å bemerke utseendet sitt, hvor bra det er... (bak dataskjermen)? Veldig hyggelig at folk har selvtillit, men hvorfor går ikke disse pene og vakre damene litt mer ut i stedet for å sitte på KG hele dagen? :o Og spør du meg syns jeg det er litt merkelig å føle for å kommentere skjønnheten sin via et diskusjonsforum! Hvorfor føler folk for å fortelle dette i det hele tatt? Kan det være at de ikke er så vakre? For, en vakker person er ofte ikke så klar over det selv, derfor er det sjeldent en virkelig vakker person sier høyt at h*n er fornøyd med seg selv... Derfor har jeg mine mistanker om at det ikke stemmer. Man blir jo gjerne litt nysgjerrig på disse damene. "Wow, så pen? Dette må jeg se" ...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Du har et litt skrudd syn på dette med å ha selvtillit. Misunnelse er et grønt monster som setter seg i sjelen og øynene på folk. Det har visst gjort det på deg. Dessuten er det et engelsk ordtak som sier: "Beauty is in the eye of the beholder". Det en person syns er vakkert, syns en annen person er ordinært. At du ikke syns du er vakker, er leit og trist. Ikke noe annet.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 kan du vise til noen eksempler på dette? Jeg kan ikke si at jeg har inntrykk av at jentene her sitter og digger speilbildet sitt.. Dessuten så er det en vesentlig forskjell på å være fornøyd med seg selv og det å synes at en selv er den peneste i verden. Pass deg så ikke det store sjalusimonsteret tar deg...
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Gjør det noe da? Men klart, noe må en jo irritere seg over...
Gjest gjestej*velen Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Du har et litt skrudd syn på dette med å ha selvtillit. Misunnelse er et grønt monster som setter seg i sjelen og øynene på folk. Det har visst gjort det på deg. Dessuten er det et engelsk ordtak som sier: "Beauty is in the eye of the beholder". Det en person syns er vakkert, syns en annen person er ordinært. At du ikke syns du er vakker, er leit og trist. Ikke noe annet. Om jeg er vakker velger jeg å tie om (tok du den?) Nei men, jeg husker når jeg var rundt 16 år. Da gikk jeg rundt å følte for å bemerke hvor pen jeg selv syntes jeg var. Til slutt fikk venninnene mine nok, de syns det var irriterende. Og det skjønner jeg virkelig. Finnes det noe mer teit å si? :o Ellers så skjønner jeg ikke hvordan du kan få dette til å bli til misunnelse? Jeg har jo virkelig ikke sett noen av dem :klø: Ellers så vet jeg utmerket godt hva selvtillit er. Og nå snakker jeg om overfladisk selvtillit.
Gjest gjestej*velen Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 kan du vise til noen eksempler på dette? Jeg kan ikke si at jeg har inntrykk av at jentene her sitter og digger speilbildet sitt.. Dessuten så er det en vesentlig forskjell på å være fornøyd med seg selv og det å synes at en selv er den peneste i verden. Pass deg så ikke det store sjalusimonsteret tar deg... Hvorfor er jeg sjalu? :o Nei du kan lete det frem selv. Dukker opp titt og ofte
Gjest gjestej*velen Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Gjør det noe da? Men klart' date= noe må en jo irritere seg over... Gjør og gjør. Jeg syns bare det er meningsløst. Hvorfor bemerke det i det hele tatt? Ja, dette må jeg irritere meg over også...
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Ja, ja hver sin lyst. Hilsen greeney.
Gjest Litjmæ Skrevet 19. januar 2005 #9 Skrevet 19. januar 2005 Veldig hyggelig at folk har selvtillit' date=' men hvorfor går ikke disse pene og vakre damene litt mer ut i stedet for å sitte på KG hele dagen? :o [/quote'] Så du mener altså at kun stygge damer har rett til å sitte på KG hele dagen? Da må vi visst forte oss ut hele gjengen
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 Tror jeg vet hva du mener gjestej*velen Det er jo ikke til og legge skjul på at iverfall et par av brukerne her har ekstremt god selvtilitt og nei, ikke noe galt med det. Damer med selvtilitt er flott, det skulle vært flere som ikke hadde komplekser for storemager, små/store pupper, vekt etc MEN det jeg har reagert på er når de rakker ned på andre pga av at de muligens ikke tar vare på seg selv som de mener kvinner skal , eller at de veier for mye i følge disse kvinnene. Det liker jeg ikke og i mine øyne er det ikke selvtilitt hvis man må rakke ned på andre pga av utseende.
Gjest gjestej*velen Skrevet 19. januar 2005 #12 Skrevet 19. januar 2005 Nei det mener jeg ikke. Men hvis man er så utrolig smukk, så har man vel annet å gjøre enn å sitte her å fortelle det? Jeg tror nemlig det ikke stemmer, for hadde det vært tilfellet så hadde de ikke hatt behov for å kommentere det. Vakre kvinner for nok oppmerksomhet ellers
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #13 Skrevet 19. januar 2005 Tror jeg vet hva du mener gjestej*velen Det er jo ikke til og legge skjul på at iverfall et par av brukerne her har ekstremt god selvtilitt og nei, ikke noe galt med det. Damer med selvtilitt er flott, det skulle vært flere som ikke hadde komplekser for storemager, små/store pupper, vekt etc MEN det jeg har reagert på er når de rakker ned på andre pga av at de muligens ikke tar vare på seg selv som de mener kvinner skal , eller at de veier for mye i følge disse kvinnene. Det liker jeg ikke og i mine øyne er det ikke selvtilitt hvis man må rakke ned på andre pga av utseende. Ja det også blandt annet. Og nei, det er selvfølgelig ikke selvtillit. Bare en påtatt en... :-(
Gjest Litjmæ Skrevet 19. januar 2005 #14 Skrevet 19. januar 2005 I know, jeg syntes bare det var så morsomt formulert For øvrig enig med Alex!
Gjest Daniella_ Skrevet 19. januar 2005 #15 Skrevet 19. januar 2005 Jeg er også nysgjerrig på de som beskriver seg selv som pene osv. Vil bare se hvordan de ser ut rett og slett. Om de vil fortelle hvordan de ser ut eller ikke plager ikke meg...det har de jo lov til. Når jeg tenker etter så er jeg vel nysgjerrig på de fleste her :klø:
Angelica Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Gjest skrev: Nei det mener jeg ikke. Men hvis man er så utrolig smukk, så har man vel annet å gjøre enn å sitte her å fortelle det? Jeg tror nemlig det ikke stemmer, for hadde det vært tilfellet så hadde de ikke hatt behov for å kommentere det Og er du ikke så smukk kan du sitte her til det gror mose på deg.. For da har du jo ikke annet å gjøre!
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 Har vakre mennesker mer å gjøre en mindre vakre?Jeg tror ikke det. Også tror jeg noen av kg-brukerne er her selv om de har andre ting de kan gjøre/burde gjøre!! Men jeg er kanskje litt enig i at det er slitsomt med stadig mas om hvor vakker og vellykket noen er - det blir litt sån: "javel så du er utrolig vakker og perfekt.... også?...." Jeg for min del syns det er morsommere å lese hva folk tenker og mener enn å få deres nøyaktige bh-størrelse/midjemål Generelt syns jeg det er bedre at folk er fornøyd med utseendet sitt enn at de klager, og det er ikke noe mer morsomt å lese stadige klager over seg selv. Tvertimot!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Nicket mitt er kanskje et typisk eksempel på det du sikter til? Dersom det er noen som ikke har forstått det så er det kun ett "ironisk" nick som ble til under en debatt om nettopp utseende. Hadde jeg ment det hadde jeg vel ikke vært helt god Likevell morsomt og litt på kanten av hva som er ok... Forøvrig er jeg godt fornøyd med mitt utseende og har aldri fått klager
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #19 Skrevet 20. januar 2005 Nicket mitt er kanskje et typisk eksempel på det du sikter til? Dersom det er noen som ikke har forstått det så er det kun ett "ironisk" nick som ble til under en debatt om nettopp utseende. Hadde jeg ment det hadde jeg vel ikke vært helt god Likevell morsomt og litt på kanten av hva som er ok... Forøvrig er jeg godt fornøyd med mitt utseende og har aldri fått klager Jeg tror veldig mange lar seg provosere voldsomt av nicket ditt. Og jeg tror det tåles mindre "selvskryt" eller "hakking" fra deg en fra andre pga nicket ditt. (mulig jeg tar feil..)
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #20 Skrevet 20. januar 2005 Jeg tror veldig mange lar seg provosere voldsomt av nicket ditt. Og jeg tror det tåles mindre "selvskryt" eller "hakking" fra deg en fra andre pga nicket ditt. (mulig jeg tar feil..) Tror nok du har rett der ja. Kanskje ville jeg følt det likeens dersom det ikke var mitt nick. Forsøkte faktisk en gang å endre det (etter at jeg ble mer "seriøs" ), men det gikk vist ikke ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå