Gå til innhold

Homofil sønn, hvordan hadde du reagert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig, hvordan hadde du reagert og hva hadde dere følt hvis din eneste sønn var homofil? Skuffet, glad, likegyldig?

Jeg hadde nok blitt veldig skuffet, dere da?

Anonymkode: ddf9b...fd0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske nøytral. Ville så klart støttet og vært der om mitt barn trenger det :) Det forandrer ingenting.

Anonymkode: 6ee50...a05

• Liker 5
Skrevet

Helt ærlig? Jeg hadde blitt skuffet. Og nei, jeg er ikke homofob. Hadde jeg blitt noe mindre glad i sønnen min? Nei, så absolutt ikke. Hadde jeg prøvd å snakke han fra det, eller true med konsekvenser? Nei, de som gjør det er latterlige og mangler empati og forståelse for biologi.

Allikevel hadde jeg nok blitt skuffet ja. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Helt ærlig? Jeg hadde blitt skuffet. Og nei, jeg er ikke homofob. Hadde jeg blitt noe mindre glad i sønnen min? Nei, så absolutt ikke. Hadde jeg prøvd å snakke han fra det, eller true med konsekvenser? Nei, de som gjør det er latterlige og mangler empati og forståelse for biologi.

Dette

Anonymkode: 05476...31b

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde uten tvil blitt veldig skuffet

• Liker 2
Skrevet

Drømmen min er å få en homofil sønn, faktisk<3 koselig

Anonymkode: 87212...45b

Skrevet

Hadde nok følt en viss skuffelse. Sjansen for barnebarn synker jo drastisk, det blir vanskeligere å passe inn og homofili er forbundet med mange utfordringer, i tillegg til at vi ville fått mindre til felles. Hadde selvfølgelig støttet han og sikkert vært like glad i han. 

• Liker 1
Skrevet

Dere som blir så skuffet, handler det om noe annet enn barnebarn?

Anonymkode: 43f95...123

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, HalldirV2 skrev:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette

Anonymkode: 05476...31b

5 minutter siden, Villmark skrev:

Jeg hadde uten tvil blitt veldig skuffet

Alle dere over: Hvorfor?

Anonymkode: 7ffd0...614

• Liker 1
Skrevet

Hadde reagert på akkurat samme måte som om datteren min fortalte om hun var lesbisk; veldig glad for at han turte å være åpen om det og ellers håpet at han fant noen å dele livet med. Barnebarn hadde jeg ikke tenkt på engang, ikke alle heterofile par som får barn heller. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville ha stått der som en klippe til støtte. Gutten ville ha vært nøyaktig det samme MENNESKET.

• Liker 13
Skrevet

For meg spiller det ingen rolle hvilken legning de har. Her blir barna oppdratt til å bli sterke, selvstendige mennesker, som selv velger både religion, politikk og hvem de vil være kjæreste med.

Anonymkode: c7f70...e0a

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle dere over: Hvorfor?

Anonymkode: 7ffd0...614

Fordi jeg ønsker meg barnebarn, og jeg ønsker at disse både skal ha en mor og en far. Dette er hovedgrunnen, men det finnes andre. Dersom sønnen min ikke var en utpreget feminin homofil,  og som finner seg en tilsvarende mann, faller mange av de andre grunnene bort. Allikevel gjenstår hovedgrunnen. 

Skrevet

I så fall hadde jeg tatt han med på en ferietur til Brasil.

Brazilian Federal Court Allows "Conversion Therapy" for LGBT People
This week, a Brazilian federal court issued an injunction allowing psychologists to provide gay and lesbian conversion therapy.
http://leftvoice.org/Brazilian-Federal-Court-Allows-Conversion-Therapy-for-LGBT-People

Anonymkode: 45662...c6d

Skrevet

Om han liker det samme kjønn eller det motsatte kjønn spiller ingen rolle. Han er sønnen min og jeg elsker han. 

Anonymkode: 3b7af...c18

• Liker 6
Skrevet

Så mye homofobiske foreldre. Skam dere :frkk:

Anonymkode: 3d084...e09

• Liker 15
Gjest Catalina Culès
Skrevet
11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg ville ha stått der som en klippe til støtte. Gutten ville ha vært nøyaktig det samme MENNESKET.

Samme ville jeg gjort.

Skrevet
17 minutter siden, herzeleid skrev:

Hadde nok følt en viss skuffelse. Sjansen for barnebarn synker jo drastisk, det blir vanskeligere å passe inn og homofili er forbundet med mange utfordringer, i tillegg til at vi ville fått mindre til felles. Hadde selvfølgelig støttet han og sikkert vært like glad i han. 

Hadde ikke nødvendigvis fått barnebarn om han var hetero heller. Jeg er dame og hetero men kommer aldri til å få barn siden alle menn hater meg. Dessuten kan homofile adoptere etc. 

Anonymkode: 6b394...162

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så mye homofobiske foreldre. Skam dere :frkk:

Anonymkode: 3d084...e09

Er strengt tatt veldig lite fobi å spore i denne tråden. Å ønske noe annet enn noe er ikke det samme som å ha en fobi mot det. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Samme ville jeg gjort.

👍   :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...