Gjest Sugemerke Skrevet 30. september 2017 #321 Del Skrevet 30. september 2017 På 28.9.2017 den 14.45, pøbelsara skrev: Det er ikke nevnt brukernavn i startinnlegget - men jeg vil tro at alle som leser CBE-tråden, skjønner hvem det siktes til og kan finne frem til innlegget det refereres til. Jeg skjønner det i hvertfall - og kan finne det frem hvis moddene er interessert. Mener du at det siktes til noe/noen i CBE-tråden i HI? Da må jeg beklage, det gjør det ikke. Den tråden leser jeg med et kvart øye en gang i halvåret. Det er sikkert noen måneder siden sist. Det var deltagere i tråden om VP og AB som var inspirasjon for mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. september 2017 #322 Del Skrevet 30. september 2017 3 minutter siden, Sugemerke skrev: Mener du at det siktes til noe/noen i CBE-tråden i HI? Da må jeg beklage, det gjør det ikke. Den tråden leser jeg med et kvart øye en gang i halvåret. Det er sikkert noen måneder siden sist. Det var deltagere i tråden om VP og AB som var inspirasjon for mine innlegg. Det var i innlegg nr 2 det var en henvisning til noe og noen alle dom leser i cbe-tråden nok kjenner igjen. Beklager det, det er altså innlegg nr 2 i tråden jeg mener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 30. september 2017 #323 Del Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Det var i innlegg nr 2 det var en henvisning til noe og noen alle dom leser i cbe-tråden nok kjenner igjen. Beklager det, det er altså innlegg nr 2 i tråden jeg mener. Ok, det kan nok hende, jeg er ikke så belest i de sirkler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 30. september 2017 #324 Del Skrevet 30. september 2017 7 minutter siden, Sugemerke skrev: Mener du at det siktes til noe/noen i CBE-tråden i HI? Da må jeg beklage, det gjør det ikke. Den tråden leser jeg med et kvart øye en gang i halvåret. Det er sikkert noen måneder siden sist. Det var deltagere i tråden om VP og AB som var inspirasjon for mine innlegg. Jeg trodde også HI var et reultat av VP tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. september 2017 #325 Del Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, Husfrua skrev: Jeg trodde også HI var et reultat av VP tråden Jeg leste HI som en generell kommentar til bloggertrådenr på rampelys. Og som du ser over her, var det innlegg nr 2 i tråden jeg siktet til i min kommentar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 30. september 2017 #326 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) 22 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg leste HI som en generell kommentar til bloggertrådenr på rampelys. Og som du ser over her, var det innlegg nr 2 i tråden jeg siktet til i min kommentar. Ja, jeg så det.. jeg kjente det bare så veldig igjen ifht det som foregår i vp tråden. Og i lys av denne tråden, hvor jeg ser det er mange som greier å argumentere saklig, til tross for uenighet (noe jeg mener Er mangelvare i vp-tråden), gidder jeg ikke delta mere aktivt i den tråden. Noe de fleste der inne sikkert syns er helt fantastisk😅 Har forresten aldri skjønt hva som er spennende med å diskutere side opp og side ned der alle er like enige og utelukkende negativ🙄 Endret 30. september 2017 av Husfrua 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg