AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Vel, for å si det rett ut som det er så jobber jeg i en etat med mange kravstore, sinte, ressurssvake, ufine, syke nennesker. Jeg kjenner nå at dette går utover livskvaliteten min og helsen, er gjør noe med en å jobbe med slike mennesker daglig. Og jeg kjenner at jeg rett og slitt slett ikke orket mer. Jeg har en sosialfaglig utdanning, men hadde aldri sett for meg at det var slik det skulle bli. Jeg søker nå andre jobber som går mer mot saksbehandling, administrasjon og ikke mennesker. Vanligvis er det jo omvendt en gjerne bytter til for å få mer "mening" i jobben, så hva kan jeg begrunne bytte med i søknad og på intervju? Tusen hjertelig takk for svar☺ Anonymkode: 4e600...7d3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Du søker "andre utfordringer i arbeidet ditt" er vel en typisk begrunnelse Anonymkode: 2a5e5...15a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du søker "andre utfordringer i arbeidet ditt" er vel en typisk begrunnelse Anonymkode: 2a5e5...15a Ja, men det må jo gjerne begrunnes og man vil jo garantert bli spurt om hvorfor man ikke vil jobbe med mennesker lenger når det er det man har gjort og har utdannelse innen. Anonymkode: 4e600...7d3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Si det slik som det er. Vil du virkelig jobbe for en sjef som ikke ønsker at du skal få være den du er og si det som sant er? Anonymkode: 5be8c...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå