Sjokopuddingen Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 (endret) . Endret 14. mars 2022 av Sjokopuddingen .
HalldirV2 Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 7 minutter siden, Sjokopuddingen skrev: Har lenge slitt med ryggsmerter, og angst for kiropraktor og bare tanken på at noen skal knekke meg på plass. Men innså at nå måtte jeg bite tennene sammen og få bestilt en time. Fikk anbefaling av en kiropraktor, så bestilte time og fikk komme samme uka. Livredd, og på randen av sammenbrudd satt jeg der på venterommet, klam i hendene og svett. Så var det min tur, og ja, det var skrekkelig vondt, og ubehagelig, men kiropraktoren var en utrolig hyggelig mann, forståelsesfull og varm, og veldig morsom. Jeg følte meg helt trygg, og redselen for kiropraktor ble borte etter samme time. har vært der noen ganger nå, og regner med at timen neste uke blir den siste, så er jeg bra igjen. ”Da er du kvitt meg!" - lo han. Men jeg kommer til å savne han Har blitt veldig tiltrukket av han, han er helt fantastisk. Han er en skikkelig familiemann, så det blir jo bare med fantasien. Det er en deilig følelse, men samtidig frustrerende når jeg er så betatt av en jeg aldri kan få, haha. men det blåses vel bort håper jeg når jeg er ferdig med å gå dit? Er det vanlig å bli så forelsket/betatt av en kiropraktor? Føler meg ganske teit for at jeg fantaserer om han Ja det er veldig vanlig, bare slått av postfunksjonærer, jeg pleier alltid å bli betatt når jeg må noe på posten. Nei, men helt ærlig, hvorfor så opptatt av om dette er normalt eller ikke? Du er ikke unormal fordi du ble betatt av en av det motsatte kjønn. Så sant du ikke oppsøker han igjen vil det ganske sikkert gå over. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Ja, det er veldig vanlig å bli betatt av behandlere av ymse slag. Man kommer dit i en litt sårbar situasjon, de viser seg gjerne fra sin beste side, de har en naturlig autoritet over deg, de viser omsorg, de ser deg, vier deg all sin oppmerksomhet, og de gjør rent faktisk livet ditt bedre. Bare nyt det, men pass på at du ikke forveksler det med en "vanlig" forelskelse. Du er ikke betatt av mannen, men av behandleren i behandlingssituasjonen. Anonymkode: ed9a5...b62
tussi84 Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Kiropraktoren min er også veldig kjekk. Hadde jeg vært singel og han hadde vært det så kunne det hende jeg hadde prøvd meg. Men jeg har respekt for forholdet jeg er i, så det blir med at jeg kun er små sjarmert.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Ganske teit og upassende. Tenk om det var deg, og dine mannlige kunder drev å fantaserte om deg. Herregud så ubehagelig Anonymkode: 7c9e8...2b8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Hva er det med alle disse tiltrukket av søppelkjøren, legen, tannlegen og nå kiropraktoren trådene? De fleste burde vite at når de er pasient så er de pasient, punktum. Helsepersonell er hyggelige, omgjengelige, sjarmerende og alt annet positivt til alle pasienter for å få pasientene til å slappe av, føle seg vel og sist men ikke minst fortsatt ha et levebrød av yrket sitt. De er ikke interessert i å gjøre noe som kan gjøre dem arbeidsledeige, til forsideoverskrifter i avisene og dermed avskiltet. Tror man alle er like interessert i en selv som en mener seg interessert i enkelte andre i denne typen tråder, så må man være temmelig naiv. Anonymkode: 10cfb...78d
Sjokopuddingen Skrevet 23. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.9.2017 den 13.29): Hva er det med alle disse tiltrukket av søppelkjøren, legen, tannlegen og nå kiropraktoren trådene? De fleste burde vite at når de er pasient så er de pasient, punktum. Helsepersonell er hyggelige, omgjengelige, sjarmerende og alt annet positivt til alle pasienter for å få pasientene til å slappe av, føle seg vel og sist men ikke minst fortsatt ha et levebrød av yrket sitt. De er ikke interessert i å gjøre noe som kan gjøre dem arbeidsledeige, til forsideoverskrifter i avisene og dermed avskiltet. Tror man alle er like interessert i en selv som en mener seg interessert i enkelte andre i denne typen tråder, så må man være temmelig naiv. Anonymkode: 10cfb...78d . Endret 14. mars 2022 av Sjokopuddingen .
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med alle disse tiltrukket av søppelkjøren, legen, tannlegen og nå kiropraktoren trådene? De fleste burde vite at når de er pasient så er de pasient, punktum. Helsepersonell er hyggelige, omgjengelige, sjarmerende og alt annet positivt til alle pasienter for å få pasientene til å slappe av, føle seg vel og sist men ikke minst fortsatt ha et levebrød av yrket sitt. De er ikke interessert i å gjøre noe som kan gjøre dem arbeidsledeige, til forsideoverskrifter i avisene og dermed avskiltet. Tror man alle er like interessert i en selv som en mener seg interessert i enkelte andre i denne typen tråder, så må man være temmelig naiv. Anonymkode: 10cfb...78d Kunne ikke vært mer enig!! Anonymkode: 9d54e...e11
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 Da bytter du behandler. Jeg hadde nektet å behandle en klient som sendte slike signaler, og hendvist videre. Anonymkode: 5a71e...d21
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Jeg tror det er veldig vanlig å bli bettatt av noen som er trygge i en vanskelig situasjon. Det er ofte tryggheten personen skaper man liker mer enn selve personen. Med tanke på at du har en time igjen bør det ikke være noen grunn til å bytte kiropraktor så lenge du ikke viser følelsene dine på noen måte. Og det klarer de fleste Anonymkode: 2a37d...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå