Gå til innhold

Tips til leketøy for par.

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Googlet penis sleeve. Fant denne: https://www.sinful.no/sono-no-21-dong-extension-penis-sleeve. Noen med erfaring? Den er åpen i enden og har riller utvendig. 

Ser at noen sleeves også tilfører økt lengde. Det tror jeg ikke nødvendigvis blir noen suksess da jeg «når» helt inn uten sleeve. Nå tilhører hun den andelen kvinner som liker støt mot livmorhals (eller hva det nå heter), men alt med måte vil jeg tro. Penistykkelsen kan sikkert økes uten at det skal bli et problem, kanskje tvert i mot;)

Den der el.stimulerende vibratoren som er anbefalt over i tråden, er det virkelig godt? De gangene jeg uforvarende har fått støt har det bare gjort vondt eller gitt kraftig svie.

Anonymkode: 8dccc...6a3

Jeg elsker vibratorer og mange med meg!

Men sleeve med riller høres jo ut som en god ide for din partner. Spør henne da vel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
På 23.9.2017 den 14.20, Rotemor skrev:

På hvilken måte gir den glede?

(Mulig at jeg er altfor hekta på vibrasjon... :P )

Jeg er strengt tatt ikke den rette å spørre. Jeg tror det har noe å gjøre med vekt og visuell utforming. At den er en god g-punktstimulator spiller nok også inn. Mest sannsynlig også at partner tenner på geologi...

Skrevet

Jeg bruker stort sett alltid en vibrator. Men den er mer til glede for meg enn for oss begge. 
Vi har litt forskjellig. Blant annet har vi kjøpt håndjern, terninger, kort med bilder av snasne posisjoner som vi prøver ut, men best av alt: Laken! Det er å anbefale. Latex laken som du dynker i glidemiddel, også kan du og partneren din smøre dere inn i olje eller glidemiddel og bare nyte hverandre :POgså en het dusj etterpå. :ninuskapus:

Anonymkode: 128fc...f1b

• Liker 3
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på latexlaken :) Det var en god ide. Liker det litt grisete og vått :)

Anonymkode: 7d74f...c50

Skrevet
På 23.9.2017 den 16.06, SlemUlv skrev:

https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator

Denne bruker vi en del for tiden :D Men vi er i avstandsforhold, men vi snakker om å bruke den når vi er sammen også.. ser mange fordeler med det ;)

Hvor kjøpte du denne? Ser den koster 1400 på kondomeriet, verdt pengene? Og er den stillegående nok til å brukes ute blant folk?

Anonymkode: 397ba...024

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du denne? Ser den koster 1400 på kondomeriet, verdt pengene? Og er den stillegående nok til å brukes ute blant folk?

jeg kjøpte den rett fra produsent, har kun sett det i en nettbutikk her i Norge.
og ja, den er VELDIG stille, så går fint an å bruke ute :) 

• Liker 1
Skrevet
På 23.9.2017 den 14.20, Rotemor skrev:

På hvilken måte gir den glede?

(Mulig at jeg er altfor hekta på vibrasjon... :P )

Tyngden og temperaturen er vel noe av poenget. Selv har jeg en glasstav, som er helt enkel, og jeg hadde egentlig ikke trua, men guder som jeg kommer av den. Den er også det eneste verktøyet jeg greier å få til å sprute på egenhånd med. Siden de er så tunge skal det minimalt med bevegelse til for å gi nytelse. Å bare kjøre på med vibrerende greier hele tiden er effektivt, men har lite finesse. Ikke alle kvinner liker ting som vibrerer på innsiden, eksdama feks hatet det, men syntes glasstaven var helt topp. Jeg ser forsåvidt poenget med begge deler, favoritten når jeg er alene er å ha noe med litt tyngde inni, og en effektiv klitorisvibrator i tillegg,når mannen er med kan han gjerne slikke og fingre, istedet for å bruke vibrator. 

• Liker 2
Skrevet

den lush lovense pleier de å ha hos erotikknett.no for 999,- men sendte de en mail, siden jeg ikke fant den i nettbutikken deres, og de var vist utsolgt for den akkurat nå og utsolgte varer blir vist automatisk fjernet for å slippe restordre... ble litt nysgjerrig på den.

Anonymkode: 2df22...7d5

Skrevet
På 24.9.2017 den 11.30, AnonymBruker skrev:

TS her.

Googlet penis sleeve. Fant denne: https://www.sinful.no/sono-no-21-dong-extension-penis-sleeve. Noen med erfaring? Den er åpen i enden og har riller utvendig. 

Ser at noen sleeves også tilfører økt lengde. Det tror jeg ikke nødvendigvis blir noen suksess da jeg «når» helt inn uten sleeve. Nå tilhører hun den andelen kvinner som liker støt mot livmorhals (eller hva det nå heter), men alt med måte vil jeg tro. Penistykkelsen kan sikkert økes uten at det skal bli et problem, kanskje tvert i mot;)

Den der el.stimulerende vibratoren som er anbefalt over i tråden, er det virkelig godt? De gangene jeg uforvarende har fått støt har det bare gjort vondt eller gitt kraftig svie.

Anonymkode: 8dccc...6a3

Anbefaler sleeve ja. Tykkelsen som denne gir er en stor bonus fra dama. At det er riller gjør at hun kjenner mye mere i vaginaen. Jeg og kona bruker stort sett sleeve hver gang vi har sex. Ikke pga lengden, men rillene og tykkelsen gjør det bedre for henne og jeg holder lengre. Eventuelt kan man avslutte uten sleeve sånn at du kommer. Men jeg får alltid orgasme med sleeven på.:)

Anonymkode: 6d59c...90e

• 5 måneder senere...
Skrevet

Sleeve har ihvertfall vært suksess her. Vi digger den begge to. Men bruker den bare av og til. Men kan anbefales 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...