Gå til innhold

Tips til leketøy for par.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen tips til leketøy som gir henne nytelse, men som jeg kan delta i bruken av. Jeg ønsker altså ikke bare være en passiv tilskuer, men delta. Har tenkt litt på en dildo. Hva foretrekker kvinner i denne sammenhengen? En naturtro eller en mindre naturtro? Med eller uten vibrasjon? Har sett litt på en Laid som er laget av stein og formet litt boomerang-lignende og skal være spesielt beregnet på g-punkt.

Er åpen for mange forslag, men analt er nok ikke aktuelt for henne.

Anonymkode: 8dccc...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en vibrator av typen "magic Wand", eller samme stil. Den kan hun bruke på deg, eller du bruke på henne.
Den kan gjerne være litt intens. Så anbefaler å bruke den gjennom undertøyet. 
Vi har hatt mye moro ned en slik vibrator i mange år. 

Her er et eksempel:
https://shop.erotikknett.no/Vibrator/Oppladbare/Bodywand---plug-in

Anonymkode: 7d74f...c50

Skrevet

We-vibe parvibrator (skal sitte inni skjeden og på klitoris samtidig som man kan penetrere), klitorisvibrator du holder, penisring med vibrasjon. Spørr hva hun liker av naturtro eller ikke. Det er veldig forskjellig. Gå innom en erotikkside på nett å se sammen eller gå på Kondomeriet. Så får dere se og kjenne på produktet først. 

Anonymkode: 02917...287

• Liker 1
Skrevet

Rabbit dildo med vibering, glassdildo med kuler på som du knuller henne med og "rører" rundt med , liten fingervibrator du kan holde på klitten hennes mens du knuller hun, penis ring med vibrasjon , nipple klyper med kjetting mellom så du kan nappe litt i kjettingen eller hun ha kjettingen i munnen og nappe selv, isbiter, stearinlys, og hvis dere vil så trenger man ikke være ekstrem for å prøve pisker og daskespader heller. 

Anonymkode: f4ea0...ca3

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips. Så tingen er altså «motorisert» redskap? Ingen anbefalinger går i en slik retning?: http://laid.no/products/d-1-stone

Har lest at We Vibe virker dårlig i praksis med samtidig penetrering. Har noen andre erfaringer vil jeg gjerne høre om det.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Så tingen er altså «motorisert» redskap? Ingen anbefalinger går i en slik retning?: http://laid.no/products/d-1-stone

Har lest at We Vibe virker dårlig i praksis med samtidig penetrering. Har noen andre erfaringer vil jeg gjerne høre om det.

Den der ser jeg ikke hvordan skal gi glede.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Den der ser jeg ikke hvordan skal gi glede.

Jeg har litt erfaring med en Laid i larvikitt. Bare overstrømmende tilbakemeldinger på den. Lurt å gi den kroppsvarme på forhånd. Bare et tips!

Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Jeg har litt erfaring med en Laid i larvikitt. Bare overstrømmende tilbakemeldinger på den. Lurt å gi den kroppsvarme på forhånd. Bare et tips!

På hvilken måte gir den glede?

(Mulig at jeg er altfor hekta på vibrasjon... :P )

Skrevet

TS her. Mht den Laid-saken tenkte jeg at jeg skulle være «motor». Har dårligere forutsetning enn dere kvinner i å vurdere slikt, men generelt liker hun penetrering bedre enn klitorisstimuli i det vide og brede. Har tidligere kjøpt rene klitorisvibratorer, men det har ikke vært noen stor suksess. Forøvrig får hun også vaginale orgasmer.  Jeg vet ikke om disse opplysningene endrer deres synspunkt.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Mht den Laid-saken tenkte jeg at jeg skulle være «motor». Har dårligere forutsetning enn dere kvinner i å vurdere slikt, men generelt liker hun penetrering bedre enn klitorisstimuli i det vide og brede. Har tidligere kjøpt rene klitorisvibratorer, men det har ikke vært noen stor suksess. Forøvrig får hun også vaginale orgasmer.  Jeg vet ikke om disse opplysningene endrer deres synspunkt.

Jeg skjønner. Vi er jo så forskjellige! Det er vel bare å kjøpe og prøve :) 

Skrevet

Penis sleeve.. Noe større i dåsa slår alltid an ;) 

Anonymkode: e0053...e0b

Skrevet

Fordi de fleste kvinner trenger stimulasjon av klitoris til å få orgasme og å bare skive en penis eller dildo inn i kjeden er kjedelig?

Anonymkode: f216a...b46

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Penis sleeve.. Noe større i dåsa slår alltid an ;) 

Anonymkode: e0053...e0b

Signerer denne. Ikke for nødvendigvis noe større, men for mere stimuli siden sleeve ofte har riller! Og det er suuupergodt, da kjenner man hver centimeter som går inn, og ikke bare at "noe" går inn. 

Den Laid greia ser helt døll og følelsesløs ut, altfor glatt og vil ikke gi noe sensasjon om bevegelse inn og ut i det  hele tatt, kun at tuppen treffer veggene om man "rører" med den inni der. 
Om du skal gå for en sånn type dildo eller glass dildo så er det must at det er kuler på den for at det skal gi noe nytelse og stimuli. 

Anonymkode: f4ea0...ca3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator

Denne bruker vi en del for tiden :D Men vi er i avstandsforhold, men vi snakker om å bruke den når vi er sammen også.. ser mange fordeler med det ;)

Hva bruker du på han da? Hvordan ser manneversjonen ut?

Skrevet

Leketøy til henne? En støvsuger eller en symaskin. 

Anonymkode: 2666e...c4d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker du på han da? Hvordan ser manneversjonen ut?

Må vel være butpuggen som blir "manneversjonen"? Men jeg bruker ikke noe på ham :)

Skrevet

TS her.

Googlet penis sleeve. Fant denne: https://www.sinful.no/sono-no-21-dong-extension-penis-sleeve. Noen med erfaring? Den er åpen i enden og har riller utvendig. 

Ser at noen sleeves også tilfører økt lengde. Det tror jeg ikke nødvendigvis blir noen suksess da jeg «når» helt inn uten sleeve. Nå tilhører hun den andelen kvinner som liker støt mot livmorhals (eller hva det nå heter), men alt med måte vil jeg tro. Penistykkelsen kan sikkert økes uten at det skal bli et problem, kanskje tvert i mot;)

Den der el.stimulerende vibratoren som er anbefalt over i tråden, er det virkelig godt? De gangene jeg uforvarende har fått støt har det bare gjort vondt eller gitt kraftig svie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...