AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Every year, countless young men find themselves trapped in the Friend Zone, a prison where women place any man they deem worthy of their time but not their hearts, men they’d love to have dinner with but, for whatever reason, don’t want to kiss goodnight. Being caught in the Friend Zone is an inarguable drag on fertility rates, as a man who spends several years pledging his heart to a woman who will never have his children is also a man who most likely won’t procreate with anyone else during that time of incarceration. Free him to find a woman who actually wants to marry him, however, and he’ll have several more years to sire children who will laugh, create, sing, fill the world with love and, most importantly, pay into Social Security. Quite simply, for the sake of our future, the Friend Zone must be destroyed. For the Friend Zone to be destroyed, women must accept the following truths: you don’t have any guy friends and, in fact, you can’t have any guy friends. If He’s Spending Time Alone With You, He Wants a Datehttps://thefederalist.com/2017/04/04/men-women-can-never-just-friends/ En kvinne kan aldri være venn med en mann. Dere kvinner må bare innse det først som sist. De det er mest synd på her i samfunnet er de menn som er fanget i vennesone-fengslet. Slipp ut disse mennene, kvinner! Ikke hold disse stakkars mennene fanget. Det er bare stygt og slemt. Anonymkode: 0c8e5...d71 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Derfor har jeg flere homofile menn som venner Anonymkode: 904ed...8a4
Hjertefisk Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Menn får ta ansvar for seg selv, ikke dytt det over på kvinnen. Hvis han ikke vil være i friendzonen så får han vel bryte ut av det selv. jeg har mange guttevenner. Skal jeg liksom bare avslutte vennskapet fordi jeg uten at jeg er klar over det har friendzona dem? Teit. 12
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, Hypnosee skrev: Menn får ta ansvar for seg selv, ikke dytt det over på kvinnen. Hvis han ikke vil være i friendzonen så får han vel bryte ut av det selv. jeg har mange guttevenner. Skal jeg liksom bare avslutte vennskapet fordi jeg uten at jeg er klar over det har friendzona dem? Teit. De vil omgås deg, de drømmer om å få en date med deg. Spør de om de vil gå på date med deg. De som ikke vil kutter du ut av ditt liv. Ikke vær kald og kynisk ved å utnytte deres lyst på deg! Anonymkode: 0c8e5...d71 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Every year, countless young men find themselves trapped in the Friend Zone, a prison where women place any man they deem worthy of their time but not their hearts, men they’d love to have dinner with but, for whatever reason, don’t want to kiss goodnight. Being caught in the Friend Zone is an inarguable drag on fertility rates, as a man who spends several years pledging his heart to a woman who will never have his children is also a man who most likely won’t procreate with anyone else during that time of incarceration. Free him to find a woman who actually wants to marry him, however, and he’ll have several more years to sire children who will laugh, create, sing, fill the world with love and, most importantly, pay into Social Security. Quite simply, for the sake of our future, the Friend Zone must be destroyed. For the Friend Zone to be destroyed, women must accept the following truths: you don’t have any guy friends and, in fact, you can’t have any guy friends. If He’s Spending Time Alone With You, He Wants a Datehttps://thefederalist.com/2017/04/04/men-women-can-never-just-friends/ En kvinne kan aldri være venn med en mann. Dere kvinner må bare innse det først som sist. De det er mest synd på her i samfunnet er de menn som er fanget i vennesone-fengslet. Slipp ut disse mennene, kvinner! Ikke hold disse stakkars mennene fanget. Det er bare stygt og slemt. Anonymkode: 0c8e5...d71 Gutter og menn får selv ta ansvar for relasjoner. Skyld ikke på andre. Anonymkode: e4fc2...a10 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gutter og menn får selv ta ansvar for relasjoner. Skyld ikke på andre. Anonymkode: e4fc2...a10 De er redde for å bli avvist. Kvinner får ta ansvar for å ikke kynisk utnytte andre. Anonymkode: 0c8e5...d71
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Dummeste jeg noensinne har lest. Hilsen mann Anonymkode: 010a6...a44 14
Benson Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 Dette er en av de trådene som er ment til å rakke ned på kvinner, men som kun setter menn i et dårlig lys. Er menn så svake og patetiske at de ikke klarer selv å velge hvem de skal omgås? Klarer de ikke selv å bryte med mennesker som ikke vil de godt? 6
Sphere Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 Mange kvinner tror at de menn de har rundt seg er interesserte, og liker oppmerksomheten. Det som er verre er at menn faktisk er med på å bygge opp dette tullet selv. Det å nedvurdere både seg selv og andre menn har blitt et verktøy for å temme egen usikkerhet. Lager man et bilde av at menn og kvinner ikke kan være venner, slipper man også å bekymre seg over han dritkjekke kompisen til dama, som drar henne med på så mye moro, og som faktisk kjenner henne bedre enn seg selv. Det er nok riktig at noen menn ikke klarer å være venner med kvinner, og kun ser seksuelle muligheter, men det er ikke kvinners jobb å verne om disse. De er fullt klar over risikoen selv. Jeg har noen gode venninner jeg aldri tenker seksuelt på. Og jeg er langtfra alene om det. 2
Edie Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Flyttes til "Vennskap og sosiale relasjoner". Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #11 Skrevet 23. september 2017 Synes det er forkastelig at vennskap ikke har noen verdi. Det er jo det disse mennene sier. "Jeg er bare sammen med deg fordi jeg vil bli kjæresten min, og når du ikke vil utnytter du meg og kaster bort tiden min". Ja, unnskyld meg. Jeg har tilbudt mitt vennskap fordi jeg synes du er en ålreit fyr. Jeg vil gjerne være vennen din. Men det har altså ingen verdi? Det er ikke noe vits i å bare være venner med en kvinne? Man må selv ta ansvar. Å gå i årevis å håpe på noe med en venninne uten å tørre å si fra - eller fortsette å håpe selv etter at den ene parten sier de bare vil være venner - det må man selv ta ansvar for å unngå. Ønsker man ikke vennskap får man selv gå, ikke skylde på den andre parten. Det er jo den som ikke ønsker vennskapet som må kvitte seg med det. Det er mange kvinner og menn der ute som faktisk setter pris på vennskap. Som synes det har en verdi. Som er hyggelige mot det motsatte kjønn uten ønske, håp eller forventning om at det skal bli et ligg av det. Ikke ødelegg for alle dem med å skape en sannhet at "kvinner og menn ikke kan være venner. At DU ikke vil være venner med folk av motsatt kjønn får stå for egen regning! Anonymkode: 67b1d...f48 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #12 Skrevet 23. september 2017 Slike ting er så dumme at jeg ikke gidder å lese alt. Anonymkode: 4b6bf...43e 2
Hjertefisk Skrevet 23. september 2017 #13 Skrevet 23. september 2017 Ok så min mann, som har masse kvinnelige venner, og samtidig er i et flott forhold meg meg, eeegentlig har lyst til å være sammen med disse kvinnene? Alle 4 stykk? Han er altså bare ufrivillig friendzona av 4 kvinner og han fantaserer om alle sammen - og ekteskapet med meg er bare... ja hva er det for noe da? Denne "kloke" mannen høres ikke særlig klok ut. Han høres bare ut som en idiot. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #14 Skrevet 23. september 2017 Helt latterlig å lese. Jeg er bifil. Jeg har hatt både kvinner som kjæreste og menn som kjæreste, betyr det at jeg vil date alle vennene mine? Nei. For jeg er faktisk ikke romantisk og seksuelt tiltrukket av hvert menneske jeg møter, noen vil jeg være venn med. Anonymkode: d9bdf...ef9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #15 Skrevet 23. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg noensinne har lest. Hilsen mann Anonymkode: 010a6...a44 Dummeste jeg også har lest. Hilsen kvinne. Anonymkode: ac69d...67e 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #16 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg også har lest. Hilsen kvinne. Anonymkode: ac69d...67e Bra vi er enige 😺 Anonymkode: 010a6...a44 2
WubWub Skrevet 23. september 2017 #17 Skrevet 23. september 2017 Han karen som forfattet den artikkelen der viser til mangelfull forståelse av verden, psykologi, sosial interaksjon og vennskap. Dette var lite reflekterte påstander med liten til null forankring i virkeligheten. Ikke alle menn har romantisk interesse av alle kvinner slik denne karen påstår - det er slettes ikke alle damer jeg ser på som ei dame jeg ønsker innlede et kjæresteforhold med men damen kan allikevel innehave kvaliteter som gjør at jeg kunne tenkt meg være vennen hennes. Jeg ser at artikkelen egentlig er ment som kritikk mot kvinner men i praksis så er den mer et hån mot menn der vi blir fremstilt som enkle og simple sjeler hvor alt som kretser i hodet vårt er tanker som går på at kvinner er sexobjekter som skal nedlegges. Sånn er det kanskje for en liten nisje menn - men flertallet menn tenker ikke med pikken. 2
stan Skrevet 23. september 2017 #18 Skrevet 23. september 2017 Jeg klarer da fint å ha damer som venner. Det betyr jo ikke at jeg lar være å forplante meg med andre damer! Om det er menn som er så dumme tror jeg det er like greit at genene ikke går i arv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #19 Skrevet 23. september 2017 Har alltid fundert på dette med menn som ikke kan ha vennskapelige relasjoner til mennesker av samme kjønn de er seksuelt interessert i. Hvordan er det når mennene er bifile? Kan de ha venner i det hele tatt? Eller må de velge mellom et ulykkelig liv i vennesoner og et ensomt liv der det eneste selskapet er den de er i forhold med (eller en og annen ons)? Anonymkode: 6a220...7cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå