AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Del Skrevet 23. september 2017 Har du idiotiske/mindre idiotiske ting du får for deg at du skal gjøre? Jeg starter: akkurat nå har jeg fått for meg at jeg ikke skal bruke oppvaskmaskinen men vaske opp alt for hånd. Jeg vet ikke helt hvorfor men motivet er noe vage greier om at alt var bedre i gamle dager når alt var veldig tungvint. Det andre "prosjektet" er at jeg skal se hvor lenge jeg holder ut før jeg skrur på ovner for vinteren og hvor lite jeg kan bruke dem når jeg må det. Jeg har akkurat skrudd på varmekablene på badet, som første varmekilde som måtte på etter sommeren. Anonymkode: c6ef9...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 27. september 2017 #2 Del Skrevet 27. september 2017 Nja..har sånne småting feks som at i våres lovte jeg meg selv at jeg skulle på minimum 5 fjellturer ila sommeren-høsten,endte med 1... Eller at jeg skulle lære meg noe og her sitter jeg og har ikke begynt å lære meg det engang. Eller sånne litt hårete mål som:spare 100 000 ila 2017 el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå