AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Jeg ønsker å kjøpe den i sort, men i og med at det er en ganske stor investering, lurer jeg på om noen her inne har kjennskap til jakken? Jeg prøvde jakken i butikk, og måtte plutselig hoppe 2 strl opp enn vanlig(og dette skjer meg aldri) for at den skulle sitte 100% komfortabelt i skuldrene(jeg har noe brede skuldre, men er slank ellers). Den mindre størrelsen satt utmerket på, perfekt i ermene, men var en anelse trang i skuldrene. Jeg planlegger kun å bruke t-skjorter/tynne bluser under, ikke tykkere gensere(jakken ble prøvd med en tynn t-skjorte). Jeg vet at skinnjakker vider seg ut, men hvor mye? Noen her med denne jakken som kan fortelle litt? Anonymkode: 71bea...4b3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Jeg måtte også opp 2 størrelser. Den vider seg ikke ut. Det er den for tykk i skinnet til. Gå opp is størrelse hvis du er i tvil. For liten skinnjakke ser ikke bra ut. Anonymkode: 9fb04...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå