Gå til innhold

Var det slemt av meg å gjøre dette i mot kompisen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kameraten min ble sammen med eks-dama mi. Jeg tok det hardt da hun droppet meg for han men fant fort ut at hevnen er søt.

Jeg har kjent han siden vi var barn og vet at alle stoler på meg og hvis jeg forteller noe om han så vil alle tro meg. Så jeg satte ut rykter om han. Til og med på jobben hans gjorde jeg det. Jeg sa masse om han som ikke stemmer, men siden han var sammen med min eks, noe jeg syns var dritalt gjort siden jeg var sammen med henne da han ble sammen med henne så fikk jeg ikke dårlig samvittighet for å sverte han.

Sånn holdt jeg på i mange år. Jeg fant opp en haug med ting om han og folk trodde på det. Nettopp fordi det kom fra meg. Ingen tror jeg lyver. ;) 

Jeg kunne si ganske drøye ting om han og jeg planla noen ganger historier om han som jeg fortalte til folk i lunsjen på skolen og på jobben. 

Hva ville dere gjort hvis dere opplevde dette? Er det egentlig så dårlig gjort siden han startet og gjorde dette i mot meg først? :) 
Jeg har ikke hørt i fra eks-dama mi eller i fra han etter dette, og ja jeg er noen venner fattigere men det var verdt det syns jeg, siden han og henne var så duste. Hun fikk gjennomgå hun også, men siden jeg elsket henne så ønsket jeg ikke henne så mange falske og stygge rykter. Det hadde jeg ikke hjerte til, men den nye kjæresten hennes sa jeg masse rart om. 

Meninger? 

Anonymkode: 33edc...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var veldig slemt av deg og setter ikke deg i godt lys. Før var du en alle kunne stole på, men nå blir du en som ingen kan stole på. Å bryte tillit blir verre å gjøre enn det kompisen din gjorde. 

Selv om det var vondt...så skulle du bare gått videre med hevet hodet. Det ville du tjent så mye mer på. 

Skrevet

Flott for henne at hun gikk og fant seg noe mye bedre! Du var jo bare søppel.

Anonymkode: 5df4b...73c

• Liker 15
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kameraten min ble sammen med eks-dama mi. Jeg tok det hardt da hun droppet meg for han men fant fort ut at hevnen er søt.

Jeg har kjent han siden vi var barn og vet at alle stoler på meg og hvis jeg forteller noe om han så vil alle tro meg. Så jeg satte ut rykter om han. Til og med på jobben hans gjorde jeg det. Jeg sa masse om han som ikke stemmer, men siden han var sammen med min eks, noe jeg syns var dritalt gjort siden jeg var sammen med henne da han ble sammen med henne så fikk jeg ikke dårlig samvittighet for å sverte han.

Sånn holdt jeg på i mange år. Jeg fant opp en haug med ting om han og folk trodde på det. Nettopp fordi det kom fra meg. Ingen tror jeg lyver. ;) 

Jeg kunne si ganske drøye ting om han og jeg planla noen ganger historier om han som jeg fortalte til folk i lunsjen på skolen og på jobben. 

Hva ville dere gjort hvis dere opplevde dette? Er det egentlig så dårlig gjort siden han startet og gjorde dette i mot meg først? :) 
Jeg har ikke hørt i fra eks-dama mi eller i fra han etter dette, og ja jeg er noen venner fattigere men det var verdt det syns jeg, siden han og henne var så duste. Hun fikk gjennomgå hun også, men siden jeg elsket henne så ønsket jeg ikke henne så mange falske og stygge rykter. Det hadde jeg ikke hjerte til, men den nye kjæresten hennes sa jeg masse rart om. 

Meninger? 

Kan skjønne at du er bitter om de ble sammen mens du var sammen med henne, det er forferdelig gjort av dem. Samtidig kommer bitterheten din bare til å spise deg opp og folk rundt deg kommer til å se på deg som temmelig patetisk etterhvert for at du ikke klarer å gå videre. Jeg vil anbefale deg å gå videre og ikke la denne erfaringen prege deg for mye. Livet er altfor kort til å bruke så mye energi på mennesker som har vært drittsekker mot deg!

Endret av moroklompen
  • Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flott for henne at hun gikk og fant seg noe mye bedre! Du var jo bare søppel.

Nei jeg er bra nok jeg, men hun syns ikke det og hvem gjør det i mens de er i et forhold? Han visste jo at vi var kjærester så hvem som er søppel er ikke meg i allefall. Det blir de to i såfall. 

Skrevet
1 minutt siden, moroklompen skrev:

Kan skjønne at du er bitter om de ble sammen mens du var sammen med henne, det er forferdelig gjort av dem. Samtidig kommer bitterheten din bare til å spise deg opp og folk rundt deg kommer til å se på deg som temmelig patetisk etterhvert for at du ikke klarer å gå videre. Jeg vil anbefale deg å gå videre og ikke la denne erfaringen prege deg for mye. Livet er altfor kort til å bruke så mye energi på mennesker som har vært drittsekker mot deg!

Ja, jeg var det men så gikk det over, og da sluttet jeg å sette ut rykter om han også. Mange tror meg fortatt altså så i alle disse ryktene så finnes en del sannhet. :) 

Skrevet

Nei jeg er bra nok jeg, men hun syns ikke det og hvem gjør det i mens de er i et forhold? Han visste jo at vi var kjærester så hvem som er søppel er ikke meg i allefall. Det blir de to i såfall. 

Nei, gjennom dine handlinger og holdninger har du bevist at du er søppel. Du har ingenting av verdi inni deg. Du er en løgner og du trives med å være en løgner. Det er bare naivt og dumt å stole på deg når det gjelder noe som helst. Hun innså det og heller enn å lage drama gikk hun videre. Vennen din var en ærlig person som tydeligvis setter pris på henne. At deres lykke går inn på deg er bare en bonus. De skjønner jo at du har slengt dritt om vennen din. Hun kommer til å trøste han og støtte han, for hun kjenner dine metoder, hvordan du er, ut og inn. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gjennom dine handlinger og holdninger har du bevist at du er søppel. Du har ingenting av verdi inni deg. Du er en løgner og du trives med å være en løgner. Det er bare naivt og dumt å stole på deg når det gjelder noe som helst. Hun innså det og heller enn å lage drama gikk hun videre. Vennen din var en ærlig person som tydeligvis setter pris på henne. At deres lykke går inn på deg er bare en bonus. De skjønner jo at du har slengt dritt om vennen din. Hun kommer til å trøste han og støtte han, for hun kjenner dine metoder, hvordan du er, ut og inn. 

Er du helt borte vekk? Så hvis noen ble sammen med din kjæreste i mens du var i lag med henne så mener du fortsatt dette? Du hadde som Jesus gjorde vent det andre kinnet til? yeah right. 

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere svarer det dere vet folk ville likt og det som er politisk riktig å skrive og å mene, men jeg tviler på at noen av dere er så pertentlige altså. Det er ikke verdt mye hvis ikke det blir vist i praksis også. Alle kan svare politisk korrekt. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meninger? 

Dårlig av deg. Men din ex og kompis er værre. Exen din var utro og bare plutselig ble sammen med en annen mens dere egentlig var i forhold.  Exen din er vørst. Så kompisen din. Så deg.

Vær glad du ble kvitt det ludderet😁

Anonymkode: a0e30...a6e

• Liker 2
Skrevet

Er du helt borte vekk? Så hvis noen ble sammen med din kjæreste i mens du var i lag med henne så mener du fortsatt dette? Du hadde som Jesus gjorde vent det andre kinnet til? yeah right. 

Hvis en fyr jeg var sammen med hadde vært utro så ville det jo vært han som var søppel. Da ville jeg tatt ut søppelet ut av livet mitt og kommet meg videre, funnet en ny hvis jeg ville det eller forblitt singel hvis det passet bedre. Det jeg ikke hadde gjort ville vært å bli bitter og gå rundt og spre løgner om andre. Tvert i mot, nettopp ved å fortelle folk sannheten så ville det bare slått tilbake på han som var utro. Hvis jeg gikk rundt og spredte løgner ville det alltid kommet for en dag og da ville folk heller fått inntrykk av at, "det var virkelig godt du kom deg unna henne", overfor han som var utro. 

• Liker 5
Skrevet

Ikke sikkert han ble sammen med henne for å skade deg. Det er noe som heter forelskelse og da kan man bli ganske blind. Du derimot, gjord dette utelukkende for å skade. Det er en stor forskjell, så ja, du burde skamme deg.

Anonymkode: d536e...a47

• Liker 4
Skrevet

Hvis noen hadde gjort dette mot meg? Hadde du vært min "kompis" og systematisk bevisst forsøkt å sverte meg i årevis, så hadde jeg ansett det som et alvorlig angrep, og jeg hadde utfordret deg til fysisk kamp. Deretter hadde du fått kjenne hva kampteknikk kan gjøre mot et menneske, og jeg hadde regelrett sendt deg på sykehus. 

Anonymkode: cf984...872

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert han ble sammen med henne for å skade deg. Det er noe som heter forelskelse og da kan man bli ganske blind. Du derimot, gjord dette utelukkende for å skade. Det er en stor forskjell, så ja, du burde skamme deg.

Kompisen viste at de var sammen og tråkket over en grense. Exen og kompisen var mye værre. De holdt på i skjul mens ts og henne var sammen

Selv om ts var en idiot som måtte spre rykter er de 2 andre mye værre.

Kvinner sprer jo falske rykter hver dag som hobby. Men siden dette var en mann så var det værre en utroskap?

Blir litt som å si..... "ja exen og kompisen voldtok en annen på fest. Men siden du stjal en 50 lapp av faren din er du værre og patetisk"

Du har all min sympati ts. 

Når forholdet deres er over og hun kommer krypende tilbake bare vis henne fingeren. Hun er den værste av alle dere 3. Hore

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forelskelse skjer over tid. Dvs både hun og kompise  hadde krysset mange grenser langt før de ble forelsket. Hun var allerede utro for lengst og han elendig kompis 

• Liker 1
Skrevet

Om du ville sverte ham hadde det holdt evig lenge med sannheten: 'Vi var nære venner siden barndommen, men han knullet kjæresten min mens vi var i lag.'

• Liker 8
Skrevet
51 minutes ago, AnonymBruker said:

Kompisen viste at de var sammen og tråkket over en grense. Exen og kompisen var mye værre. De holdt på i skjul mens ts og henne var sammen

Selv om ts var en idiot som måtte spre rykter er de 2 andre mye værre.

Kvinner sprer jo falske rykter hver dag som hobby. Men siden dette var en mann så var det værre en utroskap?

Blir litt som å si..... "ja exen og kompisen voldtok en annen på fest. Men siden du stjal en 50 lapp av faren din er du værre og patetisk"

Du har all min sympati ts. 

Når forholdet deres er over og hun kommer krypende tilbake bare vis henne fingeren. Hun er den værste av alle dere 3. Hore

Nei TS var ikke en idiot, de to andre var idioter, og det er tilgivelig. TS var ondskapsfull, det er noe annet.

Dette har ikke noe med kjønn å gjøre. Legg merke til at TS kompis var også en mann.

Skrevet
48 minutes ago, Katten.2.0 said:

Om du ville sverte ham hadde det holdt evig lenge med sannheten: 'Vi var nære venner siden barndommen, men han knullet kjæresten min mens vi var i lag.'

Hvis det er tilfelle da......

Skrevet
51 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dette!

Anonymkode: 26e98...783

Skrevet

Er du 6 år? 
JA Det er dårlig gjort. Hva med å heller gjøre som normale folk å si til kameraten sin at "Jeg syns ikke det er greit at du holder på med henne, og kan ikke være venn med deg om du velger å fortsette med det" og kutte han ut? 
Fy faen bare vent, karma kommer å tar deg, folk kommer til å avsløre hvor utspekulert og manipulerende du er og til slutt er det du som står der uten venner, uten dame, og med stygge blikk og hviskende stemmer bak ryggen din. Det fortjener du! Bedritent av han å ta dama di, men det må jo ha holdt på i lang tid med flørt osv siden hun valgte han over deg, hvorfor stoppet du det ikke eller kutta ut begge to på den tiden? Og helt ærlig så burde du være glad på eksen din sine vegne, hun har funnet en hun passer enda bedre med og man kan ikke tvinge fram en match eller følelser i noen. 

Anonymkode: 91ff2...18e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...