Gå til innhold

Han er yngre enn meg... Mye yngre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en som er 10 år yngre (han er 29 og jeg 39)... Vi har hatt sporadisk kontakt siden mars, men nå i det siste har det blitt litt mer. Jeg synes han er super å snakke med og trives i hans selskap.

I kveld var han innom en liten tur bare for å si hei. En liten stund etter han gikk fikk jeg melding om at han liker meg mer og mer.. Jeg svarte som sant er at jeg virkelig ikke vet hva jeg vil... I grunn så er det alderen som stopper meg..

Han er innforstått med at jeg ikke kan få flere barn, og sier det ikke plager han da han har ett barn fra før. 

Jeg føler jeg gir han falske forhåpninger med å ha han på besøk, siden jeg ikke aner hva jeg vil.. Vi har ikke hatt sex, kun litt kyssing når jeg ikke var helt edru etter en tur på byn... Men sa i fra dagen etterpå at det var et feilgrep fra min side, siden jeg ikke har de følelsene for han som han har for meg.... Fikk tilbake da at han ville vente på meg uansett... Jeg måtte bare innse at alder er bare tall....

Jeg blir glad når jeg får melding fra han, så noe betyr han jo... 

Er det noen her som har vært i forhold med den aldersforskjellen "feil" vei? Fungerte det? 

Anonymkode: 77f31...45d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyren er nesten 30 år. Han er godt voksen. Hvis han også er moden hva gjelder personlighet, hva er problemet?

Anonymkode: 83da4...f5d

• Liker 11
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Fyren er nesten 30 år. Han er godt voksen. Hvis han også er moden hva gjelder personlighet, hva er problemet?

Anonymkode: 83da4...f5d

Enig i tillegg har han jo ett barn så han bør jo være moden. 

Ikke at jeg har erfaring med slikt forhold.  Men tenker den som intet våger, intet vinner.:)

Anonymkode: 78f5c...708

• Liker 2
Skrevet

Synes det er så trist at du tenker slik! Det er jo svært vanlig at det er aldersforskjell andre veien, og da ville man kanskje ikke tenkt over det i det hele tatt. JA til at du ikke bryr deg om alderen! Om dere har bra kjemi og har det fint sammen, kan du ikke la en slik bagatell ødelegge. Hva er du redd for? Hva andre skal si? Lev livet ditt, det er så sykt kort. Lykke til, gjør det du føler er riktig :blomst:

• Liker 5
Skrevet

Du lever bare et liv. Ikke ta valg basert på hva andre tenker. Ikke la deg hemme til å ikke leve ditt liv ut til fulle. For et barn ville det vært enkelt - liker du han? JA! Da spør du om du har sjanse på han. Eller, eh, om dere skal bli noe mer seriøst enn venner. 

Anonymkode: 540d0...be7

• Liker 5
Skrevet

Nei men snuppa, ikke tenk sånn. Dama mi er 10 år yngre enn meg ca. No problem. ;) 

Anonymkode: 21793...33b

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke stor aldersforskjell i det hele tatt! Hvorfor tenker du så firkanta?

Se deg rundt. Folk er så sorskjellig når det kommer til alder. Faller ofte selv for yngre menn fordi jeg ser og føler meg mye yngre. 

Mer og mer vanlig at damer er eldre i forhold, og damer lever oftest lenger enn menn. Se på Vendela og Petter ( 13års forskjell ), og Halle Berry og hennes siste kjæreste som er 16 år yngre enn henne. Og sjekk ut Joan Collins som er sammen med en som er 32 år yngre enn henne! De er hverandres store kjærlighet, han skilte seg fra ei yngre pga henne! Så alder er bare et tall. Det er PERSONEN man faller for, ikke hvor lenge man har vært her...

Anonymkode: e5a62...0c2

• Liker 3
Skrevet

Skjønner deg. Jeg klarer heller ikke forelske meg i såpass mye yngre menn. Jeg ser dem bare ikke som mulige partnere i det hele tatt. Kunne like gjerne vært aliens.

Anonymkode: 8e707...fb1

Skrevet

Ikke la noe slikt gå i fra deg. Du har det alle ønsker om, og så lar du fordommer stoppe deg? 

Gi slipp på dine firkanta tanker og prøv. 

Aldri la gode ting gå ifra deg for små tulledetaljer. 

Mitt beste og lengste forhold var med en som var 13 år yngre enn meg. Jeg endte det fordi han ønsket barn og jeg ville ikke stoppe han i dette (ønsker ikke barn selv). Han fikk barn og ble singel etter noen år. Vi prøvde igjen men livene våre samhandler ikke nå (han er småbarnsfar. Jeg lever et for fritt og rotløst liv for å passe inn i den situasjonen). Men følelsene for hverandre er fortsatt sterke. Og jeg har aldri tenkt på at han er yngre. Vi går ut sammen og om andre reagerer på aldersforskjell så merker ikke jeg noe til det. Tanken har bare aldri slått meg. Jeg er sjeleglad for all den tid jeg har hatt sammen med han og glad vi har prøvd. Men det er også greit å gå hver sin vei også. 

Anonymkode: 1b4cb...140

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for fine svar 😊 

Jeg henger meg nok opp i "hva alle andre tenker", og det er firkantet ja 😐 Men jeg kan ikke tvinge frem følelser.. Ja, jeg liker å være med han, men har ikke forelskelsefølelser for han.. 

Føler det blir så feil om vi skal tilbringe tid sammen og så blir det ingenting fra min side.. Men jeg skal ikke være bastant å si at det aldri kommer til å bli noe, det er jo det ingen som vet.. Selv om den eneste måten å finne det ut på er å være med hverandre, så er jeg redd for å såre han 😐 

Får bare gi det tid, som flere av dere skriver; lever bare en gang.. Så jeg har invitert han på film og middag i kveld 😊  Han vet hvor jeg står, og at jeg trenger tid på å finne ut hva jeg egentlig vil. Så får fordommer være fordommer 😊😊

• Liker 1
Skrevet

Når han er såpass som 29 år gammel og til og med har barn, så synes jeg ikke du burde la alderen stoppe deg. Men i og med at du ikke ennå er revet med av følelser, kanskje dette med alderen bare er en rasjonalisering fra din side? Kanskje du rett og slett ikke har de riktige følelsene for ham uavhengig av alderen?

Anonymkode: 424ee...9dc

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i alder. Jeg er 35 og har en kjæreste på 28 år. Funker fint for oss :) Han er voksen og har lik humor/like verdier som meg. Derfor funker det. Kan du ikke bare gi det en sjanse?

Anonymkode: 112ac...4ff

• Liker 2
Skrevet

Jeg er interessert i en som er 10 år yngre enn meg... Blir sikkert ikke noe av, tror han bare er intr i å ligge med meg :/ (som egentlig hadde passet meg utmerket hadde det ikke vært for at jeg plutselig har fått litt følelser for ham😖)

Anonymkode: 81c87...c1e

• Liker 1
Skrevet

Så heldig du er, jeg synes heller ikke alderen bør stå i veien. Usikker på hvordan menn i den alderen tenker, men så lenge han ikke bryr seg, hvorfor gjør du? 

Håper dere får en fin filmkveld 😊

Anonymkode: 42546...65e

• Liker 1
Skrevet

Da min mor var 39 møtte hun en på  25 ,23 år senere er dei fortsatr sammen og lykkelig gift 😊 En vet ikke hva morgendagen bringer ,så har du sjansen til noe fint,so go for it❤

Anonymkode: 61d1d...bed

• Liker 1
Skrevet

Den aldersforskjellen er kun et problem hvis du gjør det til et problem.  Lytt til følelsene dine.

Skrevet

Merkelig ingen som kaller henne en gris, slik kvinner gjør når en mann er mye eldre.

Anonymkode: 86112...78f

Skrevet

Det er ni år mellom meg (dame og eldst) og min kjæreste. Vi har vært sammen i elleve år. 

Anonymkode: 9e6f7...2b7

Skrevet
På 23.9.2017 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Da min mor var 39 møtte hun en på  25 ,23 år senere er dei fortsatr sammen og lykkelig gift 😊 En vet ikke hva morgendagen bringer ,så har du sjansen til noe fint,so go for it❤

Anonymkode: 61d1d...bed

Jeg har falt pladask for en som er 17 år yngre 😱🙈

Sommerfugler og kiling i magen og hele pakka. Samt eksplosiv kjemi 😁💞

Anonymkode: 6ca24...3fd

Skrevet

Kan meddele at det blir ikke noe fra min side 😊

Har vært litt med han nå, og det er ikke følelser fra min side. Jeg synes det er kjekt å være med han, men på den vennskapelige måten. Ingen sommerfugler og kiling i magen. Han forstår heldigvis at følelsene mine kan jeg ikke tvinge frem. Men han trenger litt tid uten meg nå, forståelig nok. Jeg vet det at bare gått en uke, men det er ikke antydning til noe som helst fra min side som sagt... 

Men jeg prøvde, og har vært ærlig med både han og meg selv. Er glad jeg ga det en mulighet, for om han vil være venner om en stund så vet jeg at jeg har en god venn i han.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...