AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Jeg har i tidligere datingsituasjoner vært noe naiv og bare gjort det jeg har følt er riktig, ikke spilt noen spill og ikke tenkt tanken engang på at fyren jeg dater kanskje bare er så hyggelig fordi han faktisk liker meg, og at kjemien jeg har følt vi har hatt, har vært på ordentlig og ikke bare oppi mitt hode. Det har jo ført til at jeg har blitt skikkelig såret, da det et par ganger viste seg at jeg bare var underholdning og kos frem til han fant drømmedama. Sist var for et par år siden. Jeg tok en lang pause fra dating, og tok opp tråden igjen i august. Nå har jeg møtt en fyr jeg virkelig liker og som jeg kan se for meg en fremtid med. Det har ikke gått så lang tid enda, men jeg begynner jo å kjenne litt på at jeg ikke vil bruke så altfor mange månedene på noe som kanskje ikke er annet en kos fra hans side. Har bestemt meg for at neste gang vi sees, må jeg faktisk skjerpe meg og sette meg ned med han og spørre han rett ut hva han egentlig tenker og ønsker ut av dette. Men hvordan kan jeg egentlig stole på han om han sier at han oppriktig ønsker å bli bedre kjent med meg og se an om det kanskje kan lede til et forhold? For selv om han sier det, betyr jo ikke det at han mener det..? Jeg kan vel ikke akkurat nekte å ha sex til han eventuelt sier vi er i et offisielt forhold? Vi er over 30 begge to, men sist jeg var i et seriøst forhold og hadde samboer, så skjedde ting bare av seg selv på den gamle måten hvor det holdt at man likte hverandre, var tiltrukket av hverandre, hadde kjemi og samme mål/ønsker for fremtiden.. Anonymkode: 227ab...5f4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 *mente selvfølgelig at jeg ikke har tenkt tanken på at daten er så hyggelig fordi han bare vil ha seg noe og ikke fordi han liker meg.. Anonymkode: 227ab...5f4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Hvordan går disse mennene frem for å bli kjent da? Anonymkode: f7e2c...60f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Det har du rett i, men jo mer kunnskap du får, jo lettere blir det og gjennomskue dem på forhånd. Jeg vet det er tegn tidlig i en datingprosess, de varierer veldig, men de er der. Var det virkelig ingen tegn FØR du ble såret? Les deg opp. Anonymkode: e385c...324
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Så lenge analsex ikke er nevnt så trenger du ikke bekymre deg. Anonymkode: f5321...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå