Gå til innhold

Hvordan kan jeg sjekke adresse på en som ikke er registrert på nummersøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg sjekke adresse på en person som ikke er registrert med nummersøk på f.eks 1881?

Prøvde og søke på navnet via posten og der kom det heller ikke opp noe. 

Til dere som sikkert tror at jeg er stalker så er jeg ikke det, har andre hensikter, og nei jeg kan ikke spørre vedkommende selv.

Anonymkode: 1601f...7a9

Skrevet

Noen som vet? ((=

Anonymkode: 1601f...7a9

Skrevet

Det kan du ikke. Du må spørre vedkommende selv. Ser ikke noe grunn til at du ikke kan det om det er velkomment at du vet adressen. 

Anonymkode: 1d2a3...f7c

Skrevet

Du kan undersøke med folkeregisteret. Hvis vedkommende har hemmelig adresse, får du ikke vite noe uansett. Jeg har i hvert fall fått vite adressen til folk når jeg har ringt og spurt, riktignok lenge siden, da, altså ikke hemmelig adresse.

Skrevet

Biltilsynet, hvis du har bilnummer.

Skrevet
Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Biltilsynet, hvis du har bilnummer.

Ikke full adresse, kun navn med postnummer/poststed.

Anonymkode: feef6...62a

• Liker 1
Skrevet

Sisteeiendomssøk.no dersom personen eier boligen.

Anonymkode: db7a6...8d8

• Liker 1
Skrevet

Gå på biblioteket og spør etter siste telefonkatalog, og slå opp der. 

Anonymkode: b7c73...fc2

Skrevet

Gå til en nettbutikk som henter navn og adresse for tlfnummeret du legger inn. For eksempel elkjop.no henter offentlig tilgjengelig info fra Bisnode. Legg en vare i  varekurven og skriv inn tlfnummeret.

Skrevet

Flott at så mange hjelper en potensielt farlig stalker, morder eller voldtektsmann da. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott at så mange hjelper en potensielt farlig stalker, morder eller voldtektsmann da. 

Slapp av du da :P

tenkte med en gang jeg leste posten at ts skal sende en overraskelse i posten eller no :) 

Anonymkode: 4117f...4e9

Skrevet

Jeg er ikke oppført i slike registre og uavhengig av hensikt så hadde jeg opplevd det kjempeekkelt om noen likevel søkte meg opp og tok kontakt. Bør man ikke ta et hint når vedkommende ikke er registrert på søk, og ligge unna?

Anonymkode: a7c33...240

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...