Gå til innhold

Naken foran jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen sider man kan sjekke ut? Finnes det jenter som liker det?

Anonymkode: 28ad4...8a5

smil-norge.no og fetlife.com jada, er jenter som er med på sånn. 

Og nudiststrand er virkelig siste plassen for naken fetish :P

Skrevet
58 minutter siden, SlemUlv skrev:

smil-norge.no og fetlife.com jada, er jenter som er med på sånn. 

Og nudiststrand er virkelig siste plassen for naken fetish :P

Ja nudiststranden var en skuffelse. Prøvde meg på en annen strand der det var noen påkledte jenter men de viste ingen interesse.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja nudiststranden var en skuffelse. Prøvde meg på en annen strand der det var noen påkledte jenter men de viste ingen interesse.

Det er fordi folk går på strand for å sole seg, ikke for å bli inkludert i noens fetish. Husk samtykke. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det er fordi folk går på strand for å sole seg, ikke for å bli inkludert i noens fetish. Husk samtykke. 

Ja samtykke er viktig for meg. Er ikke interessert i å blotte meg for fremmede folk og skape ubehag. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja samtykke er viktig for meg. Er ikke interessert i å blotte meg for fremmede folk og skape ubehag. 

Derfor du gikk på vanlig strand for å vise deg frem? :P

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Derfor du gikk på vanlig strand for å vise deg frem? :P

Det var ikke en vanlig strand 😅 det var en fristrand hvor de fleste går for å være nakne. Men det er også noen med klær der av og til. 

Skrevet

Det var ikke en vanlig strand 😅 det var en fristrand hvor de fleste går for å være nakne. Men det er også noen med klær der av og til. 

Du går fortsatt på strand for å vise deg frem, uten samtykke fra de du liksom vil vise deg frem for :P 
Nei, prøv inne på fetish sider. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Du går fortsatt på strand for å vise deg frem, uten samtykke fra de du liksom vil vise deg frem for :P 
Nei, prøv inne på fetish sider. 

Hehe ja men på nudiststranda er alle nakne inkludert meg selv så det er ikke mye samtykke å be om. Jeg vifter jo ikke med armene og ber dem se på meg der😅

Prøver smil jeg.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår det det sant, at på en nudiststrand så er man for å sole og bade? Det har ingenting med sex å gjøre, og slike som deg der er rkstremt plagsomme og creepy.

• Liker 2
Skrevet

Hehe ja men på nudiststranda er alle nakne inkludert meg selv så det er ikke mye samtykke å be om. Jeg vifter jo ikke med armene og ber dem se på meg der😅

Prøver smil jeg.

Gjør det.. legg ut en annonnse der.. er eget underforum for sånn. Lykke til. 

Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

Du forstår det det sant, at på en nudiststrand så er man for å sole og bade? Det har ingenting med sex å gjøre, og slike som deg der er rkstremt plagsomme og creepy.

Jeg forstår det. Men jeg er uenig i det at jeg var plagsom og creepy. INGEN kunne merke at jeg var der for å vise meg frem naken. Og jeg stirret heller ikke på folk. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cam i første omgang 

Anonymkode: 251c1...750

Det meste av publikumet er nok ikke hunkjønn da gitt.

Anonymkode: 6b8f1...e9f

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Elliespelli skrev:

Bli aktmodell. Bare vær klar over at om du blir opphisset og begynner å tafse på deg selv så blir det ikke satt pris på.

Hvorfor det? Kan ikke det være kunst akkurat som alt annet da?

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

-(lite realistisk): å være en anatomimodell for sykepleierstudenter eller å kle av seg i tollen foran en kvinnelig betjent.

Det trenger da ikke å være så urealistisk. Bare å blinke deg ut en kvinnelig vakt i sikkerhetskontrollen på flyplassen det og si at du tror du har fått noe narkotika oppi rompa... Så blir det nok fort stripping...

Skrevet
På 23.9.2017 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Kan ikke det være kunst akkurat som alt annet da?

Det trenger da ikke å være så urealistisk. Bare å blinke deg ut en kvinnelig vakt i sikkerhetskontrollen på flyplassen det og si at du tror du har fått noe narkotika oppi rompa... Så blir det nok fort stripping...

Tror ikke det går😅

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk dette Ts?

Anonymkode: c0232...092

AnonymBruker
Skrevet

Ikke pakk fetishene dine på andre. Lurer på hvordan verden hadde vært hvis alle utlevde fantasiene sine forran fremmede mennesker. Hadde vært rart og nervøst.

Anonymkode: 2aa8a...c32

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kan vente litt, synes styggmange at det er deilig å være med på bildene til Spencer Tunick.  Han skal visst til Bodø 11 og 12 august.  https://www.tv2.no/a/9878401/

Anonymkode: 96e20...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...