Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags folk tenker du er "tapere"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som ønsker seg barn

Anonymkode: 0ff03...419

Skrevet

Jeg tenker ikke at folk er tapere.

Jeg setter også merkelapper, så det er ikke som at jeg prøver å fremstå som bedre enn de som gjør det. Men det er ikke en jeg bruker. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ønsker seg barn

Er du ikke glad for at noen fødte DEG? :)

Anonymkode: 64c8f...006

• Liker 6
Skrevet

jeg ser på kvinnemishandlere, pedofile overgripere , voldtektsmenn , voldsutøvere, svindlere og yrkeskriminelle som tapere.

• Liker 9
Skrevet
4 timer siden, Norre skrev:

Hva slags folk tenker du er "tapere"?

Folk som mobber, plager andre, er voldelige, høyre-ekstreme, terrorister, arrogante folk er også ofte tapere. Det er vel derfor de er så arrogante. Folk som bruker stoff hvis noen gjør det blir av mange kalt tapere.

Anonymkode: bfe35...121

• Liker 5
Skrevet

Rasisme er også noe som er typisk tapere.

Skrevet

Folk som lever på NAV. Folk som lever på NAV og trives med å ikke ha noen jobb. Folk som ikke har noen mål her i livet. Som bare snylter på fellesskapet. 

Anonymkode: 2bdd1...c14

• Liker 12
Skrevet

Jeg elsker å leve på NAV og gjøre ingenting : D

Anonymkode: 3fe95...8c3

• Liker 3
Skrevet

De som har ressurser, men som bruker dem på å klage, unnskylde seg og skylde på andre, istedenfor å faktisk gjøre noe. 

• Liker 11
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg elsker å leve på NAV og gjøre ingenting : D

Vil legge til at jeg er oppe nå fordi jeg ikke trenger gå på jobb i morgen eller lørdag elelr søndag eller mandag : D

Skrevet

Liker ikke å klassifisere noen som tapere men er det mennesker jeg hAr mindre respekt for enn andre så må det være: Bitre mennesker som aldri klarer å gå videre og som forgifter omgivelsene sine med bitterheten sin, mennesker som ikke eier sine egne feil og dømmer andre hardt, mennesker som bevist manipulerer og utnytter andres følelser for dem og ikke minst som mishandler andre seksuelt eller psykisk.

• Liker 1
Skrevet

Nazister

Psykopater

Barnemishandlere

Mordere

Mann/kone mishandlere

Anonymkode: 7eb2a...c9a

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, moroklompen skrev:

Liker ikke å klassifisere noen som tapere men er det mennesker jeg hAr mindre respekt for enn andre så må det være: Bitre mennesker som aldri klarer å gå videre og som forgifter omgivelsene sine med bitterheten sin, mennesker som ikke eier sine egne feil og dømmer andre hardt, mennesker som bevist manipulerer og utnytter andres følelser for dem og ikke minst som mishandler andre seksuelt eller psykisk.

Enig. Å kalle noen tapere er taper-aktig altså. :ler: Så man burde vel ikke svart her heller. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Å kalle noen tapere er taper-aktig altså. :ler: Så man burde vel ikke svart her heller. 

Lol sant! 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke glad for at noen fødte DEG? :)

Nei. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som lever på NAV. Folk som lever på NAV og trives med å ikke ha noen jobb. Folk som ikke har noen mål her i livet. Som bare snylter på fellesskapet. 

NAV deler ikke ut penger til folk som ikke ønsker å jobbe:)

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til at jeg er oppe nå fordi jeg ikke trenger gå på jobb i morgen eller lørdag elelr søndag eller mandag : D

Er du dagpengemottaker?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NAV deler ikke ut penger til folk som ikke ønsker å jobbe:)

Jo da, hvis de klarer å lyve på seg uførepensjon så. 

• Liker 1
Skrevet

Folk som gjør bedritne ting mot andre og unnskylder det med at personen har de og de svakhetene, som om det rettferdiggjør noe som helst. Som menn som er utro mot dama og unnskylder det med at dama har lagt på seg, vil ikke ha nok sex, er sur etc. 

Anonymkode: 37958...971

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...