Gjest frk. Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 har sitte å lest litt om blikketsmakt, og funnet ut av at det meste kan en styre selv - styre om du vil smile med øynene, eller la være å se på en annen for å vise null int. men det jeg ikke finner ut av er disse flørte blikkene, som sier "jeg synes du er fin" eller de som er enda dypere - som rett og slett sier: "Gud! jeg kunne tenkt meg å ... med deg" Er dette også blikk som er mulig å "feike"?? Eller kommer det naturlig av seg selv etter hvor lang tid du har pratet med den andre og ting har kommet i naturlig rekkefølge, der to mennesker som begjærer hverandre ikke klarer å la være å "vise" hverandre dette? Hva tror/vet dere?
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Jeg bruker blikket mye, men jeg faker det ikke. Det er en utrykksoform som jeg liker."Gud! jeg kunne tenkt meg å ... med deg"
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 For meg er det mer et spørsmål om jeg TØR å bruke "blikket"......
Anglofil Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Faker aldri noe slikt, men for meg er det spørsmål om å tørre. Jeg er så fryktelig sjenert, og redd for å legge for mye i det, at jeg begynner å rødme og slå blikket ned. Men her om dagen så jeg en i øynene, da han tok meg i hånda og sa hadet til meg(jeg måtte gå). Og jeg klarte ikke å ta blikket til meg... Jeg må virkelig ha sett ut som en gullfisk, der jeg sto og stirret inn i hans skjønne blå øyne . Vel, vel, ble noget het ja, hendene mine ble helt klamme etterpå.. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 mange mennesker av begge kjønn kan feike dette blikket, som oftest ikke med vilje. Det er snakk om mennesker som er vant fra barndommen av å forholde seg til andre på en forførende måte. Typisk for f.eks. Don juan`er.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Og de mener ikke nødvendigvis noe med det heller. Det er bare et skuespill de ikke har noen alternativer til.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Faker aldri noe slikt, men for meg er det spørsmål om å tørre. Jeg er så fryktelig sjenert, og redd for å legge for mye i det, at jeg begynner å rødme og slå blikket ned. Samme her! Men det hender, en sjeeelden gang, hvor jeg føler meg skikkelig ovenpå og modig at jeg kan bruke blikket til å flørte (bevist). Men er det en jeg har følelser for/tiltrekning til klarer jeg ikke å bruke blikket... Da blir jeg bare flau og sjenert..
Anglofil Skrevet 19. januar 2005 #10 Skrevet 19. januar 2005 Det er jo "bra".. Da er vi en hel gjeng.. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 De tre sjenerte muskiterer! :-) Yay!
Anglofil Skrevet 19. januar 2005 #12 Skrevet 19. januar 2005 Det må være oss det. Aleneforeningen - lover med tro og ære å forbli single resten av livet . NOT Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #13 Skrevet 19. januar 2005 Nu vel... har faktisk type jeg da.. snodig nok :oops: Husker faktisk at han spurte hvorfor jeg satt og så alle andre steder enn på HAN på den første "daten" vår. :oops: SNAKKER om sjenert ja Satt og konsentrerte meg om å ikke rødme jeg liksom. :o
Anglofil Skrevet 19. januar 2005 #14 Skrevet 19. januar 2005 Okay, men en rødmende gjeng er vi ihvertfall Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå