Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sitte å lest litt om blikketsmakt, og funnet ut av at det meste kan en styre selv - styre om du vil smile med øynene, eller la være å se på en annen for å vise null int.

men det jeg ikke finner ut av er disse flørte blikkene, som sier "jeg synes du er fin" eller de som er enda dypere - som rett og slett sier:

"Gud! jeg kunne tenkt meg å ... med deg"

Er dette også blikk som er mulig å "feike"??

Eller kommer det naturlig av seg selv etter hvor lang tid du har pratet med den andre og ting har kommet i naturlig rekkefølge, der to mennesker som begjærer hverandre ikke klarer å la være å "vise" hverandre dette?

Hva tror/vet dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg bruker blikket mye, men jeg faker det ikke. Det er en utrykksoform som jeg liker."Gud! jeg kunne tenkt meg å ... med deg"

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg er det mer et spørsmål om jeg TØR å bruke "blikket"......

Skrevet

Faker aldri noe slikt, men for meg er det spørsmål om å tørre. Jeg er så fryktelig sjenert, og redd for å legge for mye i det, at jeg begynner å rødme og slå blikket ned.

Men her om dagen så jeg en i øynene, da han tok meg i hånda og sa hadet til meg(jeg måtte gå). Og jeg klarte ikke å ta blikket til meg... Jeg må virkelig ha sett ut som en gullfisk, der jeg sto og stirret inn i hans skjønne blå øyne :roll: . Vel, vel, ble noget het ja, hendene mine ble helt klamme etterpå.. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

mange mennesker av begge kjønn kan feike dette blikket, som oftest ikke med vilje. Det er snakk om mennesker som er vant fra barndommen av å forholde seg til andre på en forførende måte. Typisk for f.eks. Don juan`er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og de mener ikke nødvendigvis noe med det heller. Det er bare et skuespill de ikke har noen alternativer til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Faker aldri noe slikt, men for meg er det spørsmål om å tørre. Jeg er så fryktelig sjenert, og redd for å legge for mye i det, at jeg begynner å rødme og slå blikket ned.

Samme her!

Men det hender, en sjeeelden gang, hvor jeg føler meg skikkelig ovenpå og modig at jeg kan bruke blikket til å flørte (bevist). Men er det en jeg har følelser for/tiltrekning til klarer jeg ikke å bruke blikket... Da blir jeg bare flau og sjenert.. :ler:

Skrevet

:klem:

Bra vi er to! :sjenert:

Skrevet

Det er jo "bra".. Da er vi en hel gjeng.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

De tre sjenerte muskiterer! :-) Yay!

Skrevet

:ler: Det må være oss det. Aleneforeningen - lover med tro og ære å forbli single resten av livet :hoho: . NOT :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nu vel... har faktisk type jeg da.. snodig nok :oops: Husker faktisk at han spurte hvorfor jeg satt og så alle andre steder enn på HAN på den første "daten" vår. :oops:

SNAKKER om sjenert ja :ler: Satt og konsentrerte meg om å ikke rødme jeg liksom. :o

Skrevet

Okay, men en rødmende gjeng er vi ihvertfall :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...